1ste Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Axassin
Re: 1ste Amateur

Post by Axassin » Tue Feb 18, 2020 1:11 pm

Justhomuch wrote:
Tue Feb 18, 2020 11:34 am
KRKN wrote:
Tue Feb 18, 2020 11:25 am
Dat zou voorwaar goed nieuws zijn, al is het inderdaad triestig dat we zo moeten rekenen.

Plus: zo’n dingen hebben de neiging om lang aan te slepen en de betrokken partijen lang in onzekerheid te houden. Niet ideaal met oog op de voorbereiding.

Bij Lokeren zie ik het nog wel goed komen. Bij Tubeke daarentegen..

Hoe komt het dat Boom zo in de problemen zit? Die hangen toch aan het Beerschotinfuus?
Ik meen mij te herinneren dat Beerschot zich had teruggetrokken.
Beerschot inderdaad teruggektrokken. Ze zaten daar al krap bij kas en hebben spelers aangetrokken (Binst, Daesselaire,...) rekenend op het geld van Beerschot. Toen wij op Boom moesten spelen, hoorde ik mensen van het bestuur aldaar ook zeggen dat het zelfs niet zeker was dat ze het seizoen gingen uitdoen.

Wat betreft lokeren; ze hebben daar voor het einde van de week 2 miljoen nodig. Tegen einde maand 4 miljoen. Wie gaat dat op tafel leggen, wetende dat er nog heel wat lijken in de kast zitten?
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Feb 18, 2020 2:39 pm

Over Boom heb ik nergens iets gelezen, val een beetje uit de lucht...
Wij komen áltijd terug!

Carlke

Post by Carlke » Tue Feb 18, 2020 7:06 pm

Justhomuch wrote:
Tue Feb 18, 2020 11:34 am
KRKN wrote:
Tue Feb 18, 2020 11:25 am
Dat zou voorwaar goed nieuws zijn, al is het inderdaad triestig dat we zo moeten rekenen.

Plus: zo’n dingen hebben de neiging om lang aan te slepen en de betrokken partijen lang in onzekerheid te houden. Niet ideaal met oog op de voorbereiding.

Bij Lokeren zie ik het nog wel goed komen. Bij Tubeke daarentegen..

Hoe komt het dat Boom zo in de problemen zit? Die hangen toch aan het Beerschotinfuus?
Ik meen mij te herinneren dat Beerschot zich had teruggetrokken.
Zo is dat !

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 23, 2020 12:09 pm

Vise wint. Het ziet er weer wat slechter uit.

KRKN

Post by KRKN » Sun Feb 23, 2020 12:15 pm

Van ATV:
Voetbalclub Rupel Boom krijgt een lening van 325.000 euro van de gemeente Boom. Dat geld kan de club goed gebruiken om te overleven. Want de Steenbakkers hebben het net als vele andere clubs in de lagere afdelingen bijzonder moeilijk om te overleven. Het afspringen van de samenwerking met Beerschot was een serieuze streep door de rekening van Boom. De gemeente gaat de club dus helpen, al zijn er wel heel wat voorwaarden aan de lening gekoppeld. Zo moet Rupel Boom de tering naar de nering zetten en de focus moet vooral op de jeugdwerking liggen.

Carlke

Post by Carlke » Sun Feb 23, 2020 6:01 pm

KRKN wrote:
Sun Feb 23, 2020 12:15 pm
Van ATV:
Voetbalclub Rupel Boom krijgt een lening van 325.000 euro van de gemeente Boom. Dat geld kan de club goed gebruiken om te overleven. Want de Steenbakkers hebben het net als vele andere clubs in de lagere afdelingen bijzonder moeilijk om te overleven. Het afspringen van de samenwerking met Beerschot was een serieuze streep door de rekening van Boom. De gemeente gaat de club dus helpen, al zijn er wel heel wat voorwaarden aan de lening gekoppeld. Zo moet Rupel Boom de tering naar de nering zetten en de focus moet vooral op de jeugdwerking liggen.
Benieuwd wat hun bedoeling is starten nog in eerste amateur of ook laten afzakken voor ons hoop ik op het laatste maar denk het niet !

Edsnirp

Post by Edsnirp » Mon Feb 24, 2020 11:18 am

KRKN wrote:
Sun Feb 23, 2020 12:09 pm
Het ziet er stilaan zeer slecht uit. Zes punten ophalen met een ploeg die volledig op de dool wordt zeer moeilijk.

KRKN

Post by KRKN » Mon Feb 24, 2020 2:07 pm

Edsnirp wrote:
Mon Feb 24, 2020 11:18 am
KRKN wrote:
Sun Feb 23, 2020 12:09 pm
Het ziet er stilaan zeer slecht uit. Zes punten ophalen met een ploeg die volledig op de dool wordt zeer moeilijk.
Rechtstreekse winst tegen Vise moet bijna.

ozzy105

Post by ozzy105 » Mon Feb 24, 2020 2:13 pm

De dramatische start lees 2 op 27 heeft men en niet onlogisch nooit meer kunnen rechttrekken …. op dat moment stond je op 5 punten van een veilige plek en was er al 1/3 van de competitie voorbij …. in de meeste gevallen buiten een wonder gerekend kan je het schudden!

Edsnirp

Post by Edsnirp » Mon Feb 24, 2020 5:27 pm

ozzy105 wrote:
Mon Feb 24, 2020 2:13 pm
De dramatische start lees 2 op 27 heeft men en niet onlogisch nooit meer kunnen rechttrekken …. op dat moment stond je op 5 punten van een veilige plek en was er al 1/3 van de competitie voorbij …. in de meeste gevallen buiten een wonder gerekend kan je het schudden!
Op dat moment stond men op 5 punten, nu staat men op zes punten van een veilige plaats. De zeer slechte start is niet de echte oorzaak. De echte oorzaak is een te zwakke en onevenwichtige kern van in het begin van het seizoen. Als men dan nog eens stap voor stap de beste spelers om diverse redenen afvoert en er nog eens wat middelmatige bijhaalt dan kom je in deze situatie.

Post Reply