Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
- Justhomuch
Re: Lierse Kempenzonen - FCV Dender [08-02-2020]
Wij komen áltijd terug!
Worden gerund door Indonesische eigenaar (redelijk louche) waarvan er geen geld meer doorkomt.
Alle operationele zaken worden gerund door een vrouwelijke pion van die mannen (Belinda Siahaan). Zij belooft vanalles zoals bijvoorbeeld nieuwe spelers in de winter maar daar komt/kwam niets van in huis.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Juist ff gaan zien op hun facebook en idd ontevreden supporters daar, een beetje zoals bij ons.Axassin wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 4:26 pmWorden gerund door Indonesische eigenaar (redelijk louche) waarvan er geen geld meer doorkomt.
Alle operationele zaken worden gerund door een vrouwelijke pion van die mannen (Belinda Siahaan). Zij belooft vanalles zoals bijvoorbeeld nieuwe spelers in de winter maar daar komt/kwam niets van in huis.

Ik kom af met een man of 5, is dit seizoen nog niet gelukt zoveel volk meekrijgen.
Wij komen áltijd terug!
Zo’n berichten ogen toch ook niet geweldig voor de licentiecommissie?Justhomuch wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 7:10 pmJuist ff gaan zien op hun facebook en idd ontevreden supporters daar, een beetje zoals bij ons.Axassin wrote: ↑Thu Feb 06, 2020 4:26 pmWorden gerund door Indonesische eigenaar (redelijk louche) waarvan er geen geld meer doorkomt.
Ik kom af met een man of 5, is dit seizoen nog niet gelukt zoveel volk meekrijgen.
Ze scoorden wel 4x tegen La Louviere.
Selectie is bekend, geen grote verrassingen. Wel een nieuwe jeugdspeler erbij (middenvelder).
- Justhomuch
Ik ga moeten skippen wegens een familiefeest, brul ze voor mij!
Wij komen áltijd terug!
Het zal zaak zijn om Allach en Kindermans aan het voetballen te krijgen. In het huidige systeem staan ze wat teveel vastgeplakt aan de zijlijn. Alleen als onze twee verdedigende mids voor wat meer druk naar voor zetten, komt er ruimte voor Allach en Kindermans en op die manier ook voor de spitsen. Sleutel bij het Spaenhovensysteem ligt dus op de "6". Jammer genoeg hebben we daar niet de voetballende oplossing. Zowel Janssens, Buyens, Sols, Maus en Wils hebben daar niet de kwaliteit voor. Dan zal het op een andere manier moeten gebeuren. Volop vooruit in de strijd!
Ik kan me daar wel in vinden. Ik vind wel dat Santermans wel echt vaak probeert de goeie pass naar de voorlinie te hanteren. Daarbij slaagt hij soms het middenveld over. Risicovol, maar het lukt hem wel regelmatig.Lipser wrote: ↑Sat Feb 08, 2020 2:42 pmHet zal zaak zijn om Allach en Kindermans aan het voetballen te krijgen. In het huidige systeem staan ze wat teveel vastgeplakt aan de zijlijn. Alleen als onze twee verdedigende mids voor wat meer druk naar voor zetten, komt er ruimte voor Allach en Kindermans en op die manier ook voor de spitsen. Sleutel bij het Spaenhovensysteem ligt dus op de "6". Jammer genoeg hebben we daar niet de voetballende oplossing. Zowel Janssens, Buyens, Sols, Maus en Wils hebben daar niet de kwaliteit voor. Dan zal het op een andere manier moeten gebeuren. Volop vooruit in de strijd!
Ok. Drama.
Boeken dicht. Geloof me.
Boeken dicht. Geloof me.