A-kern
Re: A-kern
Langs de andere kant, kvond hem dit jaar geen meerwaarde. Moest hij niet de stempel van Lierse product hebben zouden het een pak minder het een ramp vinden. Hier moet toch wel een deftige vervanger voor te vinden zijn
Geen aangenaam begin van het nieuwe jaar...
Hopelijk komt er een goede vervanger én winnen we de eerste matchen na de winterstop. Zodanig dat de rust en een betere sfeer kunnen weerkeren.
Hopelijk komt er een goede vervanger én winnen we de eerste matchen na de winterstop. Zodanig dat de rust en een betere sfeer kunnen weerkeren.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Zo denk ik er eigenlijk ook over. Het is knullig, maar sportief hoeft dit geen drama te zijn. Financieel geeft dit je meer ruimte om misschien versterkingen te halen die meer nodig zijn?
Met Doumbia en Smolders is niks mis. Moet je die eerste wel terug halen natuurlijk.
Tis alleen zijn winnaarsmentaliteit die we gaan missen. Iemand die de troepen kan aanjagen.
Over de winnaarsmentaleit akkoordFlor wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 11:04 amZo denk ik er eigenlijk ook over. Het is knullig, maar sportief hoeft dit geen drama te zijn. Financieel geeft dit je meer ruimte om misschien versterkingen te halen die meer nodig zijn?
Met Doumbia en Smolders is niks mis. Moet je die eerste wel terug halen natuurlijk.
Tis alleen zijn winnaarsmentaliteit die we gaan missen. Iemand die de troepen kan aanjagen.
Denk ook dat Frans mss wel de dikste pree van allemaal had en als je dan ni meer brengt dan dit, dan haal je er voor die zijn loon mss wel 2 goeie binnen
- Justhomuch
Frans was toch wel een clubicoon en een beetje de “ziel” van de ploeg, dit seizoen misschien wel een beetje minder als degene daarvoor. Ik hoop wel dat we nog iets bijhalen in de verdediging want wat als een Doumbia geblesseerd geraakt?
Edit: las iemand op zijn reactie op fb; We hebben Frans Gratis gekregen en verkopen hem nu m.a.w we hebben er geld aan verdiend om een paar stappen voorwaarts te nemen, zo kunnen we het ook zien natuurlijk.
Edit: las iemand op zijn reactie op fb; We hebben Frans Gratis gekregen en verkopen hem nu m.a.w we hebben er geld aan verdiend om een paar stappen voorwaarts te nemen, zo kunnen we het ook zien natuurlijk.
Wij komen áltijd terug!
Ik zou er zelf als club geen geld voor geven eerlijk gezegd. Vraag me af hoeveel matchen het gaat duren op een hoger niveau voor hij er weer 5 in de lappenmand ligt, want het blijft wel een blessuregevoelige speler...Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 12:23 pmFrans was toch wel een clubicoon en een beetje de “ziel” van de ploeg, dit seizoen misschien wel een beetje minder als degene daarvoor. Ik hoop wel dat we nog iets bijhalen in de verdediging want wat als een Doumbia geblesseerd geraakt?
- Justhomuch
Ik denk vooral dat Frans zich niet kon opladen voor matchen op het hoogste amateurvoetbal, als je zag hoe die speelde in 1b of 1a...Zovko wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:32 pmIk zou er zelf als club geen geld voor geven eerlijk gezegd. Vraag me af hoeveel matchen het gaat duren op een hoger niveau voor hij er weer 5 in de lappenmand ligt, want het blijft wel een blessuregevoelige speler...Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 12:23 pmFrans was toch wel een clubicoon en een beetje de “ziel” van de ploeg, dit seizoen misschien wel een beetje minder als degene daarvoor. Ik hoop wel dat we nog iets bijhalen in de verdediging want wat als een Doumbia geblesseerd geraakt?
Wij komen áltijd terug!
Ik begrijp dat dit voor vele fans een zware teleurstelling is. Had ik deze ochtend ook toen ik het las.
