A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: A-kern

Post by KRKN » Tue Mar 03, 2020 10:31 pm

Fiero67 wrote:
Tue Mar 03, 2020 9:59 pm
Eric wrote:
Tue Mar 03, 2020 7:36 am
Justhomuch wrote:
Mon Mar 02, 2020 10:17 am
Mannekes en Jefke dan? Als die zo blijft spelen mag die van mij ook blijven.
Raar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.

Klopt wat Axassin zegt. Afscheid van Wils, Buyens, Da Silva, Kuylaars,

Is Geens einde contract? En Rausin?

Procentueel gezien gaat dat om veel centen. Idem met Doumbia denk ik.

Daar moet een (nieuwe?) bekwame TD zich toch mee kunnen uitleven.
Als het budget gelijk blijft toch, he. Als er moet bespaard worden daarentegen ...
Klopt. Ik verwacht een daling van het budget, maar toch niet in die mate denk ik dat we al die spelers niet (deftig) kunnen vervangen. Ik gok dat ze effectief richting break-even mikken (wat ik alleen maar kan aanmoedigen).
Een aantal van die spelers moeten ook niet vervangen worden. Ik denk dan aan een keeperpositie. Je kan bv Rausin houden en Geens laten gaan (plus een jong talent) zonder al teveel risico te moeten pakken.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Wed Mar 04, 2020 11:00 am

KRKN wrote:
Tue Mar 03, 2020 10:31 pm
Fiero67 wrote:
Eric wrote:
Tue Mar 03, 2020 7:36 am

Raar maar waar. Maar eerst nog een paar matchen op dit niveau. Moet nog wat compenseren.

Klopt wat Axassin zegt. Afscheid van Wils, Buyens, Da Silva, Kuylaars,

Is Geens einde contract? En Rausin?

Procentueel gezien gaat dat om veel centen. Idem met Doumbia denk ik.

Daar moet een (nieuwe?) bekwame TD zich toch mee kunnen uitleven.
Als het budget gelijk blijft toch, he. Als er moet bespaard worden daarentegen ...
Klopt. Ik verwacht een daling van het budget, maar toch niet in die mate denk ik dat we al die spelers niet (deftig) kunnen vervangen. Ik gok dat ze effectief richting break-even mikken (wat ik alleen maar kan aanmoedigen).
Een aantal van die spelers moeten ook niet vervangen worden. Ik denk dan aan een keeperpositie. Je kan bv Rausin houden en Geens laten gaan (plus een jong talent) zonder al teveel risico te moeten pakken.
Je gaat toch niet met die Rausin verder volgend jaar? Een van de zwakste keepers van de reeks de laatste maanden, niet?

Axassin

Post by Axassin » Wed Mar 04, 2020 12:01 pm

Vergaaneglorie wrote:
Wed Mar 04, 2020 11:00 am
KRKN wrote:
Tue Mar 03, 2020 10:31 pm
Fiero67 wrote:

Je gaat toch niet met die Rausin verder volgend jaar? Een van de zwakste keepers van de reeks de laatste maanden, niet?
2. Tegenstanders stellen zich er ook op in door continu veel druk te zetten als hij moet uitvoetballen. Vaak met grote paniek tot gevolg
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Eric

Post by Eric » Sat Mar 21, 2020 9:31 am

Iemand die dat interview met Smolders kan posten uit gva?

Magico

Post by Magico » Sat Mar 21, 2020 2:59 pm

Ik weet dat de situatie zeer ernstig is en dat voetbal totaal ondergeschikt is aan gezondheid, maar dit is eigenlijk wel het moment voor ons bestuur om al contacten te leggen voor volgend seizoen. Veel tijd nu om een degelijke kern samen te stellen of toch al zeker een shortlist met enkele versterkingen. Dit kan met de huidige technologie ook vanop een veilige afstand ;)

KRKN

Post by KRKN » Sun Mar 22, 2020 3:16 pm

Ik zou graag den Axassin nog eens een overzichtje zien posten. Hint!

Axassin

Post by Axassin » Sun Mar 22, 2020 4:14 pm

KRKN wrote:
Sun Mar 22, 2020 3:16 pm
Zal er morgen nog eens werk van maken. Telewerken heeft zo zijn voordelen. :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Sun Mar 22, 2020 4:15 pm

Axassin wrote:
Sun Mar 22, 2020 4:14 pm
KRKN wrote:
Zal er morgen nog eens werk van maken. Telewerken heeft zo zijn voordelen. :lol:
Ik denk dat 80% van de kern einde contract is. Tijd voor een grote zomerkuis!

KRKN

Post by KRKN » Sun Mar 22, 2020 4:30 pm

Axassin wrote:
KRKN wrote:
Kijk er al naar uit :D ik denk effectief dat dit de kans is om met een propere lei te beginnen.

Vergaaneglorie

Post by Vergaaneglorie » Sun Mar 22, 2020 6:47 pm

KRKN wrote:
Sun Mar 22, 2020 4:30 pm
Axassin wrote:
KRKN wrote:
Kijk er al naar uit :D ik denk effectief dat dit de kans is om met een propere lei te beginnen.
Zowel bestuurlijk als de spelerskern dikke grote kuis aub!

Post Reply