Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Flor
Re: Clubnieuws

Post by Flor » Fri Dec 20, 2019 9:01 am

Lauwers

Post by Lauwers » Fri Dec 27, 2019 3:59 pm

Het blijft toch pijnlijk om te kiezen.

Ook op gebied van de jeugd, naar wie moet je ze nu sturen...
Bij LK heb je terug wat trainers van Lierse rond lopen, maar verder heb ik er echt geen idee van.
LL heeft ook wel wat trainers van Lierse + Roger Smets die toch goed weet hoe het wereldje in elkaar zit en veel connecties heeft.
Ik denk dat in beide clubs wel een hoop spelers van Lierse rond lopen.

Al blijft LK toch net iets meer als Lierse aanvoelen

Berrem

Post by Berrem » Sat Dec 28, 2019 1:58 pm

Lauwers wrote:
Fri Dec 27, 2019 3:59 pm

Bij LK heb je terug wat trainers van Lierse rond lopen, maar verder heb ik er echt geen idee van.
LL heeft ook wel wat trainers van Lierse + Roger Smets die toch goed weet hoe het wereldje in elkaar zit en veel connecties heeft.

Bij onze club heb je Dirk G zijn know how en netwerk. Zal zeker niet onderdoen.

Maar in het jeugdvoetbal vooral een kind de club kiezen waar hij/zij het gelukkigst is. Los van clubkleuren of zogenaamde filosofieën over jeugdwerking.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

KRKN

Post by KRKN » Sat Dec 28, 2019 4:12 pm

Berrem wrote:
Sat Dec 28, 2019 1:58 pm
Lauwers wrote:
Fri Dec 27, 2019 3:59 pm

Bij onze club heb je Dirk G zijn know how en netwerk. Zal zeker niet onderdoen.

Maar in het jeugdvoetbal vooral een kind de club kiezen waar hij/zij het gelukkigst is. Los van clubkleuren of zogenaamde filosofieën over jeugdwerking.
Maar 1B moet er na komend seizoen toch komen, ook om die jeugd op hoger niveau te laten spelen. Maar ik denk dat ze bij beiden in goeie handen zijn, en daar mogen we wel blij mee zijn.

Flor

Post by Flor » Sun Dec 29, 2019 11:06 am

Heeft iemand de namen van de vennootschappen rond LK? Ben benieuwd of de jaarrekeningen er al zijn.

Eric

Post by Eric » Mon Dec 30, 2019 12:52 pm

Uit gva door kugu:
Lierse Kempenzonen trok zich zaterdag weer op gang met een training en een 3-2-oefenzege tegen Sint-Lenaarts. Twee keer Emile Samyn en Seppe Maesen scoorden voor de Pallieters, die hun aanwinsten Alessio Allegria en Ayyoub Allach lieten opdraven.

Thomas Wils stapte in het huwelijksbootje en was niet van de partij. Ook Fréderic Frans, Yoni Buyens en Simon Vermeiren sloten pas later aan. Youssef Boulaouali, Nick Kuijlaars, Hannes Smolders, Terry Osei-Berkoe en Augusto Da Silva volgen nog een aangepast programma.

De Pallieters hielden zondag overigens een ministage in Kessel. Na een doorgedreven training volgde een winterbarbecue en teambuilding. De spelers brachten in Kessel ook samen de nacht door. Vandaag staan er nog drie trainingsessies op het programma. Lierse Kempenzonen oefent zondag opnieuw in Oosterwijk tegen FC Eindhoven.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Mon Dec 30, 2019 2:45 pm

Dus in het weekend van de trouw van Thomas een ministage organiseren, welke slimme beslist dat?
En slapen in Kessel, bij mijn weten zijn daar toch geen bedden? :)

Justhomuch

Post by Justhomuch » Mon Dec 30, 2019 3:01 pm

Thomas1906 wrote:
Mon Dec 30, 2019 2:45 pm
Dus in het weekend van de trouw van Thomas een ministage organiseren, welke slimme beslist dat?
Tentje zetten he
Wij komen áltijd terug!

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Mon Dec 30, 2019 6:25 pm

Justhomuch wrote:
Mon Dec 30, 2019 3:01 pm
Thomas1906 wrote:
Tentje zetten he
Ok dat je zoiets in de zomer eventueel in de Ardennen of Nederlands LImburg doet maar toch niet in de kerstperiode?
Dit is toch wel het amateuristisch kantje van onze profploeg in 1e amateur.

Berrem

Post by Berrem » Mon Dec 30, 2019 7:38 pm

Thomas1906 wrote:
Mon Dec 30, 2019 6:25 pm
Justhomuch wrote:
Mon Dec 30, 2019 3:01 pm
Thomas1906 wrote:
Tentje zetten he
Ok dat je zoiets in de zomer eventueel in de Ardennen of Nederlands LImburg doet maar toch niet in de kerstperiode?
Dit is toch wel het amateuristisch kantje van onze profploeg in 1e amateur.
Een beetje back to basics kan toch geen kwaad...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.

Post Reply