3e Amateur
Re: 3e Amateur
YBA moet toch niet in gesprek met LK?
- Justhomuch
Ze vertegenwoordigen wel LL, om dan op dit moment zo’n “affiche” te maken is imo niet zo slim.
Wij komen áltijd terug!
Heel jammer. Meteen ook de laatste keer dat ze mij daar gezien hebben.lijkt mij ook gewoon niet slim als je weet dat je nog met de andere partij aan tafel moet
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
- Justhomuch
Alle bruggen zijn nu wel definitief opgeblazen .. mij zullen ze daar nooit maar dan ook nooit zien. Hopelijk is bla bla bla ook het antwoord van Van Thillo als er onderhandeld moet worden.
Sorry dat ik het vraag maar over wat moet er onderhandeld worden ?
Sorry dat ik het vraag maar over wat moet er onderhandeld worden ?
Blijkbaar moet het tot een akkoord komen tussen LL en ons over de invulling van site Hoge Velden. Stad Lier legt dit op.
Mja, YBA is natuurlijk inderdaad niet hetzelfde als de mensen die vanuit LL aan de onderhandelingstafel gaan zitten. Die nuance moet wel gemaakt worden. Net zoals de mensen die anti LL liedjes gezonden hebben blijkbaar gisteren dat ook niet gaan moeten doen namens LK.
Maar het is wel jammer. Zulke acties gooien olie op het vuur en ik heb het idee dat de opening tussen LK en LL nog nooit zo ver is geweest. Ik stoor me wel aan hypocrisie. Ik herinner me nog altijd goed dat er gekapt werd op zogenaamd 'fake news' dat 'bewust verspreid' werd vanuit LK kant om LL te ondermijnen. Inmiddels kan er toch ook wel eens in de spiegel gekeken worden. De aanvallen op Oboelo, de zogenaamde fusie met Geel,..
De hypergevoeligheid voor alles wat LK en LVT is stoort me enorm, al probeer ik het niet teveel aan m'n hart te laten komen maar dat is moeilijk. Omgekeerd zie ik zo'n dingen ook. Zeggen dat LK niks kan schelen maar dan toch die live matchen openzwieren. Of toch net iets te vaak LL ophemelen, alsof er niet alleen anderen overtuigd te dienen worden. Veel LL'ers schijnen ook perfect te weten waarom elke LK'er individueel (en schijnbaar impulsief) voor LK gekozen heeft. Dat is vermoeiend en een beetje arrogant ook. Omgekeerd vind ik het ook vermoeiend dat zij die voor LL kiezen als 'verraders' worden afgeschilderd. Onnodig.
Jammer. Voor beide kanten. Ik vertrouw echter dat de mensen aan de onderhandelingstafel de kalmte wel zullen kunnen bewaren.
Maar het is wel jammer. Zulke acties gooien olie op het vuur en ik heb het idee dat de opening tussen LK en LL nog nooit zo ver is geweest. Ik stoor me wel aan hypocrisie. Ik herinner me nog altijd goed dat er gekapt werd op zogenaamd 'fake news' dat 'bewust verspreid' werd vanuit LK kant om LL te ondermijnen. Inmiddels kan er toch ook wel eens in de spiegel gekeken worden. De aanvallen op Oboelo, de zogenaamde fusie met Geel,..
De hypergevoeligheid voor alles wat LK en LVT is stoort me enorm, al probeer ik het niet teveel aan m'n hart te laten komen maar dat is moeilijk. Omgekeerd zie ik zo'n dingen ook. Zeggen dat LK niks kan schelen maar dan toch die live matchen openzwieren. Of toch net iets te vaak LL ophemelen, alsof er niet alleen anderen overtuigd te dienen worden. Veel LL'ers schijnen ook perfect te weten waarom elke LK'er individueel (en schijnbaar impulsief) voor LK gekozen heeft. Dat is vermoeiend en een beetje arrogant ook. Omgekeerd vind ik het ook vermoeiend dat zij die voor LL kiezen als 'verraders' worden afgeschilderd. Onnodig.
Jammer. Voor beide kanten. Ik vertrouw echter dat de mensen aan de onderhandelingstafel de kalmte wel zullen kunnen bewaren.
- Justhomuch
LL is “fanowned” he, dus die mensen die zo over LVT en LK roepen zijn dezelfde mensen die met LVT aan’t tafel gaan zitten, en wees nu eerlijk, zou jij iemand de hand reiken als ze er toch in bijten? Langs de andere kant hoop ik ook op een constructief gesprek voor beide partijen.Eric wrote: ↑Sun Dec 08, 2019 5:50 pmMja, YBA is natuurlijk inderdaad niet hetzelfde als de mensen die vanuit LL aan de onderhandelingstafel gaan zitten. Die nuance moet wel gemaakt worden. Net zoals de mensen die anti LL liedjes gezonden hebben blijkbaar gisteren dat ook niet gaan moeten doen namens LK.
Wij komen áltijd terug!