Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
Re: Patro Eisden - Lierse Kempenzonen [01-02-2020]
Wennen doen die nederlagen niet. Wat een onmacht vooral aanvallend. Dan was bernier-ogunjimi toch heel andere kost. De duelkracht van toon deed wel deugd op het middenveld, het enige lichtpuntje, vreemd dat hij eraf moest. Maar het zal hiermee toch moeten gebeuren, er zit niks anders op dan er volledig te gaan achter staan.
Klopt. Ik ben globaal gezien niet de grootste fan van TJ, maar sinds december is hij wel 1 van onze beteren op ‘t veld.tafkak wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 10:16 amWennen doen die nederlagen niet. Wat een onmacht vooral aanvallend. Dan was bernier-ogunjimi toch heel andere kost. De duelkracht van toon deed wel deugd op het middenveld, het enige lichtpuntje, vreemd dat hij eraf moest. Maar het zal hiermee toch moeten gebeuren, er zit niks anders op dan er volledig te gaan achter staan.
Een puntje, had gekunnen.KRKN wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 8:56 amViel me ook op.
Ook de dag nadien blijf ik balen. Hier viel iets te rapen. Het loopt toch vaak mis met de laatste pas.
Deze kern is enorm onevenwichtig samengesteld en de club heeft een enorm duivenkotgehalte.
De know how is er niet.
Deinze en Thes zijn voorbeelden van hoe het wel moet. Sportief dan. Die hun financiële situatie ken ik niet.
En verder, ik mis gedrevenheid in de kern.
Tot slot, dat gehannes met trainers moet dringend stoppen.
- Justhomuch
Heeft Boualouali gespeeld?
Wij komen áltijd terug!
Ingevallen in 80' voor samyn
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
We hebben een beetje een klootzak nodig, daar volg ik je in.3970 wrote: ↑Sun Feb 02, 2020 1:08 pmEen puntje, had gekunnen.
Deze kern is enorm onevenwichtig samengesteld en de club heeft een enorm duivenkotgehalte.
De know how is er niet.
Deinze en Thes zijn voorbeelden van hoe het wel moet. Sportief dan. Die hun financiële situatie ken ik niet.
En verder, ik mis gedrevenheid in de kern.
Tot slot, dat gehannes met trainers moet dringend stoppen.
Nu: ik gok dat er in de zomer veel spelers einde contract zijn, waaronder wat dure vogels. Dan kan je, met een nieuwe TD, coach en terug wat financiële ademruimte, aardig wat zaakjes doen denk ik. Alleen is het zien dat we ons dan wel redden, uiteraard.