RFC Liege - Lierse Kempenzonen [16-02-2020]
Re: RFC Liege - Lierse Kempenzonen [16-02-2020]
Ik vind het interview van Urbain onverstandig en eigenlijk een beetje schandelijk.
Zet zichzelf uit de wind. 'De spelers worden perfect voorbereid maar voeren niet uit wat gevraagd wordt',
'in dertig jaar nooit meegemaakt.'
Terwijl hij weet dat het aan zelfvertrouwen ontbreekt èn dat de kern onevenwichtig is samengesteld.
Hij gaat eigenlijk mee met de supporters die de groep van het veld floten.
Wat denk je, dat de kopjes er tegen Luik fris en florissant bijstaan? Den Urbain heeft gesproken, nu gaan we ons best doen?
Intern zeg je wat je wil, maar in de media hou je beter je bek. Egocentrische figuur. Ik herinner me het krantenartikel nog waarin hij RP de mantel uitveegde.
Zet zichzelf uit de wind. 'De spelers worden perfect voorbereid maar voeren niet uit wat gevraagd wordt',
Terwijl hij weet dat het aan zelfvertrouwen ontbreekt èn dat de kern onevenwichtig is samengesteld.
Wat denk je, dat de kopjes er tegen Luik fris en florissant bijstaan? Den Urbain heeft gesproken, nu gaan we ons best doen?
Intern zeg je wat je wil, maar in de media hou je beter je bek. Egocentrische figuur. Ik herinner me het krantenartikel nog waarin hij RP de mantel uitveegde.
Ik ben het eens met wat US zegt, maar dt moet je effectief binnenskamers zeggen. Die commentaar op RP komt nu effectief als een boomerang terug.3970 wrote: ↑Mon Feb 10, 2020 12:33 pmIk vind het interview van Urbain onverstandig en eigenlijk een beetje schandelijk.
-
Vergaaneglorie
Oja ik denk dat de supp. Nog zeer veel geduld hebben gehad met al een heel jaar shitvoetbal en terecht eens worden uitgefloten, we betalen er ook voor, niet?3970 wrote: ↑Mon Feb 10, 2020 12:33 pmIk vind het interview van Urbain onverstandig en eigenlijk een beetje schandelijk.
Van Urbain heb je gelijk die had nooit mogen terug genomen worden.
Ok, je betaalt. Maar fluiten doe je toch alleen wanneer je met voetballers zit die er met hun klak naar gooien? Of vedetten die het niks kan schelen?
Ik heb die indruk tot nu toe niet.
En tenslotte is het een beetje een egoïstische reactie. Het lucht op, maar helpen doe je je ploeg er niet mee.
Ik denk echt dat daar jongens tussenlopen met de bibber op het lijf.
Ik heb die indruk tot nu toe niet.
En tenslotte is het een beetje een egoïstische reactie. Het lucht op, maar helpen doe je je ploeg er niet mee.
Ik denk echt dat daar jongens tussenlopen met de bibber op het lijf.
Als daar effectief jongens tussenlopen die daar met de bibber door spelen horen ze niet thuis in een profploeg toch? Tis nog iets anders door een paar honderd worden uitgefloten dan door 50d denk ik toch... Als je daar ni mee overweg kan kan je beter uw schoenen aan de haak hangen
Er zijn er eigenlijk een pak die niet in een profploeg horen. Maar dat is hun schuld niet denk ik.
Vise gaat moeilijk zijn denk ik.
Inhaalwedstrijd tegen Winkel en dit weekeinde op Tubeke.
Bij een 6 op 6 (wat realistisch is) zijn die ook een eind weg.
Je gaat echt moeten winnen op Luik zodat die nog belang hebben om daarna door te spelen.
Hoe meer ploegen je kan betrekken in de degradatiestrijd, hoe minder kans dat er cadeau's gegeven worden aan elkaar.
-
Vergaaneglorie
En er zijn er bij die zelfs nog niet in 2de amateur meekunnen en in 3de meeloperkes zijn en dat zit in onze ploeg, verschieten jullie nu dat we onderaan bengelen? en de supp. het moe zijn!
Mee eens. Anders gaan we nog rare resultaten zien, en niet in ons voordeel.BB666 wrote: ↑Mon Feb 10, 2020 4:21 pmVise gaat moeilijk zijn denk ik.
Inhaalwedstrijd tegen Winkel en dit weekeinde op Tubeke.
Bij een 6 op 6 (wat realistisch is) zijn die ook een eind weg.
Je gaat echt moeten winnen op Luik zodat die nog belang hebben om daarna door te spelen.
Hoe meer ploegen je kan betrekken in de degradatiestrijd, hoe minder kans dat er cadeau's gegeven worden aan elkaar.
Iemand die gaat kijken?