Nu heb ik het wat laten doordringen en begrijp ik het ergens wel (zowel voor Frans als voor de club) & zie ik er ook wel de voordelen van in. Buiten zijn populariteit en leiderschap (dat is dan ook wat we het hardste gaan missen) bracht hij sportief niets bij in een reeks die in principe voor hem een trapje te laag zou moeten zijn. Integendeel, ik heb hem zelfs kemels zien schieten.
Daarnaast zou ik er niet van verschieten dat hij één van de grootverdieners was. Zijn vertrek geeft de club misschien ruimte om, naast een nieuwe cv, misschien zich op een andere positie nog te versterken. Als je als club in eerste amateur een speler (een centrale verdediger nota bene) gratis in de zomer kan halen, en in de winter kan je hem voor 250-350K verkopen, dan is de rekening snel gemaakt imo. Des te meer omdat hij sportief eigenlijk geen meerwaarde was...
Nu heb ik het wat laten doordringen en begrijp ik het ergens wel (zowel voor Frans als voor de club) & zie ik er ook wel de voordelen van in. Buiten zijn populariteit en leiderschap (dat is dan ook wat we het hardste gaan missen) bracht hij sportief niets bij in een reeks die in principe voor hem een trapje te laag zou moeten zijn. Integendeel, ik heb hem zelfs kemels zien schieten.
Daarnaast zou ik er niet van verschieten dat hij één van de grootverdieners was. Zijn vertrek geeft de club misschien ruimte om, naast een nieuwe cv, misschien zich op een andere positie nog te versterken. Als je als club in eerste amateur een speler (een centrale verdediger nota bene) gratis in de zomer kan halen, en in de winter kan je hem voor 250-350K verkopen, dan is de rekening snel gemaakt imo. Des te meer omdat hij sportief eigenlijk geen meerwaarde was...
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
De Frans van vroeger is hij niet meer meer moet je niet zoeken! Mocht in Schotse 2 de klasse niet mee doen, daarom kwam hij terug. Heeft zich nu door te spelen terug ritme opgedaan. Dus conditioneel staat hij scherp. Of hij gaat spelen daar ik denk in begin wel, maar of hij zijn plaats gaat behouden weet ik niet.Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:47 pmIk denk vooral dat Frans zich niet kon opladen voor matchen op het hoogste amateurvoetbal, als je zag hoe die speelde in 1b of 1a...Zovko wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 1:32 pmIk zou er zelf als club geen geld voor geven eerlijk gezegd. Vraag me af hoeveel matchen het gaat duren op een hoger niveau voor hij er weer 5 in de lappenmand ligt, want het blijft wel een blessuregevoelige speler...Justhomuch wrote: ↑Thu Jan 02, 2020 12:23 pmFrans was toch wel een clubicoon en een beetje de “ziel” van de ploeg, dit seizoen misschien wel een beetje minder als degene daarvoor. Ik hoop wel dat we nog iets bijhalen in de verdediging want wat als een Doumbia geblesseerd geraakt?
-
Thomas1906
https://rtv.be/artikels/lierse-kempenzo ... hot-a77032
Luc wilt nog de eindronde halen.. Als hij zo'n dingen gaat beginnen zeggen, ga ik zijn uitspraken minder serieus nemen hoor.
En ik heb het hier al gezeverd, de eindronde halen zonder enige kans op promotie wegens te grote achterstand op Deinze kost meer dan het opbrengt. Dus geld zal hij nog altijd genoeg hebben.
Wel dat hij met zijn zak geld komt voor een deftige ploeg uit te bouwen voor volgend seizoen dat ook in 1b kan meedoen.
Luc wilt nog de eindronde halen.. Als hij zo'n dingen gaat beginnen zeggen, ga ik zijn uitspraken minder serieus nemen hoor.
En ik heb het hier al gezeverd, de eindronde halen zonder enige kans op promotie wegens te grote achterstand op Deinze kost meer dan het opbrengt. Dus geld zal hij nog altijd genoeg hebben.
Wel dat hij met zijn zak geld komt voor een deftige ploeg uit te bouwen voor volgend seizoen dat ook in 1b kan meedoen.