A-kern
Re: A-kern
Nick zal nog wel even duren. Boulaouali verwacht ik ook wel terug.
Er komen normaliter 2-3 gerichte versterkingen bij heb ik gehoord. Mijn lijstje; Spits, spelmaker en linksback.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Liever eens een deftige verdedigende middenvelder ook. Eentje die oorlog maakt en duels wint, want sorry voor de woorden maar met ne Maus, Sols en zelf Wils kunt ge geen kl#ten aanvangen. Der is totaal geen balans op het middenveld
Er zijn genoeg plekken die we moeten versterken. Na Kargbo zitten we met een spits te weinig. Ik gok dat Allach als antwoord dient op het creatieve aspect; samen met de terugkeer van Samyn.
Dan nog een goeie, ervaren middenvelder. Een leider op het middenveld die het ritme kan bepalen. Een back mag ook altijd.
Sinterklaas ligt natuurlijk al achter ons.
Dan nog een goeie, ervaren middenvelder. Een leider op het middenveld die het ritme kan bepalen. Een back mag ook altijd.
Moet ik nog aan toevoegen: uitgaand mag er ook wel wat gebeuren.
-
Vergaaneglorie
De kerstman dan maar zekers.....Eric wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 8:46 pmEr zijn genoeg plekken die we moeten versterken. Na Kargbo zitten we met een spits te weinig. Ik gok dat Allach als antwoord dient op het creatieve aspect; samen met de terugkeer van Samyn.
De vraag is: als je kon kiezen, wat heb je het meest nodig? Die middenvelder of back? Ik weet het zelf niet zo goed.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 9:45 pmDe kerstman dan maar zekers.....Eric wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 8:46 pmEr zijn genoeg plekken die we moeten versterken. Na Kargbo zitten we met een spits te weinig. Ik gok dat Allach als antwoord dient op het creatieve aspect; samen met de terugkeer van Samyn.
Uitgaand: Van Der Veken lijkt me een kandidaat om te vertrekken. Normaal had ik Geens nog gezegd, maar nu...
Maar papa Van der veken steekt centen in de club.. Zal er maar geen tekening bij maken zeker? Net zoals ze voor Seppe Maesen gekozen hebben ipv Dim Sula voor aanvang van dit seizoen. Klein detail: de manager/makelaar van Maesen is een goede vriend van LVT
- Justhomuch
Een nieuwe 2e keeper is niet aan de orde denk ik?Eric wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 9:56 pmDe vraag is: als je kon kiezen, wat heb je het meest nodig? Die middenvelder of back? Ik weet het zelf niet zo goed.Vergaaneglorie wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 9:45 pmDe kerstman dan maar zekers.....Eric wrote: ↑Tue Dec 10, 2019 8:46 pmEr zijn genoeg plekken die we moeten versterken. Na Kargbo zitten we met een spits te weinig. Ik gok dat Allach als antwoord dient op het creatieve aspect; samen met de terugkeer van Samyn.
Uitgaand: Van Der Veken lijkt me een kandidaat om te vertrekken. Normaal had ik Geens nog gezegd, maar nu...
Wij komen áltijd terug!
Je zit ook nog met die jonge beloftenkeeper. Met een Rausin in vorm zou dat genoeg zijn om Geens te laten vertrekken, maar nu..Justhomuch wrote: ↑Wed Dec 11, 2019 6:54 amEen nieuwe 2e keeper is niet aan de orde denk ik?
-
Thomas1906
Dat laatste vind ik verontrustend.