Challenger Pro League
-
Foxterriër
-
Vergaaneglorie
Re: Proximus league
Het was gisteren (vrijdag) toch D-Day bij lokeren. Muisstil, niks hoor ik er van.
En wat denken. Jullie van den Beerschot ? Dit is toch niet normaal herspelen ! Akkoord zware fout ref maar herspelen! Wie zegt dat Beerschot die match nog ging winnen nog maar 15 min te spelen toen, herspelen betekent 90 min en kunnen ze wel winnen ! Dan is Virton weer benadeeld. Nog maar te zwijgen van tijdstip herspelen kan zijn dat westel periode gewonnen heeft en die dan ineens moet afgeven. Volgens mij ga je veel matchen moeten herspelen ook de onze op Charleroi wat daar allemaal gebeurde ! En volgens mij geven ze Beerschot nu gelijk hebben vorige keer verloren van groene tafel van mechelen.dit is voor bond ideale senario om beide ploegen in1 a te krijgen .
Ik vind dat toch zorgwekkend, dergelijke zaken via juridische wegen uitvechten. En komt vaker en vaker voor.
Nu: duidelijke fout, dat wel. Ik ben heel benieuwd naar de ontknoping.
Nu: duidelijke fout, dat wel. Ik ben heel benieuwd naar de ontknoping.
Tis weer gezellig in 1B. Ik snap de frustratie van Virton en Westerlo volledig.
Zeker Westerlo, Virton is uitgeteld maar Westerlo jawatte ! En nu Lokeren nog dat door omstandigheden Beerschot 3 punten geeft ! Die ratten kunnen precies alleen maar winnen via groene tafel triestig !
- Justhomuch
BAS verwerpt de klacht van Virton.
En nog steeds geen witte rook bij Lokeren.
Die De Vries.. ik snap dat niet. Je moet je rekening toch een jaar op voorhand kunnen maken?
Die De Vries.. ik snap dat niet. Je moet je rekening toch een jaar op voorhand kunnen maken?
- Justhomuch
Heeft Beerschot ook kapot gemaakt he, ik vrees voor de supporters van Lokeren het ergste.
Wij komen áltijd terug!