Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Dat lees ik als: we gaan het onderste uit de kan halen om, schoon of niet, toch in 1B te sukkelen.
Had graag meer toelichting gezien over wat er dan nog juist nodig was voor de licentie.
-
Misschien hadden ze rap een paar blaadjes ingediend?
Zo deed Roel dat vroeger toch ook met Jan Van Elst.
Eerlijk vind ik dat wel beetje raar oke was gezien de ranking niet nodig. Maar ze willen profclub zijn dan vind ik wel dat het in orde mocht zijn of ben ik streng nu ?
Mja, zal er vanaf vanaf hangen wat er ontbreekt. Als je zo’n vaag bericht de
wereld instuurt zwijg je beter vind ik.
Een beetje een randzaak, maar: via de Facebook kan je stemmen op de beste doelpunten van de afgelopen 30 jaar in de geschiedenis van Geelzwart.
Toffe bezigheid voor nu
de omhaal van Sonck tegen Genk staat aan de leiding.
Toffe bezigheid voor nu

- Justhomuch
Uit de recentere geschiedenis blijft die knal van Joachim me wel bij.
Zeker niet de mooiste, maar ik zat op weekend in Amsterdam en was bloednerveus de stream aant volgen. Had een heel slecht voorgevoel bij de match en dan doet hij zoiets.
Die omhaal was inderdaad ook een pareltje. Allemaal uit de recentere geschiedenis wel.
Zeker niet de mooiste, maar ik zat op weekend in Amsterdam en was bloednerveus de stream aant volgen. Had een heel slecht voorgevoel bij de match en dan doet hij zoiets.
Die omhaal was inderdaad ook een pareltje. Allemaal uit de recentere geschiedenis wel.
Mijn beste herinnering is toch de dribbel van kliouev. Ik kan me nog steeds het ‘ongeloof’ bij me zelf over zijn actie herinneren.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Voor mij de 0-2 in Luik 1997 vrijetrap EVM wat een vlammetje .. toen wisten we met zijn allen ' het is in de sjakos ' ..
maar het is toch moeilijk kiezen hoor in de meer dan 40 jaar dat ik ons Lierse SK volgde zoveel mooie en belangrijke doelpunten gezien …