Olympic Charleroi - Lierse Kempenzonen [19-10-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Olympic Charleroi - Lierse Kempenzonen [19-10-2019]

Post by ozzy105 » Sat Oct 19, 2019 10:02 pm

Wat een match de laatste 15 minuten wat was verdiend punt hoor deksel op de neus voor de Waaltjes .. :mrgreen: Fré wat een frustratie en terecht kwam daaruit zeg! Je ziet een deftige trainer …… eigenlijk hadden de drie punten voor geel-zwart moeten zijn. Wat een verschil met de vorige wedstrijden grinta grinta en nog ééns grinta. Met dit punt schiet je niks op maar mentaal de late 1-1 gaat een boost geven voor de volgende twee thuismatchen. Hadden ze verdorie dien pipo maar ééns maanden geleden ontslagen ..

Axassin

Post by Axassin » Sat Oct 19, 2019 10:16 pm

Ik heb de laatste 20min gevolgd via stream wegens familieweekendje. Kan mij dus niet echt uitspreken over individuele prestaties maar wat die Van Aerschot op het plein staat te doen is mij een compleet raadsel. Zet die jongen in 1ste prov en hij steekt er ook niet bovenuit.

Wat een show voert die arbiter daar op? Die rode kaart voor Frans is de kers op zijn corrupte taart. Nog nooit geweten dat daar een speler rechtstreeks rood voor krijgt. Vecht dit aan en hij speelt volgende week gewoon mee.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

KRKN

Post by KRKN » Sat Oct 19, 2019 11:21 pm

Axassin wrote:
Sat Oct 19, 2019 10:16 pm
Ik heb de laatste 20min gevolgd via stream wegens familieweekendje. Kan mij dus niet echt uitspreken over individuele prestaties maar wat die Van Aerschot op het plein staat te doen is mij een compleet raadsel. Zet die jongen in 1ste prov en hij steekt er ook niet bovenuit.

Wat een show voert die arbiter daar op? Die rode kaart voor Frans is de kers op zijn corrupte taart. Nog nooit geweten dat daar een speler rechtstreeks rood voor krijgt. Vecht dit aan en hij speelt volgende week gewoon mee.
Zeker doen, in dat geval.

Toch een klein beetje een ‘oef’-gevoel, hoewel we met een puntje natuurlijk weinig opschieten. Maar toch, tegen de nummer twee.

Iemand de volledige match gezien?

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Oct 19, 2019 11:36 pm

KRKN wrote:
Sat Oct 19, 2019 11:21 pm
Axassin wrote:
Sat Oct 19, 2019 10:16 pm

Zeker doen, in dat geval.

Toch een klein beetje een ‘oef’-gevoel, hoewel we met een puntje natuurlijk weinig opschieten. Maar toch, tegen de nummer twee.

Iemand de volledige match gezien?
Heb de wedstrijd via stream gezien. Hier zat zoveel meer in bij de rust had LK moeten leiden, tweede helft dot van een kans voor Da Silva en niet veel later krijg je dan deksel op de neus. Rausin heeft ook één keertje de meubelen gered bij de 1-0 toegegeven maar voetballend was LK vandaag beter ook de grinta ontbrak niet met Peeters verlies je deze match dat is het groot verschil nu zag je na de achterstand de kopjes niet naar beneden gaan. Vermeiren heeft zijn tijd gehad harder werker maar dat houdt het ook bij op te traag te traag .. vandaag heeft LK tegen 12 man gespeelt mensen die arbitrage nooit eerder vertoond! De trein is vertrokken hopelijk komt het ontslag van RP niet te laat het wordt een lange rit richting behoud dat realiseren zou een wonder zijn na zulke dramatische start!

KRKN

Post by KRKN » Sun Oct 20, 2019 9:30 am

Grimmige bedoeling daar op 't einde precies..

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Oct 20, 2019 10:53 am

KRKN wrote:
Sun Oct 20, 2019 9:30 am
De laatste 15 minuten heeft de bal amper gerold wat een comedy nooit eerder vertoond volgens mij op een voetbalveld dankzij arbiter en Charleroispelers .. gelukkig is rechtvaardigheid geschied!

Justhomuch

Post by Justhomuch » Sun Oct 20, 2019 11:50 am

ozzy105 wrote:
Sun Oct 20, 2019 10:53 am
KRKN wrote:
De laatste 15 minuten heeft de bal amper gerold wat een comedy nooit eerder vertoond volgens mij op een voetbalveld dankzij arbiter en Charleroispelers .. gelukkig is rechtvaardigheid geschied!
Daar heeft hij het niet over, dat ons bestuur rake klappen heeft gekregen en onder politie begeleiding is moeten vertrekken... en dit voor maar 600 sups...
Wij komen áltijd terug!

KRKN

Post by KRKN » Sun Oct 20, 2019 12:42 pm

Justhomuch wrote:
Sun Oct 20, 2019 11:50 am
ozzy105 wrote:
Sun Oct 20, 2019 10:53 am
KRKN wrote:
Daar heeft hij het niet over, dat ons bestuur rake klappen heeft gekregen en onder politie begeleiding is moeten vertrekken... en dit voor maar 600 sups...
Chance dat de Fre de voorzitter toch nog ne cadeau gegeven heeft, anders een erg nare verjaardag. Aan zoiets mogen gevolgen hangen vind ik.

Enfin, toch geen dramatisch gevoel voetbalgewijs, in tegenstelling tot de voorbije weekends. Toen ik de 1 0 bij de tussenstand zag zonk de moed me toch efkes in de schoenen.

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Sun Oct 20, 2019 3:17 pm

Hoe was de coaching?
Ik zag dat Urbain mee op de bank zat. Best toch met opletten gezien het gedoe vorig jaar.

Carlke

Post by Carlke » Sun Oct 20, 2019 4:57 pm

Heb mee geweest,de sfeer was voor de match al grimmig jeugd spelers die rondje rond het veld doen klasse, maar ook naar de bezoekersvak mag men beleeft zijn.staken gewoon middenvinger uit naar ons. Ik vind dat Lierse k dit mag melden aan voetbalbond dit hoort niet. Wij fluiten die jonge gaatjes ook niet uit. Match verdiend punt verdienden we meer moeilijke. Ons match begin was heel goed na 15 min 2 A3 kansen.daarna niks meer. 2 de helft gretig Charleroi maar met 1 grote kans. Maar dan dat Silva alleen voor doel die bal moet binnen dan is het 0-1 en winnen we daar vlot zeker weten. Maar dan valt 1-0. Ineens begint Waalse ref mee hun voorsprong te verdedigen.wel raar onze trainer rood andere slechts geel.een ding over de scheids dat hij wel deed tijd bij tellen na anti voetbal van de nr 2 in het klassement.in min 99 viel de verdiende gelijkmaker. Over rode kaart Frans spreek ik mij niet uit was mee aan vieren niet gezien wat hij deed.wel raar 900 toeschouwers en dan dit na match. Nog erger fans geraken veilig weg ook al zaten de beide supporters naast elkaar gelijk bij ons.maar dat op een hoofdtribune waar normaal de graveren mensen zouden zitten het zo uit de hand kan lopen,blijft mij raadsel.dat bestuursleden van thuisclub bestuursleden aanvallen met woorden en hun eigen fans bestuursleden van ons laten aanvallen snap ik niet.conclusie arrogante club en waar de jeugd zelfde richting uit gaat.

Post Reply