A-kern
-
Re: A-kern
Je gaat geen klasbakken kunnen huren alleen kopen voor een stevig loon.
Alleen op de laatste dag kan je iets regelen bij spelers die bij hun huidige club weg willen. Dan is een degradant in eerste amateur misschien ook een keuze.
Maar ik ben geen fan van spelers die maar voor een half jaar komen. Die motivatie is gewoon minder.
Alleen op de laatste dag kan je iets regelen bij spelers die bij hun huidige club weg willen. Dan is een degradant in eerste amateur misschien ook een keuze.
Maar ik ben geen fan van spelers die maar voor een half jaar komen. Die motivatie is gewoon minder.
Re: Rwe: A-kern
Klopt, al blijft het dan wel gissen naar het niveau dat die eerste 2 halen. Die blessures pikken toch serieus.
Nu: ik verwacht wel wat stevige namen in de winter. Veel zal er ook vanaf hangen hoe we er dan voor staan. Wie weet zijn we dan al in (iets) veiligere oorden.
Namen halen, ok. Maar hoe zit het met het budget?
Zwaar investeren tijdens de winterstop lijkt me geen goed plan. Lijkt me weggegooid geld.KRKN wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 7:30 amKlopt, al blijft het dan wel gissen naar het niveau dat die eerste 2 halen. Die blessures pikken toch serieus.
Nu: ik verwacht wel wat stevige namen in de winter. Veel zal er ook vanaf hangen hoe we er dan voor staan. Wie weet zijn we dan al in (iets) veiligere oorden.
Je kern zou in principe toch goed genoeg moeten zijn om je te redden?
Tenzij jullie je promotiedromen nog niet opgegeven hebben.
En daarvoor tijdens de winterstop nog investeren is te laat.
Zelfs als de voorsprong van Deinze niet al te veel meer groeit tegen de winterstop, dan krijg je dat gat toch nooit meer toe gereden?
Seizoen rustig uitdoen lijkt me een pak verstandiger.
En al is rondkijken naar een trainer voor volgend seizoen en die de huidige kern laten analyzeren.
+ wat beloften een kans geven (eigen of uit de kern van 1ste klassers) zodat je kan evalueren wat je wel en niet moet gaan halen.
Rustig seizoen uitdoen? Met een doodzieke kern? Veel rust zal er niet zijn op het lisp denk en vrees dat het alsnog onrustiger gaat worden! Eigen schuld, dikke bult ..wie niet luisteren wil moet voelen en krijgt altijd de rekening gepresenteerd!
Rustig seizoen zal niet zijn vrees ik,eens je onderaan staat is het moeilijk daar weg te geraken,vergeet niet je moet 12 de aankomen om je te redden. Zotte kosten moet men helemaal niet doen maar kuylaers boulaouali berkoe moet je niet meer op rekenen dit seizoen. Dus flankspeler bij halen en nummer 10 die assisten en doelpunten maakt. Dus 2 spelers. Eventueel paar spelers die niet renderen verhuren.
-
Nu met de aanstelling van DG zou ik maar niet op al te grote namen hopen. Maximum 1 maar dat zal het dan zijn.KRKN wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 7:30 amKlopt, al blijft het dan wel gissen naar het niveau dat die eerste 2 halen. Die blessures pikken toch serieus.
Hoezo?Thomas1906 wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 10:16 pmNu met de aanstelling van DG zou ik maar niet op al te grote namen hopen. Maximum 1 maar dat zal het dan zijn.KRKN wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 7:30 amKlopt, al blijft het dan wel gissen naar het niveau dat die eerste 2 halen. Die blessures pikken toch serieus.
-
Men wilt niet te veel geld uitgeven en dat is misschien maar goed zo.Flor wrote: ↑Wed Oct 16, 2019 7:19 amHoezo?Thomas1906 wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 10:16 pmNu met de aanstelling van DG zou ik maar niet op al te grote namen hopen. Maximum 1 maar dat zal het dan zijn.KRKN wrote: ↑Tue Oct 15, 2019 7:30 am
Klopt, al blijft het dan wel gissen naar het niveau dat die eerste 2 halen. Die blessures pikken toch serieus.
- Justhomuch
Iemand al een idee wanneer Nick trug zou kunnen meedoen? Is toch een enorme meerwaarde op dit moment.
Wij komen áltijd terug!