Transfernieuws
Re: Transfernieuws
check, goed profiel!Berrem wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:03 pmhttps://www.gva.be/cnt/dmf20200102_0478 ... eric-frans
Ik ken de jongen niet maar op basis van het artikel lijkt het een interessante piste. Gelet op zijn ervaring en leeftijd. En dan kan het de affaire met Frans nog een winstgevende zaak geweest zijn.
Maar ik hoop er ook op dat Doumbia kan blijven.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Linksvoet ook, niet onbelangrijk.Axassin wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:09 pmcheck, goed profiel!Berrem wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:03 pmhttps://www.gva.be/cnt/dmf20200102_0478 ... eric-frans
Ik ken de jongen niet maar op basis van het artikel lijkt het een interessante piste. Gelet op zijn ervaring en leeftijd. En dan kan het de affaire met Frans nog een winstgevende zaak geweest zijn.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Lijkt effectief een interessante piste. Met Doumbia.Axassin wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:10 pmLinksvoet ook, niet onbelangrijk.Axassin wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:09 pmcheck, goed profiel!Berrem wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 2:03 pmhttps://www.gva.be/cnt/dmf20200102_0478 ... eric-frans
Ik ken die Santermans niet maar het lijkt idd een goed profiel. Brengt toch wat ervaring mee, ideale leeftijd.
Wat Frans betreft, als zo iemand weg wil kan je die niet tegenhouden. Hier heeft het bestuur geen schuld aan.
Wel moeten we verder durven kijken dan onze neus lang is.
Sportief is het een knoeiboel van jewelste. Daar waar je na 2 jaar toch wat standvastigheid verwacht gaan we gewoon verder met zwalpen.
Dat Frans al na 4 maanden verder trekt bezorgt mij toch. Da's toch een teken dat hij compleet geen vertrouwen heeft in de gang van zaken. In de omkadering, in de ploeg.
Het feit dat hij wat gedemoraliseerd leek te voetballen kan daarvoor een verklaring zijn.
Ikzelf twijfel aan een goede afloop. Er is geen voetbalknowhow aanwezig. Een budget van 2,5 Mil en dan zoiets.
Wat Frans betreft, als zo iemand weg wil kan je die niet tegenhouden. Hier heeft het bestuur geen schuld aan.
Sportief is het een knoeiboel van jewelste. Daar waar je na 2 jaar toch wat standvastigheid verwacht gaan we gewoon verder met zwalpen.
Dat Frans al na 4 maanden verder trekt bezorgt mij toch. Da's toch een teken dat hij compleet geen vertrouwen heeft in de gang van zaken. In de omkadering, in de ploeg.
Het feit dat hij wat gedemoraliseerd leek te voetballen kan daarvoor een verklaring zijn.
Ikzelf twijfel aan een goede afloop. Er is geen voetbalknowhow aanwezig. Een budget van 2,5 Mil en dan zoiets.
Van de toestand van de omkadering zal hij wel op voorhand op de hoogte geweest zijn via Thomas Wils en Yoni Buyens. Echte persoonlijke vrienden van hem. Ik kan moeilijk aannemen dat die situatie echt drastisch gewijzigd is de laatste 4 maanden.3970 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 4:16 pmIk ken die Santermans niet maar het lijkt idd een goed profiel. Brengt toch wat ervaring mee, ideale leeftijd.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Denk ik ook. Misschien dat hij wel hogere verwachtingen had.Berrem wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 4:31 pmVan de toestand van de omkadering zal hij wel op voorhand op de hoogte geweest zijn via Thomas Wils en Yoni Buyens. Echte persoonlijke vrienden van hem. Ik kan moeilijk aannemen dat die situatie echt drastisch gewijzigd is de laatste 4 maanden.3970 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 4:16 pmIk ken die Santermans niet maar het lijkt idd een goed profiel. Brengt toch wat ervaring mee, ideale leeftijd.
Er deed zich gewoon een betere kans voor en hij heeft die gepakt, denk ik. Je kan daar veel op zeggen, maar die keuze ligt bij hem.
Als we het behoud veilig stellen zonder FF heb je gewoon een heel goeie zet gedaan door hem terug te halen en dan lekker duur door te verpatsen aan de ratten.
