Clubnieuws
-
Re: Clubnieuws
Dus dees jaar nog meer verlies denkte?
En zoveel investeringen zijn er eigenlijk nog niet gebeurd vind ik. Zowel sportief en Extra-Sportief. En ik heb ook al gehoord dat de grote investeringen in stadion Enzo allemaal door Luc zijn betaald met een van zijn bedrijven. Dus die hebben geen effect op ons resultaat toch?
En zoveel investeringen zijn er eigenlijk nog niet gebeurd vind ik. Zowel sportief en Extra-Sportief. En ik heb ook al gehoord dat de grote investeringen in stadion Enzo allemaal door Luc zijn betaald met een van zijn bedrijven. Dus die hebben geen effect op ons resultaat toch?
Als ik dit lees word ik niet vrolijk van !
630000 euro verlies op een budget van 2,5 Mil schijnbaar.
En ook dit seizoen komen ze niet rond. Dat las ik in VM.
En dan sta je bijna laatst in 1 amateur.
En ook dit seizoen komen ze niet rond. Dat las ik in VM.
En dan sta je bijna laatst in 1 amateur.
Is de loonkost zoveel gestegen dan? Marvin weg,..Axassin wrote: ↑Fri Feb 07, 2020 8:30 pmStadion e.d. zitten volgens mij in andere vennootschap. Mij lijkt die 500k nog mee te vallen. Maar dat zijn natuurlijk resultaten van vorig seizoen. Dit seizoen is de loonkost serieus naar omhoog gegaan, jammer genoeg zijn de resultaten niet in verhouding.Lierenaar wrote: ↑Fri Feb 07, 2020 4:44 pmInderdaad wel een belangrijke factor om in het achterhoofd te houden. De vraag is natuurlijk ook of de aankoop van het stadion enzovoort daar mee in opgenomen zijn. maar ik moet wel toegeven dat ik sinds het fiasco in 2018 als de dood ben voor een nieuw scenario waarin we elk jaar de rode pen moeten boven halen.
Verlies draaien lijkt me in deze reeks niet te vermijden. Wel aan de hoge kant. Nu: ga ik te kort door de bocht als ik dan wel onze inkomsten aan de hoge kant vind?
Tzal goed zijn als we een keeper kunnen lozen, een Buyens, Da Silva,...
- Justhomuch
Die brief van Brigata Trenta, wat zijn jullie meningen?
Ik denk dat het voor veel spelers eerder verlammend zal werken.
Ik denk dat het voor veel spelers eerder verlammend zal werken.
Wij komen áltijd terug!
-
Altijd gevaarlijk, kan leiden tot interne verdeeldheid.
Brief is bullshit, je kan de spelers geen gebrek aan inzet verwijten. Tis eerder gewoon onkunde
-
Dat ik die brief op het Lyra forum moet gaan lezen....