Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
-
-
Re: Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
0-3 ooo man toch prutsers!mmarinus wrote: ↑Sat Jan 18, 2020 8:45 pmIk heb wel een abo en bij mij werkt het ook niet.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jan 18, 2020 8:42 pmha nee, bij mij ook niet, je hebt geen abo dus geen beeld, wat dacht je nu.
Het staat 0-3 ondertussen trouwens.
Al een geluk een etentje vandaag.... Pffff. Al het goede van vorige week vandaag niet meer te zien zeker?
Dodelijk efficient Seraing. Quasi repeat van de match daar.
Veel kansen gehad, meer als hen misschien wel. Maar ja, Geens viel hier vanavond door de mand. We hebben een keepersprpbleem.
Zalige sfeer trouwens. BT heeft wat goedgemaakt tov Winkel. Jammer dat de spelers ons in de steek lieten.
Veel kansen gehad, meer als hen misschien wel. Maar ja, Geens viel hier vanavond door de mand. We hebben een keepersprpbleem.
Zalige sfeer trouwens. BT heeft wat goedgemaakt tov Winkel. Jammer dat de spelers ons in de steek lieten.
Hoe kan men winnen als je dit ziet ! Wils en geens, geven Seraing nog late kerstgeschenken.waren wij slecht, nee ik vond ons redelijk goed spelen, ook kansen gehad. Maar ja als je zo een doelpunten weg geeft houd het op.
Triestig.
Niet geweest vandaag. Wou wel komen, maar dan moest ik mijn bezoek buitensjotten en 45 minuten rijden (10 minuten autorijden, 15 minuten een parkeerplaats zoeken en 10 minuten wandelen naar het stadion). In de plaats daarvan vertrouwd op de livestream. Niks. Nada. Nul. Noppes.
Triestig.
Niet geweest vandaag. Wou wel komen, maar dan moest ik mijn bezoek buitensjotten en 45 minuten rijden (10 minuten autorijden, 15 minuten een parkeerplaats zoeken en 10 minuten wandelen naar het stadion). In de plaats daarvan vertrouwd op de livestream. Niks. Nada. Nul. Noppes.
Triestig.
-
Als ik sommige zaken lees,ben ik blij nog in het buitenland te vertoeven.
En onze Luc nog geen 2 weken terug zeggen dat hij eindronde wil spelen, naïeve ziel?
En onze Luc nog geen 2 weken terug zeggen dat hij eindronde wil spelen, naïeve ziel?
Ik denk dat ze het zich in Balder nog gaan beklagen als Thomas Wils langs alle kanten wordt voorbij gelopen. Man wat was die zwak.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik moet mijn mening trouwens herzien; keeper en cv zijn de grootste prioriteiten. Kemels schieten zenne
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”