Olympic Charleroi - Lierse Kempenzonen [19-10-2019]
Re: Olympic Charleroi - Lierse Kempenzonen [19-10-2019]
Zat schijnt op de bank als t 4 stond in gva.Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 20, 2019 3:17 pmHoe was de coaching?
Ik zag dat Urbain mee op de bank zat. Best toch met opletten gezien het gedoe vorig jaar.
-
Vergaaneglorie
Carlke wrote: ↑Sun Oct 20, 2019 4:57 pmHeb mee geweest,de sfeer was voor de match al grimmig jeugd spelers die rondje rond het veld doen klasse, maar ook naar de bezoekersvak mag men beleeft zijn.staken gewoon middenvinger uit naar ons. Ik vind dat Lierse k dit mag melden aan voetbalbond dit hoort niet. Wij fluiten die jonge gaatjes ook niet uit. Match verdiend punt verdienden we meer moeilijke. Ons match begin was heel goed na 15 min 2 A3 kansen.daarna niks meer. 2 de helft gretig Charleroi maar met 1 grote kans. Maar dan dat Silva alleen voor doel die bal moet binnen dan is het 0-1 en winnen we daar vlot zeker weten. Maar dan valt 1-0. Ineens begint Waalse ref mee hun voorsprong te verdedigen.wel raar onze trainer rood andere slechts geel.een ding over de scheids dat hij wel deed tijd bij tellen na anti voetbal van de nr 2 in het klassement.in min 99 viel de verdiende gelijkmaker. Over rode kaart Frans spreek ik mij niet uit was mee aan vieren niet gezien wat hij deed.wel raar 900 toeschouwers en dan dit na match. Nog erger fans geraken veilig weg ook al zaten de beide supporters naast elkaar gelijk bij ons.maar dat op een hoofdtribune waar normaal de graveren mensen zouden zitten het zo uit de hand kan lopen,blijft mij raadsel.dat bestuursleden van thuisclub bestuursleden aanvallen met woorden en hun eigen fans bestuursleden van ons laten aanvallen snap ik niet.conclusie arrogante club en waar de jeugd zelfde richting uit gaat.
Oppassen he
Helemaal mee eens. Moet niet wat mij betreft.Carlke wrote: ↑Sun Oct 20, 2019 4:58 pmZat schijnt op de bank als t 4 stond in gva.Thomas1906 wrote: ↑Sun Oct 20, 2019 3:17 pmHoe was de coaching?
Ik zag dat Urbain mee op de bank zat. Best toch met opletten gezien het gedoe vorig jaar.
Officiele reactie van de club:
Officiële reactie na gebeurtenissen rond de wedstrijd Olympic Charleroi-Lierse K.
De club betreurt ten zeerste de wijze waarop haar spelers, trainers, supporters en bestuur behandeld zijn geweest op Olympic Charleroi door de tegenpartij (supporters en bestuursleden).
We hebben als club de bevoegde instanties verwittigd bij de Belgische Voetbalbond en de politionele diensten.
Zodra we het scheidrechterverslag in ons bezit hebben zullen we ook daar de nodige stappen nemen om de onrechtvaardigheden jegens onze spelers en trainerstaff aan te vechten.
Lierse K. wil een voorbeeld stellen voor een correcte en juiste voetbalsport en hoopt dat de instanties hieraan zullen meewerken. Zodra er resultaten zijn, zullen we jullie op de hoogte brengen.
Verder concentreren we ons als club op de volgende sportieve opdracht.
Als de club op dergelijke wijze wordt aangevallen, zal het bestuur de club verdedigen.
- Justhomuch
Iemand hier die goed de franse taal beheert en tijd teveel heeft en die de Charleroi zijde van het verhaal wilt vertalen?
Wij komen áltijd terug!
Samengevat zijn ze gedegouteerd door de anti Waalse en racistische gezangen van de LK supporters. Ook het bestuur van LK zou bij de gelijkmaker anti Waalse keuzes hebben meegedeeld.
Tsja, elk zijn verhaal zeker.
Tsja, elk zijn verhaal zeker.
Indien waar zijn die racistische gezangen uiteraard schandalig en treffen wij ook schuld. Verder denk ik dat die anti-Waalse gezangen vaak een stuk gevoeliger liggen dan wij soms vermoeden.
Nu zit ge in iedergeval wel met 2 versies fie totaal naast elkaar liggen en eigenlijk niet reageren op elkaar, maar beiden schandalig zijn. Geen mooie avond voor het voetbal dus.
-
Foxterriër
Bij LL geeft een Waal een vat voor zijn verjaardag.
Eric, Eric chante avec nous!
- Justhomuch
Die man uit la louviere?Foxterriër wrote: ↑Mon Oct 21, 2019 9:43 pmBij LL geeft een Waal een vat voor zijn verjaardag.
Wij komen áltijd terug!
-
Foxterriër
Yep!Justhomuch wrote: ↑Mon Oct 21, 2019 10:08 pmDie man uit la louviere?Foxterriër wrote: ↑Mon Oct 21, 2019 9:43 pmBij LL geeft een Waal een vat voor zijn verjaardag.