A-kern

Zaken die betrekking hebben tot de ploeg van Lierse kunnen hier besproken worden.
ozzy105
Re: A-kern

Post by ozzy105 » Thu Jan 02, 2020 9:59 pm

Thomas1906 wrote:
Thu Jan 02, 2020 9:34 pm
https://rtv.be/artikels/lierse-kempenzo ... hot-a77032

Luc wilt nog de eindronde halen.. Als hij zo'n dingen gaat beginnen zeggen, ga ik zijn uitspraken minder serieus nemen hoor.
En ik heb het hier al gezeverd, de eindronde halen zonder enige kans op promotie wegens te grote achterstand op Deinze kost meer dan het opbrengt. Dus geld zal hij nog altijd genoeg hebben.
Wel dat hij met zijn zak geld komt voor een deftige ploeg uit te bouwen voor volgend seizoen dat ook in 1b kan meedoen.
2 …. zeer blij mogen zijn dat er niet gedegradeerd word want die mogelijkheid is zeer groot! Doumbia-Frans weg je verliest twee sterkhouders achteraan en met pakken ervaring en hoeveel wedstrijdminuten heeft Smolders amper op zijn teller degene die één van de twee moet vervangen?.... Het zal een waar wonder heten wanneer LK niet zakt simpel. Met alle respect voor LVT maar hij doet mij een beetje denken aan de vorige big boss op het lisp met zijn uitspraken terwijl er laat ons eerlijk zijn niet te best beleid wordt gevoerd. Al drie trainers versleten, de pijnpunten of toch sommige in het elftal dat niet wordt ingevuld althans voorlopig bv een nummer 10 neen het zal veel veel beter moeten en hopelijk volgt er geen degradatie want wat dan ….

KRKN

Post by KRKN » Sat Jan 04, 2020 6:52 pm

Doumbia ook voor de oefenmatch tegen Eindhoven in de B-kern.

Ik neem aan dat FF dus niks aan de situatie heeft kunnen wijzigen. Tzal dus onze nieuwe aanwinst en Smolders worden, indien fit. Ik hoop dat dat goedkomt.

Zovko

Post by Zovko » Sat Jan 04, 2020 10:42 pm

Al die zieken... Echt of ambras zoals Frans? Heb er mijn bedenkingen bij

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Jan 04, 2020 11:20 pm

KRKN wrote:
Sat Jan 04, 2020 6:52 pm
Doumbia ook voor de oefenmatch tegen Eindhoven in de B-kern.

Ik neem aan dat FF dus niks aan de situatie heeft kunnen wijzigen. Tzal dus onze nieuwe aanwinst en Smolders worden, indien fit. Ik hoop dat dat goedkomt.
Smolders hoeveel speelminuten heeft die amper achter de kiezen? Dan nog ééns lang geblesseerd geweest .. de nieuweling komt in een ploeg dat momenteel niet swingt en zal ook zijn draai eerst moeten vinden. Voorspelt niks goed achteraan vooraan wellicht versterkt momenteel achteraan verzwakt zo simpel is het! Op Winkel kan je dat mss nog wat verbloemen maar daarna volgen andere kleppers … wat een beleid wordt er toch gevoerd zeg doet mij alvast wat het sportieve luik betreft denken aan de Egyptenaar.

Axassin

Post by Axassin » Sun Jan 05, 2020 2:55 am

Sabir traint mee, kijken of ze hem kunnen betalen ;)
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

Berrem

Post by Berrem » Sun Jan 05, 2020 8:18 am

Axassin wrote:
Sun Jan 05, 2020 2:55 am
Volgens transfermarkt is hij wel transfervrij... nochthans heeft hij veel gespeeld bij dudelange. als hij geen ploeg heeft zal hij wel willen meespelen... zou wel een serieuze aanwinst zijn.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Sun Jan 05, 2020 9:17 am

Berrem wrote:
Sun Jan 05, 2020 8:18 am
Axassin wrote:
Volgens transfermarkt is hij wel transfervrij... nochthans heeft hij veel gespeeld bij dudelange. als hij geen ploeg heeft zal hij wel willen meespelen... zou wel een serieuze aanwinst zijn.
Zou effectief een serieuze aanwinst zijn. Dan zou het me trouwens niet verbazen als ze Yoni niet of slechts voor 1 seizoen hierna verlengen.
De kwaliteiten van Sabir zijn duidelijk. Hij zou een echte patron kunnen zijn voor ons, alleen: hoe gemotiveerd gaat hij zijn?

Qua loon is er natuurlijk met FF wel een aardige cent vrij gekomen in het budget. En als je hem transfervrij kan halen, lijkt me dit opnieuw een zaak waar je op termijn goed mee kan verdienen.

Heeft trouwens gescoord in de EL.

Flor

Post by Flor » Sun Jan 05, 2020 11:13 am

KRKN wrote:
Sun Jan 05, 2020 9:17 am
Berrem wrote:
Sun Jan 05, 2020 8:18 am
Axassin wrote:
Zou effectief een serieuze aanwinst zijn. Dan zou het me trouwens niet verbazen als ze Yoni niet of slechts voor 1 seizoen hierna verlengen.
De kwaliteiten van Sabir zijn duidelijk. Hij zou een echte patron kunnen zijn voor ons, alleen: hoe gemotiveerd gaat hij zijn?

Qua loon is er natuurlijk met FF wel een aardige cent vrij gekomen in het budget. En als je hem transfervrij kan halen, lijkt me dit opnieuw een zaak waar je op termijn goed mee kan verdienen.

Heeft trouwens gescoord in de EL.
Ook nog jong. Als hij transfervrij is én hij is gemotiveerd kan je daar een goeie zaak mee doen. Al loop je daar effectief het risico mee om een 'FF'-ke te doen. Ik zou hem graag terug bij ons zien, maar ik neem aan dat dat wishful thinking is voor de moment.

Lipser

Post by Lipser » Sun Jan 05, 2020 11:17 am

Axassin wrote:
zeker dat het Sabir is en niet zijn broertje die ook al een helft meedeed tegen Sint Lenaerts?

Flor

Post by Flor » Sun Jan 05, 2020 11:28 am

Lipser wrote:
Sun Jan 05, 2020 11:17 am
Axassin wrote:
zeker dat het Sabir is en niet zijn broertje die ook al een helft meedeed tegen Sint Lenaerts?
Dat zou wel wat verklaren. Hoe meer ik er over denk hoe onrealistischer de grote broer is.

Post Reply