Tom van Imschoot coach 2020/2021
-
Re: Tom van Imschoot coach 2020/2021
Ik denk dat jij het vooral moeilijk hebt met LL en daarbij alle nuance uit het oog verliest.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 11:07 amHoeffffff zeer blij van niet, buiten cappelen een miskleun overal. Nee zit goed op liera
Ik zet De Roover en Van Imschoot op dezelfde hoogte. De Roover heeft van Cappellen een subtopper gemaakt en wordt daar op handen gedragen. Ook bij RedStar Waasland was men zeer tevreden. Antwerp was gewoon een ploeg op drift waar menig trainer is gesneuveld.
Van Imschoot heeft een pak minder ervaring maar het dient gezegd dat volgers erg lovend over hem zijn.
Wel volg ik KRKN dat we moet stoppen met monumenten te verbranden. Daarom is het goed dat De Roover niet is gekomen.
-
Omdat hij een redelijk goede voetballer was wil het niet zeggen dat hij een goede trainer is en dat gegeven kunnen we hier vaststellen! We hebben hem ook als trainer gehad en .....en idd liera is een flop die ons iets verwijten dat we in oosterzonen hun gat zijn gekropen en wat doen zij? Dus ja ik heb er een probleem mee en ben niet de enigste, mss niet hier op het forum maar wel rondom lier en er buiten.maar met 1 ding ben ik akkoord geen ex lierse spelers meer hier als trainer of oudere speler die komt uitbollen.
Is het in je opgekomen dat het ook bij 'liera' slechts enkelingen zijn?
Enfin, ik ga geen tijd verspillen aan dat soort van discussie.
'We' hebben hem ook als trainer gehad. Wie bedoel je dan?
Enfin, ik ga geen tijd verspillen aan dat soort van discussie.
'We' hebben hem ook als trainer gehad. Wie bedoel je dan?
Bart DR heeft Lierse toch nooit getraind Vergaaneglorie?
-
Yup hier idd niet, hij werd onslagen tegen ons denk bij waregem toen aan de slag.
Goede beslissing om het eens te doen met een trainer zonder Lierse verleden. Ze waren vroeger vedetten en dat zullen we altijd onthouden ! Men moet vooruit kijken niet in het verleden we moeten nieuwe vedetten maken dan er terug te halen om dan ontgoocheld te zijn !
-
Ik heb daarstraks Mohamed El-Gabas in de carrefour zien rondlopen............. zal toch niet zijn zekers.
Of is die nog nooit weggeweest in Belgie?
Waar heeft die nog uitgehangen afgelopen jaren?Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 10:23 pmIk heb daarstraks Mohamed El-Gabas in de carrefour zien rondlopen............. zal toch niet zijn zekers.
- Justhomuch
Was die niet in Lier blijven wonen?Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Apr 07, 2020 10:23 pmIk heb daarstraks Mohamed El-Gabas in de carrefour zien rondlopen............. zal toch niet zijn zekers.
Wij komen áltijd terug!