Hopelijk draait het zo uit en wordt die Santermans (als hij komt) een goede zet op middellange termijn.Eric wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 5:30 pmDenk ik ook. Misschien dat hij wel hogere verwachtingen had.Berrem wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 4:31 pmVan de toestand van de omkadering zal hij wel op voorhand op de hoogte geweest zijn via Thomas Wils en Yoni Buyens. Echte persoonlijke vrienden van hem. Ik kan moeilijk aannemen dat die situatie echt drastisch gewijzigd is de laatste 4 maanden.3970 wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 4:16 pmIk ken die Santermans niet maar het lijkt idd een goed profiel. Brengt toch wat ervaring mee, ideale leeftijd.
Er deed zich gewoon een betere kans voor en hij heeft die gepakt, denk ik. Je kan daar veel op zeggen, maar die keuze ligt bij hem.
Als we het behoud veilig stellen zonder FF heb je gewoon een heel goeie zet gedaan door hem terug te halen en dan lekker duur door te verpatsen aan de ratten.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik vind het goed men heeft hem gratis gehaald, extra abonees mee binnen gehaald.en nu nog kunnen verkopen. Men moet nu gewoon waardige vervanger halen en die lopen er wel rond hoor ! Santermans word genoemd, toch speler van 1 b en speelde in begin, dus zou alternatief kunnen zijn. Maar er zijn nog spelers die Frans gaan kunnen vergeten hoor. Ik ben alleen ontgoocheld in Frans zelf, u fans te kakken zetten met uitspraak, ik zal nooit voor andere Belgische ploeg als Lierse spelen.
FF stuurt het volgende bericht de wereld in:
Beste Lierse supporters,
Waar begin ik... Eerst en vooral bedankt voor de laatste maanden. Van mijn terugkeer tot de laatste minuut in Charleroi, weer heel veel mooie momenten samen.
Gisteren kreeg ik de kans om naar Beerschot te gaan, terug naar 1b, waar het 2 jaar geleden door extra-sportieve redenen voor mij stopte. Een competitie waar ik mij goed voelde, waar ik het mooiste jaar van mijn carrière meemaakte. Uiteindelijk kwam er een overeenkomst tussen beide clubs en besloot ik de uitdaging aan te gaan. Sportief is dit voor mij als 31-jarige een heel mooie kans die ik met beide handen wou grijpen. Ik begrijp dat dit nieuws hard aankomt, zeker in de situatie waarin Lierse zich bevindt... Net daarom was het voor mij belangrijk dat alle partijen hier beter van werden. Ik heb alle vertrouwen in de spelers en de staf. Dit moét goed komen, dat kan gewoon niet anders. Als laatste wil ik graag het bestuur van de club bedanken om mij de kans te geven terug naar België te komen samen met mijn gezin. Ik wens jullie oprecht, allemaal, het allerbeste toe en zal elk weekend de grootste supporter zijn.
Bedankt voor alles
Wa ne zever... Een paar maand geleden tegen god en klein pierke vertellen dat hij terug bij de club van zijn hart zit en hier wil blijven... En dan ineens weg. Hier spelen andere redenen mee. Zal daar wel in de clinch liggen met een deel vant bestuur of trainers. Maar spreek dan gewoon de waarheid in plaats van een schoon voorgekauwde nummerke op te voeren. Bij mij daalt hij enorm in men achting. Ander en beter voilaKRKN wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 8:56 pmFF stuurt het volgende bericht de wereld in:
Beste Lierse supporters,
Waar begin ik... Eerst en vooral bedankt voor de laatste maanden. Van mijn terugkeer tot de laatste minuut in Charleroi, weer heel veel mooie momenten samen.
Gisteren kreeg ik de kans om naar Beerschot te gaan, terug naar 1b, waar het 2 jaar geleden door extra-sportieve redenen voor mij stopte. Een competitie waar ik mij goed voelde, waar ik het mooiste jaar van mijn carrière meemaakte. Uiteindelijk kwam er een overeenkomst tussen beide clubs en besloot ik de uitdaging aan te gaan. Sportief is dit voor mij als 31-jarige een heel mooie kans die ik met beide handen wou grijpen. Ik begrijp dat dit nieuws hard aankomt, zeker in de situatie waarin Lierse zich bevindt... Net daarom was het voor mij belangrijk dat alle partijen hier beter van werden. Ik heb alle vertrouwen in de spelers en de staf. Dit moét goed komen, dat kan gewoon niet anders. Als laatste wil ik graag het bestuur van de club bedanken om mij de kans te geven terug naar België te komen samen met mijn gezin. Ik wens jullie oprecht, allemaal, het allerbeste toe en zal elk weekend de grootste supporter zijn.
Bedankt voor alles