Clubnieuws

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
KRKN
Re: Clubnieuws

Post by KRKN » Tue Nov 19, 2019 7:22 am

Tis in ieder geval een stap in de goeie richting. Sportief heb ik bedenkingen, maar geen vragen voor de heren aanwezig.

Van een bestuurslid zou ik graag een blik op de financiele kant hebben. Hoeveel pijn doen we onszelf nu, welke marge is er en wat ga je financieel doen bij een eventuele promotie volgend jaar?

Lierenaar

Post by Lierenaar » Tue Nov 19, 2019 9:59 am

Thomas1906 wrote:
Mon Nov 18, 2019 6:59 pm
Nog een bedenking, heel laat aangekondigd.
Bovendien kan je op deze manier wel de kritische vragen filteren. :D
Ik snap dat ze vooraf de vragen wat willen structureren om er geen chaos van te maken, maar inderdaad ik hoop dat ze ook de moeilijke vragen mee in het programma opnemen. En dan heb ik het net zoals KRKN ook over de vragen die niet over het sportieve gaan.

Van FF of TJ ga je waarschijnlijk de gebruikelijke interviewteksten krijgen waar je meestal toch niet wijzer van wordt.
- het seizoen is nog niet verlopen zoals gepland, maar we gaan er onze kop voor leggen
- de sfeer in de kleedkamer is er de laatste weken op vooruit gegaan
- enzovoort

Carlke

Post by Carlke » Tue Nov 19, 2019 4:26 pm

KRKN wrote:
Tue Nov 19, 2019 7:22 am
Tis in ieder geval een stap in de goeie richting. Sportief heb ik bedenkingen, maar geen vragen voor de heren aanwezig.

Van een bestuurslid zou ik graag een blik op de financiele kant hebben. Hoeveel pijn doen we onszelf nu, welke marge is er en wat ga je financieel doen bij een eventuele promotie volgend jaar?
Promotie 😃😃😃😃😃

KRKN

Post by KRKN » Tue Nov 19, 2019 5:30 pm

Carlke wrote:
Tue Nov 19, 2019 4:26 pm
KRKN wrote:
Tue Nov 19, 2019 7:22 am

Promotie 😃😃😃😃😃
Met volgend jaar bedoel ik seizoen, voor alle duidelijkheid :)

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu Nov 21, 2019 7:45 am

Boete van 3000 euro voor racistische gezangen. De communicatie van de club vind ik vreemd of lees ik verkeerd. Zowel de boete als het gedrag betreuren lijkt mij niet juist. De boete onderga je en je bent hard tegenover het gedrag in uw communicatie zou beter zijn. Nu zeg je dat je eigenlijk niet akkoord gaat, en de bond leest dit mee hoor..
Bovendien zou ik er niet van verschieten dat een volgend incident een match achter gesloten deuren is.

Flor

Post by Flor » Thu Nov 21, 2019 9:07 am

Thomas1906 wrote:
Thu Nov 21, 2019 7:45 am
Boete van 3000 euro voor racistische gezangen. De communicatie van de club vind ik vreemd of lees ik verkeerd. Zowel de boete als het gedrag betreuren lijkt mij niet juist. De boete onderga je en je bent hard tegenover het gedrag in uw communicatie zou beter zijn. Nu zeg je dat je eigenlijk niet akkoord gaat, en de bond leest dit mee hoor..
Bovendien zou ik er niet van verschieten dat een volgend incident een match achter gesloten deuren is.
Hoezo? De club laat toch duidelijk uitschijnen er tegen te zijn?

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu Nov 21, 2019 6:14 pm

Niet genoeg voor mij, men mag harder zijn in die berichten naar die bepaalde supporters. Bijvoorbeeld een reactie zoals die van Marc De Noël vond ik iets heel goed dat gerust in het bericht mocht staan.
Ik denk ook dat de club eigenlijk maar al te goed weet wie die rotte appels zijn maar om de een of andere reden niets durven tegen te doen.
Ik ben de laatste weken niet meer in het stadion geraakt,zal jammer genoeg nog even zo duren wegens het werk, maar ik kan ze waarschijnlijk na 2 matchen aanduiden. Dus waar wachten ze op?

Bovendien is de reactie van Marc een van de weinige zinvolle. Clowns did recht op vrije meningsuiting bovenhalen vind ik beneden alle peil. Het probleem verschuiven naar wat die van Olympic hebben gekregen is ook niet willen inzien wat er bij ons fout is. Want het is een jaar geleden ook gebeurd.
Maar het zou wel interessant zijn om weten welke straf zij hebben gekregen, dat is ook waar.

Flor

Post by Flor » Fri Nov 22, 2019 8:38 am

Ben het met je eens dat het twee verschillende zaken zijn en ze niet perse aan elkaar gekoppeld moeten worden.
Ik hoop ook bepaalde gezangen niet meer te moeten horen, maar ik vrees er voor.

Justhomuch

Post by Justhomuch » Fri Nov 22, 2019 8:39 am

Is er iemand geweest gisteren?
Wij komen áltijd terug!

Flor

Post by Flor » Fri Nov 22, 2019 11:06 am

Justhomuch wrote:
Fri Nov 22, 2019 8:39 am
Is er iemand geweest gisteren?
Shit, helemaal uit het oog verloren.