RFC Liege - Lierse Kempenzonen [16-02-2020]
Re: RFC Liege - Lierse Kempenzonen [16-02-2020]
Die reactie van Bo geens hoeft toch niet voor mij. Dit bevestigt mijn vermoeden het zit behoorlijk scheef in de groep ! En dit nu vrees dat dit niet meer goed komt. We zakken naar 2 de amateur. Alle rotte appels er uit. Mensen aan trekken die willen hogerop geraken plaats van boel tegen houden om hun zakken te vullen .
Inderdaad. Heel slim om in deze periode even de vuile was buiten te hangen op sociale media...
klopt helemaal, met ne stalen borstel door de kern gaan en ook door de sportieve staf en volgend jaar weer van 0 beginnen in 2de amateur.
Er zit weinig anders op vrees ik
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart
Ze kunnen zien dat hun truitje nat maken ze wil geen ge pruts zien daar ze
- Justhomuch
Bo Geens is goed bevriend met Simon, zo’n groepschat photoshoppen is niet zo moeilijk hoor.Carlke wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:17 pmDie reactie van Bo geens hoeft toch niet voor mij. Dit bevestigt mijn vermoeden het zit behoorlijk scheef in de groep ! En dit nu vrees dat dit niet meer goed komt. We zakken naar 2 de amateur. Alle rotte appels er uit. Mensen aan trekken die willen hogerop geraken plaats van boel tegen houden om hun zakken te vullen .
Wij komen áltijd terug!
Daar ken ik niet veel vanJusthomuch wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:58 pmBo Geens is goed bevriend met Simon, zo’n groepschat photoshoppen is niet zo moeilijk hoor.Carlke wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:17 pmDie reactie van Bo geens hoeft toch niet voor mij. Dit bevestigt mijn vermoeden het zit behoorlijk scheef in de groep ! En dit nu vrees dat dit niet meer goed komt. We zakken naar 2 de amateur. Alle rotte appels er uit. Mensen aan trekken die willen hogerop geraken plaats van boel tegen houden om hun zakken te vullen .

Het vermelde trio is dik gebuisd dik seizoen ik denk dat we het met zijn allen eens zijn. Als je bv het tweetal Buyens-Vermeiren week na week ziet sloffen op een veld als oudjes van 90 jaar … met Vermeiren vooraan ben je niks meer een harde werker dat wel maar dan houd het ook op. Is tot hiertoe in 21 wedstrijden die hij mocht starten aan 7 doelpunten geraakt en in slechts 5 wedstrijden gescoord!!! Hij staat al droog sinds eind november 2019 toen hij nog ééns een doelpunt lukte tegen Luik ..zegt veel mensen! Ben er 200% zekers van mochten Osei-Berkoe-Samyn en Kargbo niet voor lange tijd zijn uitgevallen en of vertrokken Simon meer op de bank had gezeten dat hij lief was of zelfs had mogen gaan spelen bij de beloften!
-
Thomas1906
Dus jij trekt het in twijfel?Justhomuch wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:58 pmBo Geens is goed bevriend met Simon, zo’n groepschat photoshoppen is niet zo moeilijk hoor.Carlke wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:17 pmDie reactie van Bo geens hoeft toch niet voor mij. Dit bevestigt mijn vermoeden het zit behoorlijk scheef in de groep ! En dit nu vrees dat dit niet meer goed komt. We zakken naar 2 de amateur. Alle rotte appels er uit. Mensen aan trekken die willen hogerop geraken plaats van boel tegen houden om hun zakken te vullen .
Feit is wel dat vermelde personen wel min of meer professioneel wouden leven en spelen. Bo Geens kon dat blijkbaar niet en hij was niet de enige.
Frans was trouwens ook zo iemand die het professioneel wou aanpakken maar na 1 week al serieus teleurgesteld was in mede-spelers. Toevallig of niet allemaal spelers met ervaring hogerop. Diezelfde spelers hebben dan toevallig ook af en toe een discussie met Urbain. Een tekeningeske moet ik niet maken wie voor de problemen zorgt?
Bovendien zou ik het helemaal degoutant vinden als ze ineens wel goed kunnen spelen want dan wouden ze het in alle vorige matchen niet. Dat is ook lachen in ons gezicht dan.
Het zit al fout in de spelersgroep sinds de voorbereiding van het huidig seizoen en toen speelde men onder RP .. hij is verantwoordelijk voor de akkefietjes ontstaan tussen hem en spelers denk maar aan Ogunjimi oa die mocht ophoepelen … en tussen spelers onderling, de waarheid heeft ook zijn recht! Niet vergeten dat bijna dezelfde groep vorig seizoen onder het duo De Herdt-Spaenhoven goede resultaten behaalden, uitstekende sfeer ook in de voltallige groep ..
- Justhomuch
Zo’n groepchat screenshots worden constant nagemaakt als “meme” op facebook. Ik zou er dan ook niet van verschieten.Thomas1906 wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 6:15 pmDus jij trekt het in twijfel?Justhomuch wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:58 pmBo Geens is goed bevriend met Simon, zo’n groepschat photoshoppen is niet zo moeilijk hoor.Carlke wrote: ↑Fri Feb 14, 2020 4:17 pmDie reactie van Bo geens hoeft toch niet voor mij. Dit bevestigt mijn vermoeden het zit behoorlijk scheef in de groep ! En dit nu vrees dat dit niet meer goed komt. We zakken naar 2 de amateur. Alle rotte appels er uit. Mensen aan trekken die willen hogerop geraken plaats van boel tegen houden om hun zakken te vullen .
Feit is wel dat vermelde personen wel min of meer professioneel wouden leven en spelen. Bo Geens kon dat blijkbaar niet en hij was niet de enige.
Frans was trouwens ook zo iemand die het professioneel wou aanpakken maar na 1 week al serieus teleurgesteld was in mede-spelers. Toevallig of niet allemaal spelers met ervaring hogerop. Diezelfde spelers hebben dan toevallig ook af en toe een discussie met Urbain. Een tekeningeske moet ik niet maken wie voor de problemen zorgt?
Bovendien zou ik het helemaal degoutant vinden als ze ineens wel goed kunnen spelen want dan wouden ze het in alle vorige matchen niet. Dat is ook lachen in ons gezicht dan.
Wij komen áltijd terug!