A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: A-kern

Post by ozzy105 » Mon Feb 03, 2020 1:49 pm

Betreffende de wissels en opstellingen van de voorbije weken geef ik jullie gelijk … maar zoals ook éne Buyens liet optekenen in GVA vandaag ' een voorlaatste plaats, amper vijf matchen gewonnen, elf nederlagen en een magere 19 op 60, wie had ooit durven denken dat het seizoen van Lierse zo'n wending zou nemen ik allesziens niet aldus Buyens en nu komt het ALHOEWEL HET AL VAN IN DE VOORBEREIDING SCHEEF ZAT EN WE HET NOOIT MEER HEBBEN WETEN RECHT TE TREKKEN ' …. wat ik ook al regelmatig poste de grootste fout van dit bestuur was om met Peeters te starten de voortekenen waren al niet goed en ga je met zulke onbekwame en onervaren trainer verder! En een nog grotere fout met hem liefst 9 matchen verder blijven aanmodderen waardoor je amper 2 op 27 behaald, op de laatste plaats bent beland, een zwaar aangetaste kern achterblijft en ook al 1/3 van het seizoen achter de rug is … ik spreek het huidig duo niet helemaal vrij hoor laat ons daar duidelijk over zijn maar de miserie was al begonnen eind vorig seizoen toen had men moeten ingrijpen en een degelijke trainer aanschaffen!!!

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 03, 2020 4:57 pm

Ozzy, niemand ontkent dat RP een fout was. Het gaat nu gewoon nog steeds niet goed en daarbij mag toch ook gekeken worden naar diegenen die nu de sportieve leiding in handen hebben.

Ik ga niet zeggen dat je met deze kern los kampioen speelt, maar beter mag echt wel.

Carlke

Post by Carlke » Mon Feb 03, 2020 6:01 pm

ozzy105 wrote:
Mon Feb 03, 2020 1:49 pm
Betreffende de wissels en opstellingen van de voorbije weken geef ik jullie gelijk … maar zoals ook éne Buyens liet optekenen in GVA vandaag ' een voorlaatste plaats, amper vijf matchen gewonnen, elf nederlagen en een magere 19 op 60, wie had ooit durven denken dat het seizoen van Lierse zo'n wending zou nemen ik allesziens niet aldus Buyens en nu komt het ALHOEWEL HET AL VAN IN DE VOORBEREIDING SCHEEF ZAT EN WE HET NOOIT MEER HEBBEN WETEN RECHT TE TREKKEN ' …. wat ik ook al regelmatig poste de grootste fout van dit bestuur was om met Peeters te starten de voortekenen waren al niet goed en ga je met zulke onbekwame en onervaren trainer verder! En een nog grotere fout met hem liefst 9 matchen verder blijven aanmodderen waardoor je amper 2 op 27 behaald, op de laatste plaats bent beland, een zwaar aangetaste kern achterblijft en ook al 1/3 van het seizoen achter de rug is … ik spreek het huidig duo niet helemaal vrij hoor laat ons daar duidelijk over zijn maar de miserie was al begonnen eind vorig seizoen toen had men moeten ingrijpen en een degelijke trainer aanschaffen!!!
Tja dan spelen ze met hun eigen toekomst hé de heren die zich nog prof durven noemen ! Je kan het oneens zijn met een trainer maar zo slecht presteren om u eigen in nesten de werken ook ni slim. Zou wel eens verkeerd kunnen uitdraaien !

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sat Feb 29, 2020 9:03 am

Wils en Buyens zie ik niet terug keren, langs de achterdeur de vergetelheid in? Deze 2 hebben toch wel meer betekend voor de club dan dit, niet? Dat ze ondermaats presteren heeft voor mij niet enkel met hun 2 te maken...
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Sat Feb 29, 2020 9:08 am

Justhomuch wrote:
Sat Feb 29, 2020 9:03 am
Wils en Buyens zie ik niet terug keren, langs de achterdeur de vergetelheid in? Deze 2 hebben toch wel meer betekend voor de club dan dit, niet? Dat ze ondermaats presteren heeft voor mij niet enkel met hun 2 te maken...
Nee zeker niet alleen deze 2. Ik denk dat heel de kern en technische staf en bestuur gefaald hebben. Maar van een Wils en buyens volgens mij toch de duurdere vogels zou men veel meer mogen verwachten.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sat Feb 29, 2020 9:52 pm

Zij zijn de zondebokken voor het falen van de staff en bestuur.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 01, 2020 9:39 am

Thomas1906 wrote:
Sat Feb 29, 2020 9:52 pm
2 rotte appels blijkbaar in de groep
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Mar 01, 2020 11:28 am

Justhomuch wrote:
Sun Mar 01, 2020 9:39 am
Thomas1906 wrote:
De enigste 2 die wel een professionele houding hadden wil je zeggen?
Vraag anders maar eens aan een recente vertrekker hoe hard ze met voetbal bezig waren, onze Oosterzonen-jochies.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Mar 01, 2020 12:03 pm

Thomas1906 wrote:
Sun Mar 01, 2020 11:28 am
Justhomuch wrote:
Sun Mar 01, 2020 9:39 am
Thomas1906 wrote:
De enigste 2 die wel een professionele houding hadden wil je zeggen?
Vraag anders maar eens aan een recente vertrekker hoe hard ze met voetbal bezig waren, onze Oosterzonen-jochies.
FF had het daar idd moeilijk mee, en wat hebben die ander 2 dan bewezen dit seizoen? Buiten wat paskes naar opzij en naar achter, en die flaters van Wils tegen Seraing thuis?
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Mar 01, 2020 12:16 pm

Het duo Wils-Buyens zijn dit seizoen ferm tegengevallen … samen met éne Vermeiren lijken ze wel oudjes van 90 jaar die op een veld schoffelen. Gisteren weer een moment of twee-drie betreffende Vermeiren na zijn invalbeurt op een counter ofwel verspeelt hij hem lullig, slechte pass of vertraagt hij het spel .. bovendien staat hij al droog sinds eind november 2019 dus al een dikke drie maand voor een spits kan dit al tellen, het is uit armoede dat hij nog speelminuten krijgt maar zeker weten dat het ook zijn laatste maanden op het lisp zullen zijn! Geld ook voor het duo.

Post Reply