3e Amateur

Alle voetbalcompetities in België kunnen hier besproken worden.
Saki
Re: 3e Amateur

Post by Saki » Sun Dec 02, 2018 9:37 pm

Ik denk dat er diverse redenen zijn waarom we momenteel een moeilijke periode doormaken, ik ben zeker geen grote analist maar ik heb wel mijn eigen idee over voetbal en dus ook een mening of verklaring waarom het allemaal wat moeilijker loopt op dit moment.

• Het verrassingseffect is weg, ploegen beginnen onze sterktes en zwaktes te kennen
  • Dilliën is niet 'in form', hij heeft ons een paar keer met een klasseflits 3 punten bezorgd
  • Er staan teveel spelers op een andere positie, de trainer zoekt maar vindt voorlopig geen oplossingen waardoor we elke week met een nieuwe opstelling beginnen
  • We hebben geen patron op het middelveld die de rust bewaart en de troepen stuurt als het even wat minder gaat
  • De uitstekende conditie waar we de eerste periode mee uitpakten lijkt weg

Voorlopig echter geen paniek, de sfeer zit er nog dik in bij de supps, we vinden dit zeker niet leuk maar wisten dat dit ging komen.

KRKN

Post by KRKN » Mon Dec 03, 2018 7:22 am

Saki wrote:
Sun Dec 02, 2018 9:37 pm
  • Er staan teveel spelers op een andere positie, de trainer zoekt maar vindt voorlopig geen oplossingen waardoor we elke week met een nieuwe opstelling beginnen
Hoe staat het met het krediet van de trainer? Lees hier en daar toch wat kritische stemming. Zou me zelf echter eerder snel lijken.

Saki

Post by Saki » Mon Dec 03, 2018 9:34 am

KRKN wrote:
Mon Dec 03, 2018 7:22 am
Saki wrote:
Sun Dec 02, 2018 9:37 pm
Hoe staat het met het krediet van de trainer? Lees hier en daar toch wat kritische stemming. Zou me zelf echter eerder snel lijken.
Als je verliest ga je altijd op zoek naar 'schuldigen' wat mij betreft staat de trainer zijn positie niet ter discussie al vind ik wel dat hij op dit moment een aantal vreemde keuzes maakt.

Tijd zal raad brengen.

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Mon Dec 03, 2018 7:07 pm

Blijkbaar weer serieus wat ambras bij Lyra-Berlaar. Kopstoten, miserie met supporters...
Goed dat we van die margi's van PCL af zijn.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.

Saki

Post by Saki » Tue Dec 04, 2018 7:20 pm

Anti-Lyra wrote:
Mon Dec 03, 2018 7:07 pm
Blijkbaar weer serieus wat ambras bij Lyra-Berlaar. Kopstoten, miserie met supporters...
Of hoe je een verhaal uit zijn context kan trekken...
De kopstoot werd door een speler van Houtvenne aan 1 van onze spelers gegeven, toegegeven Dermaut revancheerde door een duw te geven en heeft daarom terecht rood gekregen ( de persoon die de kopstoot uitdeelde waarmee de miserie begonnen is niet)

De supporters hebben zich uitstekend gedragen buiten een enkeling ( op 300 meegereisde supporters van Lyra-Lierse) die het nodig vond om over het de balustrade te klimmen. Deze werd door spelers én supporters heel snel terug tot de orde geroepen. Er zijn in het tumult 2 reclamepanelen gesneuveld dat is waar, deze zijn trouwens niet stuk gemaakt maar gewoon losgekomen van het profiel waaraan ze bevestigd waren. 2 revetten en het is opgelost...

Dit geheel terzijde van iemand die er live bij was, u mag u natuurlijk baseren op welke bron u maar wilt en daarrond uw mening vormen. Ik neem, vooringenomen als ik ben, aan dat u niet aanwezig was ;-)

Foxterriër

Post by Foxterriër » Tue Dec 04, 2018 7:45 pm

PCL gedraagt zich zeer behoorlijk.

Flor

Post by Flor » Thu Dec 06, 2018 1:07 pm

Dillien tekent bij. Zou die goed draaien in 2e amateur, denken jullie?

Saki

Post by Saki » Thu Dec 06, 2018 2:16 pm

Flor wrote:
Thu Dec 06, 2018 1:07 pm
Dillien tekent bij. Zou die goed draaien in 2e amateur, denken jullie?
Enorm technische zaalvoetballer, moet soms iets meer voetballen en minder de man opzoeken in mijn ogen.
Wilt het zaalvoetbal niet opgeven vandaar dat hij in lagere klasse blijft voetballen, kan uitgroeien tot 1 van de absolute smaakmakers/sterkhouders van onze nieuwe ploeg.

Anti-Lyra

Post by Anti-Lyra » Thu Dec 06, 2018 4:41 pm

Saki wrote:
Tue Dec 04, 2018 7:20 pm
Anti-Lyra wrote:
De kopstoot werd door een speler van Houtvenne aan 1 van onze spelers gegeven, toegegeven Dermaut revancheerde door een duw te geven en heeft daarom terecht rood gekregen ( de persoon die de kopstoot uitdeelde waarmee de miserie begonnen is niet)

De supporters hebben zich uitstekend gedragen buiten een enkeling ( op 300 meegereisde supporters van Lyra-Lierse) die het nodig vond om over het de balustrade te klimmen. Deze werd door spelers én supporters heel snel terug tot de orde geroepen. Er zijn in het tumult 2 reclamepanelen gesneuveld dat is waar, deze zijn trouwens niet stuk gemaakt maar gewoon losgekomen van het profiel waaraan ze bevestigd waren. 2 revetten en het is opgelost...

Dit geheel terzijde van iemand die er live bij was, u mag u natuurlijk baseren op welke bron u maar wilt en daarrond uw mening vormen. Ik neem, vooringenomen als ik ben, aan dat u niet aanwezig was ;-)
Ik heb het verhaal toch net iets anders gehoord. Ook gebeurtenissen in de kantine, niet zo fraaie woorden richting een andersgepigmenteerde speler van de tegenpartij enzovoort.
“You can change your wife, your politics, your religion, but never, never can you change your favorite football team.” - Eric Cantona. In Berlaar onze aartsrivaal Lyra in het roodwit gaan aanmoedigen, lager kan je echt niet vallen.

Saki

Post by Saki » Thu Dec 06, 2018 6:44 pm

Anti-Lyra wrote:
Thu Dec 06, 2018 4:41 pm
Saki wrote:
Tue Dec 04, 2018 7:20 pm
Anti-Lyra wrote:

Ik heb het verhaal toch net iets anders gehoord. Ook gebeurtenissen in de kantine, niet zo fraaie woorden richting een andersgepigmenteerde speler van de tegenpartij enzovoort.
Gehoord, daar zeg je het. Ik heb gezien en ik ben niet beroerd om toe te geven dat er dingen gebeurd zijn die niet door de beugel kunnen zoals ik hierboven weergegeven heb.

Nu ga ik verder geen energie steken in jou van een repliek te dienen. Je reacties uit het verleden spreken voor zich. Je nickname is zoals iemand anders op dit forum al aangaf een weerspiegeling van je verbitterdheid. Ik heb zelfs een beetje medelijden met je.

Post Reply