Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
Zaterdag nog eens een thuismatch, en dit tegen Seraing die een meer dan degelijk seizoen draaien.
Onze match daar was om te janken. Ultradefensief en na een rits van individuele fouten al heel snel 3 goals int krijt. Ik herinner me een aantal erg wendbare aanvallers.
Mogen we tevreden zijn met een puntje?
Onze match daar was om te janken. Ultradefensief en na een rits van individuele fouten al heel snel 3 goals int krijt. Ik herinner me een aantal erg wendbare aanvallers.
Mogen we tevreden zijn met een puntje?
Re: Lierse Kempenzonen - Seraing [18-01-2020]
Was dat de 5-3 match ? Is dat bovendien ook niet de club met als moederclub 1 of andere franse subtopper? Zo ja kan.het mss zijn dat enkele.door goede prestaties eventueel terug zijn naar hun moederclub zijn
Wat lierse betreft. Hoop ik dat smolders terug is en wils of janssen de plek van sols inemen.
Wat lierse betreft. Hoop ik dat smolders terug is en wils of janssen de plek van sols inemen.
Metz. Hebben ook juist E.Ferrera en Grosjean als T1 en T2 binnengehaald.chumba wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 8:09 amWas dat de 5-3 match ? Is dat bovendien ook niet de club met als moederclub 1 of andere franse subtopper? Zo ja kan.het mss zijn dat enkele.door goede prestaties eventueel terug zijn naar hun moederclub zijn
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Welkom op het forum! Klopt trouwens.chumba wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 8:09 amWas dat de 5-3 match ? Is dat bovendien ook niet de club met als moederclub 1 of andere franse subtopper? Zo ja kan.het mss zijn dat enkele.door goede prestaties eventueel terug zijn naar hun moederclub zijn
Ik herinner me nog dat Rausin vlotjes een uitworp in de voeten van de spits van Seraing wierp en dat soort fratsen.
Ik ben in iedergeval van de partij zaterdag!
Zijn er toch 2 die weten hoe het spelletje werkt.Axassin wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 9:56 amMetz. Hebben ook juist E.Ferrera en Grosjean als T1 en T2 binnengehaald.chumba wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 8:09 amWas dat de 5-3 match ? Is dat bovendien ook niet de club met als moederclub 1 of andere franse subtopper? Zo ja kan.het mss zijn dat enkele.door goede prestaties eventueel terug zijn naar hun moederclub zijn
Eerlijk: winnen zou toch een klein stuntje zijn. Of ben ik te negatief?
Vraag me af of we voor de 3 punten gaan.
Eindelijk kunnen we zelf ook eens op de counter speculeren. Snelheid genoeg voorin en met Allach ook eindelijk iemand die er ene kan lanceren. Kzie het wel goedkomen. Ik blijf enkel de linksbackFlor wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 5:10 pmZijn er toch 2 die weten hoe het spelletje werkt.Axassin wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 9:56 amMetz. Hebben ook juist E.Ferrera en Grosjean als T1 en T2 binnengehaald.chumba wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 8:09 amWas dat de 5-3 match ? Is dat bovendien ook niet de club met als moederclub 1 of andere franse subtopper? Zo ja kan.het mss zijn dat enkele.door goede prestaties eventueel terug zijn naar hun moederclub zijn
Eerlijk: winnen zou toch een klein stuntje zijn. Of ben ik te negatief?
Vraag me af of we voor de 3 punten gaan.
en verdedigende middenvelder zwakke plekken zijn
100% eens wat betreft de zwakke plekken. Als die 2 nog ingevuld worden, ben ik er vrij gerust in.Zovko wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 7:07 pmEindelijk kunnen we zelf ook eens op de counter speculeren. Snelheid genoeg voorin en met Allach ook eindelijk iemand die er ene kan lanceren. Kzie het wel goedkomen. Ik blijf enkel de linksback
en verdedigende middenvelder zwakke plekken zijn
Waar we voor de winterstop enorm voorspelbaar en traag waren, hebben we nu wél een spitsenduo die je echt niet mag laten lopen. Met veel respect voor Vermeiren, maar ik vrees dat hij Allegria moeilijk uit de ploeg gaat spelen. Samyn nog minder, die is gewoon echt te goed.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Abbonees mogen iemand gratis meepakken voor deze match trouwens.
Wij komen áltijd terug!
Toch weer tricky, net tegen SeraingJusthomuch wrote: ↑Mon Jan 13, 2020 8:55 pmAbbonees mogen iemand gratis meepakken voor deze match trouwens.
Ik kan er in iedergeval al iemand content mee maken.
Ik ben present. Met drie punten doen we echt een gouden zaak, daar ben ik van overtuigd. Het is absurd hoe dicht alles op elkaar ligt.