Lierse Kempenzonen - RFC Liege [30-11-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - RFC Liege [30-11-2019]
Jawel ik vind van wel hij moet gewoon door komen is er geen probleem. Het is de laatste weken wel altijd iemand ! Ik zal zelfs meer zeggen hij doet al heel seizoen blunders,oke er komt gelukkig niet altijd doelpunt uit verder.ik vind dat hij wel heel veel krediet blijft krijgen. Er zijn spelers die eens 2 3 matchen slecht zijn op de bank starten.Edsnirp wrote: ↑Sun Dec 01, 2019 11:24 amHet doelpunt op de doelman afschuiven is niet eerlijk. Het begint bij een inworp op eigen helft, deze wordt slecht uitgevoerd naar een achterspeler onder druk. Deze klungelt wat en kan dan nog een lullig balletje naar de doelman geven die dat aan het twijfelen gaat. Driemaal een foute keuze.
-
De vervanger zal nog slechter zijn zeker....Carlke wrote: ↑Mon Dec 02, 2019 9:15 amJawel ik vind van wel hij moet gewoon door komen is er geen probleem. Het is de laatste weken wel altijd iemand ! Ik zal zelfs meer zeggen hij doet al heel seizoen blunders,oke er komt gelukkig niet altijd doelpunt uit verder.ik vind dat hij wel heel veel krediet blijft krijgen. Er zijn spelers die eens 2 3 matchen slecht zijn op de bank starten.Edsnirp wrote: ↑Sun Dec 01, 2019 11:24 amHet doelpunt op de doelman afschuiven is niet eerlijk. Het begint bij een inworp op eigen helft, deze wordt slecht uitgevoerd naar een achterspeler onder druk. Deze klungelt wat en kan dan nog een lullig balletje naar de doelman geven die dat aan het twijfelen gaat. Driemaal een foute keuze.
Mja, Geens was nu ook ni met fantastisch. Die jonge keeper mag wat mij betreft wel een kans krijgen.
Keeper kon ons zaterdag 3 goals gekost hebben. Het bleef "gelukkig" bij 1...
In de fase van die goal moet hij IETS raken, het kan me niet schelen wat. Hoogstens geel en vrijschop.
We moeten ook niet blind zijn voor de uiterst matige verwerking van Doumbia, uiteraard! Die jongen speelt al weken goeie matchen, maar die inworp is meteen het antwoord op de vraag waarom hij niet in 1B actief is.
En dan same old story. Bal monopoliseren en geen kansen creëren. Zelfs onze goal was niet van Simon maar eigen doelpunt. We missen zowat alles na rust: leepheid, lopende jongens, vista...
Lallemand zit daar op de bank. Net terug uit blessure?
In de fase van die goal moet hij IETS raken, het kan me niet schelen wat. Hoogstens geel en vrijschop.
We moeten ook niet blind zijn voor de uiterst matige verwerking van Doumbia, uiteraard! Die jongen speelt al weken goeie matchen, maar die inworp is meteen het antwoord op de vraag waarom hij niet in 1B actief is.
En dan same old story. Bal monopoliseren en geen kansen creëren. Zelfs onze goal was niet van Simon maar eigen doelpunt. We missen zowat alles na rust: leepheid, lopende jongens, vista...
Lallemand zit daar op de bank. Net terug uit blessure?