Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ik zou het duo Dirk-Urbain willen feliciteren met de redding, het was een huzarenstukje om dit te kunnen verwezenlijken!!! Na een dramatische start 1 op 27, een zwaar mentaal aangetaste groep en kort nadien het zien uitvallen van 5-6 basisspelers voor maanden en de toenemende druk wel ik zeg chapeau! Laat het nu eindelijk een les zijn voor het bestuur en zorg nu ééns dat vanaf het begin van het seizoen een bekwame en ervaren trainer in de dug out zit!!!
Als wederdienst: een abo volgend seizoen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:19 pmIk zou het duo Dirk-Urbain willen feliciteren met de redding, het was een huzarenstukje om dit te kunnen verwezenlijken!!! Na een dramatische start 1 op 27, een zwaar mentaal aangetaste groep en kort nadien het zien uitvallen van 5-6 basisspelers voor maanden en de toenemende druk wel ik zeg chapeau! Laat het nu eindelijk een les zijn voor het bestuur en zorg nu ééns dat vanaf het begin van het seizoen een bekwame en ervaren trainer in de dug out zit!!!
Mss regelmatig een wedstrijdje meepikken alsook een wedstrijdje van LL want beide clubs liggen mij aan het hart bij beide clubs heb ik vrienden en of familieleden die supporter zijn .. ik blijf het verdomme jammer vinden dat we niet één grote familie zijn gebleven! Maar wie weet ooit in de toekomst zeg nooit nooit en eigenlijk is dat nog mijn grote droom!Eric wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:20 pmAls wederdienst: een abo volgend seizoen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:19 pmIk zou het duo Dirk-Urbain willen feliciteren met de redding, het was een huzarenstukje om dit te kunnen verwezenlijken!!! Na een dramatische start 1 op 27, een zwaar mentaal aangetaste groep en kort nadien het zien uitvallen van 5-6 basisspelers voor maanden en de toenemende druk wel ik zeg chapeau! Laat het nu eindelijk een les zijn voor het bestuur en zorg nu ééns dat vanaf het begin van het seizoen een bekwame en ervaren trainer in de dug out zit!!!
De club gaat elk abo / ticket goed kunnen gebruiken. Elke cent gaat omgedraaid moeten worden in de tijden die eraan komen. Ik hoop dat we ons abo-aantal stabiel kunnen houden maar vrees er wat voor.ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:25 pmMss regelmatig een wedstrijdje meepikken alsook een wedstrijdje van LL want beide clubs liggen mij aan het hart bij beide clubs heb ik vrienden en of familieleden die supporter zijn .. ik blijf het verdomme jammer vinden dat we niet één grote familie zijn gebleven! Maar wie weet ooit in de toekomst zeg nooit nooit en eigenlijk is dat nog mijn grote droom!Eric wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:20 pmAls wederdienst: een abo volgend seizoen Ozzy?ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:19 pmIk zou het duo Dirk-Urbain willen feliciteren met de redding, het was een huzarenstukje om dit te kunnen verwezenlijken!!! Na een dramatische start 1 op 27, een zwaar mentaal aangetaste groep en kort nadien het zien uitvallen van 5-6 basisspelers voor maanden en de toenemende druk wel ik zeg chapeau! Laat het nu eindelijk een les zijn voor het bestuur en zorg nu ééns dat vanaf het begin van het seizoen een bekwame en ervaren trainer in de dug out zit!!!
- Justhomuch
-
Ik vrees er ook voor. Ik kan jammer genoeg nooit een abo nemen omdat ik normaal een paar weken achter elkaar in het buitenland zit. Maar ik ben ondertussen ook terug geroepen naar dit land en zit zonder werk.KRKN wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 6:07 pmDe club gaat elk abo / ticket goed kunnen gebruiken. Elke cent gaat omgedraaid moeten worden in de tijden die eraan komen. Ik hoop dat we ons abo-aantal stabiel kunnen houden maar vrees er wat voor.ozzy105 wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 4:25 pmMss regelmatig een wedstrijdje meepikken alsook een wedstrijdje van LL want beide clubs liggen mij aan het hart bij beide clubs heb ik vrienden en of familieleden die supporter zijn .. ik blijf het verdomme jammer vinden dat we niet één grote familie zijn gebleven! Maar wie weet ooit in de toekomst zeg nooit nooit en eigenlijk is dat nog mijn grote droom!
