Jupiler Pro League

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Carlke
Re: Jupiler Pro League

Post by Carlke » Thu Jan 02, 2020 7:21 pm

Vergaaneglorie wrote:
Wed Jan 01, 2020 2:16 pm
Oostende omg😨 volledig het noorden kwijt, de Dennis vw gaat ze naar 1B lootsen :D
Cercle voor blijven zal nog wel lukken zeker zijn nog maar 9 wedstrijden ! Op lange termijn word dat wel 1 b denk 😃😃😃

Flor

Post by Flor » Fri Jan 10, 2020 2:27 pm

Nieuw stadion voor Club lijkt er eindelijk te gaan komen. Het werd tijd.

LeNNeMaN

Post by LeNNeMaN » Fri Jan 10, 2020 11:41 pm

Flor wrote:
Fri Jan 10, 2020 2:27 pm
Nieuw stadion voor Club lijkt er eindelijk te gaan komen. Het werd tijd.
Wie weet spelen we daar ooit nog wel eens een wedstrijd met inzet...
Want geel en zwart ligt nauw aan't hart

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 14, 2020 12:16 pm

Cercle zou dan toch een eigen stadion krijgen.
Wij komen áltijd terug!

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jan 14, 2020 1:15 pm

Coucke blijft wanbeleid voeren nu Verschueren buiten de ' polonaisedanser ' doet mij aan de gekke Egyptenaar denken ...

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 14, 2020 2:15 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jan 14, 2020 1:15 pm
Coucke blijft wanbeleid voeren nu Verschueren buiten de ' polonaisedanser ' doet mij aan de gekke Egyptenaar denken ...
Doet de Luc u zelfs ni aan dien Egyptenaar denken? Of zegt ge zo’n dingen enkel op het LL forum?

Het is daar idd een circus, tot ze weer kampioen worden natuurlijk... Coucke zou gezegd hebben dat hij het onderschat had maar dat nu de structuur kompleet zou zijn.
Wij komen áltijd terug!

Axassin

Post by Axassin » Tue Jan 14, 2020 2:16 pm

ozzy105 wrote:
Oei, en op het forum van LL doet dit u denken aan Lierse K? Qua tweezak-gehalte kan dat tellen... :roll:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Axassin

Post by Axassin » Tue Jan 14, 2020 2:16 pm

Justhomuch wrote:
Tue Jan 14, 2020 2:15 pm
ozzy105 wrote:
Doet de Luc u zelfs ni aan dien Egyptenaar denken? Of zegt ge zo’n dingen enkel op het LL forum?

Het is daar idd een circus, tot ze weer kampioen worden natuurlijk... Coucke zou gezegd hebben dat hij het onderschat had maar dat nu de structuur kompleet zou zijn.
Sneller dan het licht gij :lol:
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Tue Jan 14, 2020 2:34 pm

Justhomuch wrote:
ozzy105 wrote:

Betreffende het sportieve wordt er geen goei rit gereden he komaan … 4 trainers op anderhalf seizoen tijd .. het te lang vasthouden met de koppigheid aan Rocky Peeters met rampzalig gevolg. Momenteel staat LK op een degradatieplek dus sportief heeft men tot hiertoe gefaald. Hopelijk geen degradatie waar ik toch voor blijf vrezen maar ieder zijn gedacht. Betreffende Coucke voert hij hetzelfde wanbeleid als indertijd de Egyptenaar nl om de vijf minuten een trainerswissel, 100 spelers die al sinds de overname passeerden en bestuurswissels ..

Justhomuch

Post by Justhomuch » Tue Jan 14, 2020 3:44 pm

ozzy105 wrote:
Tue Jan 14, 2020 2:34 pm
Justhomuch wrote:
ozzy105 wrote:

Betreffende het sportieve wordt er geen goei rit gereden he komaan … 4 trainers op anderhalf seizoen tijd .. het te lang vasthouden met de koppigheid aan Rocky Peeters met rampzalig gevolg. Momenteel staat LK op een degradatieplek dus sportief heeft men tot hiertoe gefaald. Hopelijk geen degradatie waar ik toch voor blijf vrezen maar ieder zijn gedacht. Betreffende Coucke voert hij hetzelfde wanbeleid als indertijd de Egyptenaar nl om de vijf minuten een trainerswissel, 100 spelers die al sinds de overname passeerden en bestuurswissels ..
Ik heb u nochtans al tot vervelens toe die vergelijking zien maken, dit terwijl LVT niks met het sportieve te maken heeft...

En zoveel trainers zijn er de revue toch niet gepasseerd dit seizoen bij RSCA?
Wij komen áltijd terug!

Post Reply