Allerlei
Re: Allerlei
- Justhomuch
Vanaf vandaag elke vrijdag sollicitatieverlof tot eind juni, zo 4/5 werken ik kan het wel gewoon worden.
Wij komen áltijd terug!
Zolang er je kan van genieten doen, een burn out loop je snel op spreek uit ervaring wat het met een mens kan doen en de gevolgen ervan een mens is niet geboren om te travakken maar om te leven ….Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 11:50 amVanaf vandaag elke vrijdag sollicitatieverlof tot eind juni, zo 4/5 werken ik kan het wel gewoon worden.
- Justhomuch
Collectief ontslag gekregen op’t werk, om daarna een aanbieding te krijgen bij zijn broer, het zaakje stinkt dus heb vriendelijk bedankt.ozzy105 wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 2:33 pmZolang er je kan van genieten doen, een burn out loop je snel op spreek uit ervaring wat het met een mens kan doen en de gevolgen ervan een mens is niet geboren om te travakken maar om te leven ….Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 11:50 amVanaf vandaag elke vrijdag sollicitatieverlof tot eind juni, zo 4/5 werken ik kan het wel gewoon worden.
Wij komen áltijd terug!
Inderdaad zeer louche.. Succes alvast met de zoektocht naar iets nieuw!Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 3:59 pmCollectief ontslag gekregen op’t werk, om daarna een aanbieding te krijgen bij zijn broer, het zaakje stinkt dus heb vriendelijk bedankt.ozzy105 wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 2:33 pmZolang er je kan van genieten doen, een burn out loop je snel op spreek uit ervaring wat het met een mens kan doen en de gevolgen ervan een mens is niet geboren om te travakken maar om te leven ….Justhomuch wrote: ↑Fri Jan 17, 2020 11:50 amVanaf vandaag elke vrijdag sollicitatieverlof tot eind juni, zo 4/5 werken ik kan het wel gewoon worden.
Hier veel te vroeg wakker naar m'n goesting
-
Vergaaneglorie
Veel bedrijven die slecht draaien de laatste jaren, kijk naar CG in mechelen (pauwels) curator aangesteld in de week dus de volgende weken weeral slecht nieuws.
- Justhomuch
Bij ons was’t wegens mijn baas zijn fysiek.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jan 18, 2020 6:20 pmVeel bedrijven die slecht draaien de laatste jaren, kijk naar CG in mechelen (pauwels) curator aangesteld in de week dus de volgende weken weeral slecht nieuws.
Had altijd massas werk ook (teveel voor het aantal volk)
En het contract voor de stad Antwerpen liet ook aanslepen, maar volgens mij zitten er andere dingen tussen en ik denk dat hij een beetje gefoefeld heeft en nu de hete adem in zijn nek voelt.
Wij komen áltijd terug!
-
Vergaaneglorie
Wie niet zwaar foefelt kan zich niets luxe meer permiteren de staat is met alles weg!Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 10:08 amBij ons was’t wegens mijn baas zijn fysiek.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jan 18, 2020 6:20 pmVeel bedrijven die slecht draaien de laatste jaren, kijk naar CG in mechelen (pauwels) curator aangesteld in de week dus de volgende weken weeral slecht nieuws.
En het contract voor de stad Antwerpen liet ook aanslepen, maar volgens mij zitten er andere dingen tussen en ik denk dat hij een beetje gefoefeld heeft en nu de hete adem in zijn nek voelt.
- Justhomuch
Feit, maar de werknemers zijn hier weer de dupe van, collega van mij ging zijn 42ste jaar in bij hetzelfde bedrijf! En wordt gewoon afgedankt als een stuk vuil, en dat in een klein familiebedrijfje met ocharme 4 man personeel. Nee mijn ogen zijn wel open gegaan, nimeer me den deze!Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 1:29 pmWie niet zwaar foefelt kan zich niets luxe meer permiteren de staat is met alles weg!Justhomuch wrote: ↑Sun Jan 19, 2020 10:08 amBij ons was’t wegens mijn baas zijn fysiek.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Jan 18, 2020 6:20 pmVeel bedrijven die slecht draaien de laatste jaren, kijk naar CG in mechelen (pauwels) curator aangesteld in de week dus de volgende weken weeral slecht nieuws.
Wij komen áltijd terug!