Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Het eerste jaar hebben we inderdaad verlies gemaakt boven de 600.000 euro loonsmatig. Dit jaar ligt dit veel lager door meer commerciële inkomsten en minder uitgaven. Logisch als je een nieuwe club begint moet je heropbouwen.
Waarom ga je met een nieuwe club direct 600k in verlies loonsmatig? Je hebt een budget van 2.5 Mil.
Ook dit jaar opnieuw verlies trouwens.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Je hebt de kans om vanaf 0 te beginnen. Zorg dan dat je budget break even draait.
Je staat voorlaatst godbetert. Met je schulden en het grootste budget van 1 amateur.
En dan vinden we dat logisch.
Ook dit jaar opnieuw verlies trouwens.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen. Je hebt de kans om vanaf 0 te beginnen. Zorg dan dat je budget break even draait.
Je staat voorlaatst godbetert. Met je schulden en het grootste budget van 1 amateur.
En dan vinden we dat logisch.
- Justhomuch
Een beetje fanparticipatie zou onze club toch ook niet misstaan he?
Wij komen áltijd terug!
Fanparticipatie hoeft niet, gezond verstand wel. Ik hoop dat bepaalde oud K Lierse SK coryfeeën na dit seizoen vertrekken en dan heb ik het niet alleen over Wils en Buyens...Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 20, 2020 3:52 pmEen beetje fanparticipatie zou onze club toch ook niet misstaan he?
Kan je dat staven dat er meer inkomsten en minder uitgaven zijn?
Heb je inzage in de cijfers? Of heb je een glazen bol?
Die hadden al lang buitengestampt moeten zijn en dat buitenstampen mag zelfs letterlijk gebeuren.David wrote: ↑Thu Feb 20, 2020 7:37 pmFanparticipatie hoeft niet, gezond verstand wel. Ik hoop dat bepaalde oud K Lierse SK coryfeeën na dit seizoen vertrekken en dan heb ik het niet alleen over Wils en Buyens...Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 20, 2020 3:52 pmEen beetje fanparticipatie zou onze club toch ook niet misstaan he?
Yorrick Van Torreele gaf het toe in VM Magazine en je kan open en bloot op het internet de cijfers terug vinden via companyweb.
Dit interesseert me ook heel erg. Ergens zou me dit logisch lijken, aangezien de loonlast toch wat gedaald zou moeten zijn. Anderzijds: spelers als Doumbia betaal je wel gewoon door en op dit moment verkommeren ze gewoon in de B-kern.
-
Zou idd heel interessant zijn moesten we die van dit seizoen al kunnen zien. Weet nog zo niet of de loonlast lager ligt en de commerciële inkomsten hoger ligt.