Transfernieuws
Re: Transfernieuws
Geen idee welke de vertrekkers zouden zijn vermoed toch degene die nu nooit of weinig aan bod zijn gekomen.Voor mij mag Da Silva vertrekken te weinig gebracht ook Molenberghs mag zich wat meer tonen ook gene vette hoor tot hiertoe!Wel staat vast dat het een gans andere kern gaat zijn volgend seizoen dan bij het begin van dit jaar.
Vertrekkers gaan er niet zomaar zijn verwacht ik. Ze zullen wel een contract hebben tot op het minst het einde van het seizoen, ik vermoed dat een deel niet zomaar ergens een profcontract zal kunnen tekenen.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
-
Vertrekkers gaan ons ook veel geld kosten. Want die ga je premies moeten betalen.
Feit.Thomas1906 wrote: ↑Tue Dec 11, 2018 9:52 pmVertrekkers gaan ons ook veel geld kosten. Want die ga je premies moeten betalen.
Op het einde van het seizoen toch wat mensen laten vertrekken. Kwestie van een kern voor 1B te kunnen samenstellen

ik las over laatst dat er een Nepalees op proef was, is die er nog ? en voor welke positie komt hij testen ?
-
We gaan toch niet terug met zulke excoten beginnen?
Niks van horen waaien. Ik gok dan inderdaad dat het middenveld / een back zal zijn.
Niks mis mee op de proef te laten draaien, maar liefst wel iemand die direct een impact kan maken.
Nog eens wat nagedacht over de nederlaag tegen Virton - en andere mindere momenten, sportief gezien.
Is er nog iemand die mijn mening deelt dat er langs de flanken eigenlijk te weinig gevaar komt? Onze Nr. 5 kan in mijn ogen te weinig een actie maken en er straalt weinig dreiging vanuit. Moet ik dan wel meteen bij zeggen dat de bal niet altiijd naar hem komt op het juiste moment.
Enfin; een goeie back, liefst met 'ne goeien hoek af', zou ik ook een meerwaarde vinden.
Is er nog iemand die mijn mening deelt dat er langs de flanken eigenlijk te weinig gevaar komt? Onze Nr. 5 kan in mijn ogen te weinig een actie maken en er straalt weinig dreiging vanuit. Moet ik dan wel meteen bij zeggen dat de bal niet altiijd naar hem komt op het juiste moment.
Enfin; een goeie back, liefst met 'ne goeien hoek af', zou ik ook een meerwaarde vinden.
In de krant gelezen dat ze nog een rechtsback zoeken. Ze delen dus je mening vermoed ik...Eric wrote: ↑Mon Dec 17, 2018 11:44 amNog eens wat nagedacht over de nederlaag tegen Virton - en andere mindere momenten, sportief gezien.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Gaan toch nog een paar doelgerichte versterkingen komen hoor oa rechtsback en middenvelder...benieuwd wie het worden!