Lierse Kempenzonen - Thes Sport [29-02-2020]
Re: Lierse Kempenzonen - Thes Sport [29-02-2020]
Verder gaan met Vermeiren is uit armoede simpel …. dien kerel staat al droog sinds eind november, amper 7 goals gemaakt waaronder dan nog in twee duels twee goals … werkt hard maar voor het overige ben je er niks mee!
Volledig mee akkoord, maar het probleem is je hebt niks anders hoor. Maesen verwachte ik veel van toen hij arriveerde, maar vrees als je daar mee start zelfde zal zijn. Allee hij is nog niet gestart dus misschien. Eens proberen maar ik persoonlijk, denk hetzelfde als Vermeiren.
- Justhomuch
Als vermeiren toevoer zou krijgen pot hij er 22 op een seizoen, nu moet hij vaak terugzakken tot over de middelijn, maar zo’n zaken zie je niet in statistieken he die zie je in het stadion.
Wij komen áltijd terug!
-
Thomas1906
Eigenlijk scoort Vermeiren niet meer sinds Rocky weg is? 
Thomas1906 wrote: ↑Sun Feb 23, 2020 11:13 amEigenlijk scoort Vermeiren niet meer sinds Rocky weg is?![]()
Men leest vaak op 'voetbalforums' de uiteenlopende bevindingen over het begrip 'hard werken' van een bepaalde speler, zoals hier van o.a. Vermeiren. Velen bedoelen dan wellicht, met een positief gevoel van voldoening, dat deze ijverige speler heel veel inzet en goede wil betoont op het voetbalveld en wie weet . . . zelfs de meeste kilometers als hardloper aflegt.
Bij anderen heeft dit begrip 'hard werken' bij het beoordelend waarnemen van o.a. Vermeiren een totaal andere betekenis van iemand met veel inzet, veel lopen en bewegen maar met te weinig niveau of geen rendement, dus m.a.w. een heel beperkte speler met een attitude van 'intens willen maar helaas niet (beter) kunnen.
Ik kan er helaas niet bij zijn. ‘t Is wel de moment om Thes te pakken en eigenlijk moet een driepunter ook.
Zouden ze Smolders meteen droppen in de basis?
Ik ben quasi zeker dat ze Jef gaan laten staan. Zou bijzonder ondankbaar zijn om hem er na die match af te halen.
Dus dan zie ik Delorge verdwijnen voor Smolders? Of zouden ze die laten staan? Heeft wel mee voor de 0 gehouden natuurlijk.
Ik ben quasi zeker dat ze Jef gaan laten staan. Zou bijzonder ondankbaar zijn om hem er na die match af te halen.
Dus dan zie ik Delorge verdwijnen voor Smolders? Of zouden ze die laten staan? Heeft wel mee voor de 0 gehouden natuurlijk.
Weet niet vanderveken deed het niet slecht maar speelde op positie Jansen dus benieuwd !