Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Ik hoor via een bevriende kennis met wat connecties in het Lierse stadsbestuur dat Luk Van Thillo plannen zou hebben op de hoge velden? Iemand die daar meer over opgevangen heeft?
- Justhomuch
Via een goede bron gehoord dat er van alles mer het stadion gaat gebeuren, plannen zouden al bij het stadsbestuur liggen. Hoge Velden lijkt me uit de duim gezogen.
Wij komen áltijd terug!
Vergeef me als ik denk dat er al een paar zenuwachtig worden in Lier terwijl Lyra Lierse enkel een bedreiging voor Lierse Kempenzonen zal vormen indien Lierse Kempenzonen niet aan haar eigen verwachtingen voldoet (nl. in eerste klasse A of B spelen) en Lyra lierse dat wel zou doen ( Lees in 1e amateur spelen).
Met ‘t Lisp dan bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 6:13 pmVia een goede bron gehoord dat er van alles mer het stadion gaat gebeuren, plannen zouden al bij het stadsbestuur liggen. Hoge Velden lijkt me uit de duim gezogen.
- Justhomuch
Jep!Eric wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 8:50 pmMet ‘t Lisp dan bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 6:13 pmVia een goede bron gehoord dat er van alles mer het stadion gaat gebeuren, plannen zouden al bij het stadsbestuur liggen. Hoge Velden lijkt me uit de duim gezogen.
Wij komen áltijd terug!
Ik gok dat dat verder bouwt op de plannen die al werden besprolen vorig jaar? Een deel van de tribune achter doel ombouwen tot kantoren/loges?Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 8:52 pmJep!Eric wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 8:50 pmMet ‘t Lisp dan bedoel je?Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 6:13 pm
Via een goede bron gehoord dat er van alles mer het stadion gaat gebeuren, plannen zouden al bij het stadsbestuur liggen. Hoge Velden lijkt me uit de duim gezogen.
Hoop ik

- Justhomuch
Ik zeg nietsEric wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 9:06 pmIk gok dat dat verder bouwt op de plannen die al werden besprolen vorig jaar? Een deel van de tribune achter doel ombouwen tot kantoren/loges?
Hoop ik![]()

Wij komen áltijd terug!
Mannen, volgende thuismatch trakteren we de Justhomuch genoeg en dan krijgen we het er wel uit!Justhomuch wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 10:39 pmIk zeg niets![]()

Zolang het de club maar ten goede komt. En meer ruimte voor financiele inkomsten reken ik daar ook onder.
Bwa, ambetant misschien, ja. Maar ik zie niet meteen hoe dat in het hele stadionverhaam zou passen.Saki wrote: ↑Tue Dec 03, 2019 7:44 pmVergeef me als ik denk dat er al een paar zenuwachtig worden in Lier terwijl Lyra Lierse enkel een bedreiging voor Lierse Kempenzonen zal vormen indien Lierse Kempenzonen niet aan haar eigen verwachtingen voldoet (nl. in eerste klasse A of B spelen) en Lyra lierse dat wel zou doen ( Lees in 1e amateur spelen).