Croky Cup
Re: Croky Cup
Feit. Ik zou smullen van bekervoetbal opt Lisp nu..Justhomuch wrote: ↑Wed Dec 18, 2019 5:18 pmGisteren stukje Zulte Waregem - Charleroi gezien, en dan zagen wij dat er weinig volk bij ons zit. Zelfs voor een cupmatch krijgen die amper volk bijeen? Charleroi wel met 1100 man.
Meanwhile: prachtgoal van ene Manuel Benson.
- Justhomuch
Flor wrote: ↑Wed Dec 18, 2019 10:28 pmFeit. Ik zou smullen van bekervoetbal opt Lisp nu..Justhomuch wrote: ↑Wed Dec 18, 2019 5:18 pmGisteren stukje Zulte Waregem - Charleroi gezien, en dan zagen wij dat er weinig volk bij ons zit. Zelfs voor een cupmatch krijgen die amper volk bijeen? Charleroi wel met 1100 man.
Meanwhile: prachtgoal van ene Manuel Benson.
Wij komen áltijd terug!
Anderlecht zich toch serieus terug in de match aant knokken, maar die voorhoede blijft toch met erg weinig vertrouwen spelen vind ik. Achterhoede van Brugge staat ook wel als een huis.
- Justhomuch
En daar gaat het seizoen van Anderlecht.
Finale Brugge - Antwerp zou vonken geven.
Finale Brugge - Antwerp zou vonken geven.
Lamkel Ze flikt het weer. Nu, ik verwacht nog steeds Brugge - Antwerp in de finale.
Ik denk dat het qua kosten niet opweegt tegen de politiemassa die dan moet opgetrommeld worden hoor...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Weet niet zou kunnen , maar zouden ze daar in Brussel dat ni gewoon zijn. En pas op Kortrijk en Waregem ook geen beste vrienden hoor ! Al weet ik ook wel dat antwerp en Brugge veel erger zijn !