Er gaan nog mensen lang zonder werk zitten en dus met minder geld. Bijgevolg ook minder geld om aan een abonnement te spenderen. Dit gaat heel moeilijk voor ons worden. Ik zou dus goed nadenken over die full time profcontracten.
Er ligt toch wel wat werk op de plank. Een tweede rampseizoen als dit kan wel eens slechter uitdraaien dan hoe we nu door de coronacrisis door het oog van de naals kruipen. Er zal stevig geïnvesteert moeten worden om een kern te hebben die de kwaliteit van Seraing ofzo evenaart. Wie doet er op dit moment eigenlijk de transfers nu dat Urbain weg is?
Van wat ik heb horen waaien de Van Lommel(s). Daarvoor was het eerder LVT.Lierenaar wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 10:46 pmEr ligt toch wel wat werk op de plank. Een tweede rampseizoen als dit kan wel eens slechter uitdraaien dan hoe we nu door de coronacrisis door het oog van de naals kruipen. Er zal stevig geïnvesteert moeten worden om een kern te hebben die de kwaliteit van Seraing ofzo evenaart. Wie doet er op dit moment eigenlijk de transfers nu dat Urbain weg is?
Nu: ik gok op een algemene verzwakking van de reeks. Maar het klopt wat je zegt: er is véél werk en onze aankopen gaan er boenk op moeten zitten.
Onze trainer ook trouwens.
Waarom verzwakking denk je ? Knokke komt er bij los kampioen denk wel 20 punten meer ! Tienen ploeg in stijgende lijn dacht 2 promoties op rij, dus zal wel ambitie zijn. Alleen boraing weet ik niet ook kampioen maar denk zelfs met match meer en reeks waar het kort bij elkaar zit ! Boom dat zou wel eens minder kunnen zijn ja.Eric wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 8:22 amVan wat ik heb horen waaien de Van Lommel(s). Daarvoor was het eerder LVT.Lierenaar wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 10:46 pmEr ligt toch wel wat werk op de plank. Een tweede rampseizoen als dit kan wel eens slechter uitdraaien dan hoe we nu door de coronacrisis door het oog van de naals kruipen. Er zal stevig geïnvesteert moeten worden om een kern te hebben die de kwaliteit van Seraing ofzo evenaart. Wie doet er op dit moment eigenlijk de transfers nu dat Urbain weg is?
Nu: ik gok op een algemene verzwakking van de reeks. Maar het klopt wat je zegt: er is véél werk en onze aankopen gaan er boenk op moeten zitten.
Omdat bij quasi alle ploegen de budgetten naar beneden gaan denk ik. Je moet als bedrijf toch al vrij veel reserve hebben of erg fanatiek zijn als je nu je geld in randzaken zoals voetbal wilt steken. En qua liges: ga je die nu verhuurd krijgen?Carlke wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 2:37 pmWaarom verzwakking denk je ? Knokke komt er bij los kampioen denk wel 20 punten meer ! Tienen ploeg in stijgende lijn dacht 2 promoties op rij, dus zal wel ambitie zijn. Alleen boraing weet ik niet ook kampioen maar denk zelfs met match meer en reeks waar het kort bij elkaar zit ! Boom dat zou wel eens minder kunnen zijn ja.Eric wrote: ↑Sat Mar 28, 2020 8:22 amVan wat ik heb horen waaien de Van Lommel(s). Daarvoor was het eerder LVT.Lierenaar wrote: ↑Fri Mar 27, 2020 10:46 pmEr ligt toch wel wat werk op de plank. Een tweede rampseizoen als dit kan wel eens slechter uitdraaien dan hoe we nu door de coronacrisis door het oog van de naals kruipen. Er zal stevig geïnvesteert moeten worden om een kern te hebben die de kwaliteit van Seraing ofzo evenaart. Wie doet er op dit moment eigenlijk de transfers nu dat Urbain weg is?
Toeschouwersaantallen en abo’s gaan dus zwaarder doorwegen als anders. Dat moet ons een voordeel geven.