A-kern
Re: A-kern
Jep dat heb ik toch zo doorgekregen. Binnen enkele dagen zouden ze beslissen of hij permanent kan blijven (lees; ze hem kunnen betalen).
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
-
Thomas1906
Ah fijn, nu gaan we nog heel de academie terughalen want de andere poel is op zeker?
Echt dat teruggrijpen naar die academiespelers hoeft voor mij niet, goed of niet het blijft een confrontatie met die Egyptische clown voor mij.
Maar ja voor de meesten mogen we niet te veel veranderen zeker
Echt dat teruggrijpen naar die academiespelers hoeft voor mij niet, goed of niet het blijft een confrontatie met die Egyptische clown voor mij.
Maar ja voor de meesten mogen we niet te veel veranderen zeker
Die spelers zijn nu eenmaal makkelijker te halen door de connecties die ze hier nog hebben. We zijn het toch allemaal eens dat Sabir de ploeg een paar niveau's hoger kan tillen en dat hij een type is dat we echt missen in onze ploeg?Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 05, 2020 12:03 pmAh fijn, nu gaan we nog heel de academie terughalen want de andere poel is op zeker?
Maar ja voor de meesten mogen we niet te veel veranderen zeker![]()
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Inderdaad, ik zou niet teveel naar het verleden kijken. Sabir is een type speler die we kunnen gebruiken.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Moest die tekenen hebben we de beste middenvelder van 1b 2 jaar geleden. Die zou de ploeg echt naar een hoger niveau brengen.
--------------------Vermeiren - Allegria-------------------
Allach-----------------------------------------------------Samyn
-----------------------Bougrine-----Kindermans---------
Aanvallend zou je enorm veel mogelijkheden hebben
Ik sluit me hier bij aan. We kennen hem tenminste en hebben zijn kwaliteiten allemaal kunnen zien. Met zijn kwaliteiten is hij met voorsprong de beste speler van de ploeg - en misschien wel de reeks. Op die positie kan hij stabiliteit en controle in de ploeg brengen. Ik zie dat zeker zitten. Ook naar volgend jaar toe zou dat een beestige zet zijn.Axassin wrote: ↑Sun Jan 05, 2020 12:18 pmDie spelers zijn nu eenmaal makkelijker te halen door de connecties die ze hier nog hebben. We zijn het toch allemaal eens dat Sabir de ploeg een paar niveau's hoger kan tillen en dat hij een type is dat we echt missen in onze ploeg?Thomas1906 wrote: ↑Sun Jan 05, 2020 12:03 pmAh fijn, nu gaan we nog heel de academie terughalen want de andere poel is op zeker?
Maar ja voor de meesten mogen we niet te veel veranderen zeker![]()
Jeugdspelers Pieter De Schrijver, Manito Garcia en Omar Bougrine worden vanaf heden bij de A-kern toegevoegd. De Schrijver, Garcia en Bougrine zijn drie polyvalente middenvelders. De club wil zo haar visie verder realiseren en wil in de toekomst nog meer jongeren laten doorstromen. Wij wensen Pieter, Manito en Omar veel succes toe!
#ONZETOEKOMST
Mooi zo. Schoon kans voor hen.KRKN wrote: ↑Tue Jan 07, 2020 4:23 pmJeugdspelers Pieter De Schrijver, Manito Garcia en Omar Bougrine worden vanaf heden bij de A-kern toegevoegd. De Schrijver, Garcia en Bougrine zijn drie polyvalente middenvelders. De club wil zo haar visie verder realiseren en wil in de toekomst nog meer jongeren laten doorstromen. Wij wensen Pieter, Manito en Omar veel succes toe!
#ONZETOEKOMST
Ze zien er wel nog piepjong uit.
- Justhomuch
Dit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.
Wij komen áltijd terug!
Ja, ze willen dat, tot ze ne keer nen bal verkeerd geven. Ik sta hier achter, als ze geleidelijk gebracht wordenJusthomuch wrote: ↑Wed Jan 08, 2020 8:23 amDit is wat er al lange tijd door de supporters geroepen wordt, Kessel terug, terug grijpen naar de eigen jeugd, het vroegere Liersegevoel terug aanwakkeren, ik kan hier alleen maar tevreden over zijn, jammer dat er nog altijd van die azijnpissers moeten rondlopen en zagen op facebook dat ze er nog te “plat” uit zien.