Allerlei
-
Vergaaneglorie
Re: Allerlei
Ik zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
Ik geef het hier nog 1a2 weken en we zitten aan een Italie senario!
Zou het bewust losgelaten zijn?
- Justhomuch
IS!!!Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Mar 12, 2020 12:45 pmIk zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
Wij komen áltijd terug!
- Justhomuch
2 ….. en nog zijn er mensen die willen dat scholen openblijven … ik treed u volledig bij, het is nog maar een begin ……. ikzelf ben een groot risicopatiënt en hoop dat ik niet getroffen word!Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Mar 12, 2020 12:45 pmIk zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
-
Vergaaneglorie
Ik ook Ozzy, heb al 2 long embolie's gehad dus risico is ook groot voor mij!ozzy105 wrote: ↑Thu Mar 12, 2020 5:23 pm2 ….. en nog zijn er mensen die willen dat scholen openblijven … ik treed u volledig bij, het is nog maar een begin ……. ikzelf ben een groot risicopatiënt en hoop dat ik niet getroffen word!Vergaaneglorie wrote: ↑Thu Mar 12, 2020 12:45 pmIk zei tegen mijn vrouw enkele maanden terug toen het in China begon; dit gaat uit de hand lopen met VEEEEL doden............ en we zijn onderweg. Dit beestje is veel erger dan men laat uitschijnen geloof me! Te laat vluchten stilgelegd, eigenlijk de scholen dicht moest al na het carnavalverlof zo zijn geweest maar nee "klungel Block " ziet er nog geen gevaar in! een kind is een wolk van virussen en bacterien die ze zo snel kunnen verspreiden onder de mens. Het kalf is al verzopen en de gevolgen gaan nog op ons afkomen met dank aan de EU en onze debiele regering, zoals altijd in alles verkeerde beslissingen en laksheid............... ikke ikke ikke en de rest kan stikke mentaliteit!
Bizar sfeertje op het werk vandaag..
- Justhomuch
Wat voor werk doe je juist KRKN? Ik zie er tegenop om naar de winkel te gaan, nog meer dan anders in ieder geval.
Wij komen áltijd terug!
Net beelden gezien, wat een absurde taferelenJusthomuch wrote: ↑Fri Mar 13, 2020 12:20 pmWat voor werk doe je juist KRKN? Ik zie er tegenop om naar de winkel te gaan, nog meer dan anders in ieder geval.
Er zijn nog maar drie doden he jongens, en die hadden een geruime leeftijd. Natuurlijk gaat het erger worden maar de kans om morgen van uw sokken gereden te worden blijft nog vele malen groter.
-
Vergaaneglorie
Carrefour lier half leeg niet normaal. Melk, vlees, groenten, rijst, pasta, broodjes voor te bakken, wc papier enz... niets meer!
- Justhomuch
En nu is’t ook gedaan met op cafe gaan of naar de sjot gaan zien, barre tijden vrienden!
Wij komen áltijd terug!