A-kern
- Justhomuch
Re: A-kern
Wie van’t bestuur dan?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Mar 22, 2020 6:47 pmZowel bestuurlijk als de spelerskern dikke grote kuis aub!
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Die al die grote kemels en miskopen op hun geweten hebben!Justhomuch wrote: ↑Sun Mar 22, 2020 8:01 pmWie van’t bestuur dan?Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Mar 22, 2020 6:47 pmZowel bestuurlijk als de spelerskern dikke grote kuis aub!
U vraagt wij draaien, factuur volgt nog KRKN.
Zwart ligt nog onder contract. Groen zijn nieuwkomers. Rood is einde contract of vertrekker.
Keepers
Bo Geens -> contract tot 2020
Thibaut Rausin -> contract tot 2020
Thomas Rosala -> contract tot?
Bernd Brughmans -> contract 2022
Totaal voor seizoen 2020-2021: 1
Verdedigers
Ben Santermans -> Terug naar Lommel (einde contract daar)
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Thomas Wils -> contract tot 2020 (cluboptie 1 jaar)
Jef Van der Veken -> contract tot 2020 +1j optie
Mathiece Nelissen -> contract tot 2020 +1j optie
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> contract tot 2020
Jonas Vinck -> contract tot 2020
Middenvelders
Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> contract tot 2020 + 1j optie
Toon Janssen -> contract tot 2020 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot 2020
Ayyoub Allach -> contract tot 2020
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2020 + 1j optie
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Totaal voor seizoen 2020-2021: 0
Aanvallers
Emile Samyn -> terug naar Roeselare (einde contract daar)
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Alessio Allegria -> terug naar THES (einde contract daar)
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Seppe Maesen -> contract tot 2020
Ik heb mij gebaseerd op transfermarkt en wat ik online kan vinden, don't shoot me if I'm wrong.
Wat ik zou doen; Santermans & Samyn proberen definitief vast te leggen. Rosala (2de keeper), Vinck, Delorge, Nelissen (back-up linksback), Allach, Janssen en Boulaouli verlengen. Dan houd je een 12-tal spelers van de huidige kern over. Dit aanvullen met een 8-tal kwalitatieve versterkingen en 2-3 jeugspelers en je hebt een volwaardige kern. Ruimte om spelers te halen zou er moeten zijn, er vertrekken immers vermoedelijk heel wat dure vogels; Geens, Rausin, Buyens, Wils, Da Silva, D'onofrio, Kuijlaars, Doumbia...
Zwart ligt nog onder contract. Groen zijn nieuwkomers. Rood is einde contract of vertrekker.
Keepers
Bo Geens -> contract tot 2020
Thibaut Rausin -> contract tot 2020
Thomas Rosala -> contract tot?
Bernd Brughmans -> contract 2022
Verdedigers
Ben Santermans -> Terug naar Lommel (einde contract daar)
Hannes Smolders -> Contract tot 2021
Thomas Wils -> contract tot 2020 (cluboptie 1 jaar)
Jef Van der Veken -> contract tot 2020 +1j optie
Mathiece Nelissen -> contract tot 2020 +1j optie
Kino Delorge -> contract tot 2020 + 1j optie
Francesco D'Onofrio -> contract tot 2020
Jonas Vinck -> contract tot 2020
Middenvelders
Yoni Buyens -> contract tot 2020
Jordi Maus -> contract tot 2020 + 1j optie
Toon Janssen -> contract tot 2020 +1j optie
Jasper Sols -> contract tot 2020 + 1j optie
Jonathan Kindermans -> contract tot 2020
Ayyoub Allach -> contract tot 2020
Terry Osei-Berkoe -> contract tot 2020 + 1j optie
Augusto Da Silva -> contract tot 2020
Totaal voor seizoen 2020-2021: 0
Aanvallers
Emile Samyn -> terug naar Roeselare (einde contract daar)
Youssef Boulaouali -> contract tot 2020
Alessio Allegria -> terug naar THES (einde contract daar)
Nick Kuijlaars -> contract tot 2020
Simon Vermeiren -> contract tot 2021
Seppe Maesen -> contract tot 2020
Ik heb mij gebaseerd op transfermarkt en wat ik online kan vinden, don't shoot me if I'm wrong.
Wat ik zou doen; Santermans & Samyn proberen definitief vast te leggen. Rosala (2de keeper), Vinck, Delorge, Nelissen (back-up linksback), Allach, Janssen en Boulaouli verlengen. Dan houd je een 12-tal spelers van de huidige kern over. Dit aanvullen met een 8-tal kwalitatieve versterkingen en 2-3 jeugspelers en je hebt een volwaardige kern. Ruimte om spelers te halen zou er moeten zijn, er vertrekken immers vermoedelijk heel wat dure vogels; Geens, Rausin, Buyens, Wils, Da Silva, D'onofrio, Kuijlaars, Doumbia...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik had exact hetzelfde in gedacht. Buyens is wat mij betreft ook nog welkom én een meerwaarde. (Maar dat zal intussen vanuit beide kanten uitgesloten zijn...). Ik denk dat de budgetopmaak wel moeilijk zal zijn. Gaan sponsors zich nu willen engageren?
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
- Justhomuch
Nu ook officieel bevestigd door Lierse zelf, ben benieuwd met wie ze nu op de proppen gaan komen, toch wel raar nu het net begon te vlotten...
Wij komen áltijd terug!
Bijzonder jammer het boterde tussen Urbain en Luc en de spelers maar niet tussen hemzelf en Van Lommel .. is ook meteen geweten wie echt de plak momenteel zwaait op het lisp! Spaenhoven heeft en logisch ook zelf er de brui aan gegeven en zou volgend jaar geen deel meer uitmaken van de club … komt bijzonder slecht gelegen na de mooie 7 op 9 …Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 2:47 pmNu ook officieel bevestigd door Lierse zelf, ben benieuwd met wie ze nu op de proppen gaan komen, toch wel raar nu het net begon te vlotten...
De ploegen gaan er van uit dat er niet meer gespeeld wordt hoor.Justhomuch wrote: ↑Mon Mar 23, 2020 2:47 pmNu ook officieel bevestigd door Lierse zelf, ben benieuwd met wie ze nu op de proppen gaan komen, toch wel raar nu het net begon te vlotten...
Wat mij wel zorgen baart, is dat ze uiteen gaan wegens meningsverschillen over de sportieve visie voor de toekomst. Was Spaenhoven te ambitieus? Wou hij afstappen van het plan enkel met Belgen te spelen? Raar toch.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Wie gaat de transfers doen dan toch weer niet van Lommel
Goed nieuws. Niks tegen Urbain, maar die constructie was een klucht. Nu DG terug naar de jeugd en een nieuwe trainer.
Blij mee. Dit had ik niet verwacht.
Blij mee. Dit had ik niet verwacht.