Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - KSK Heist [12-10-2019]
Promoveren met deze trainer???Thomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Ondanks alle aflopende contracten hebben we volgend seizoen nog een paar die je echt niet in 2e amateur kunt veroorloven.
Ja spreken over 2e amateur, triestig dat ik dat moet doen in oktober.
Ik had dit jaar wel verwacht om te promoveren.

Ik denk ' bij degradatie gooi ik de handdoek ' .. tweede Amateursreeks betekent minder supporters in de tribunes dus veel minder inkomsten, de betere spelers zie je dan niet meer terug op het lisp dus vanaf nul herbeginnen .. neen Luc en co gaan het dan voor bekeken houden al is het dan al na amper twee seizoenen! Smijt verdomme eindelijk maar rijkelijk laat Peeters eens op de keien 15 op 51 he mensen terwijl het duo met ongeveer dezelfde kern 33 op 48 haalde .. het vasthouden van dien prutser op de bank, de koppigheid van Luc en co zal cash betaald worden nl degradatie met dank aan het voltallige bestuur!
Bij een degradatie gooit Luc de handdoek. Maar zo ver is het nog niet. Wel moeten we een haalbare ambitie vooropstellen en communiceren. Het behoud.
Verder vind ik de sportieve janboel echt wel Oldskool Lierse. Het gros van het spelersbudget zit in ex Lierse waterdragers genre Wils, Buyens en Frans. Terwijl je dat mi moet opsouperen aan creatievelingen.
Ik vond al van in het begin die profploeg en dito ambities fout. Maar goed, daar koop je nu niks meer voor.
Verder vind ik de sportieve janboel echt wel Oldskool Lierse. Het gros van het spelersbudget zit in ex Lierse waterdragers genre Wils, Buyens en Frans. Terwijl je dat mi moet opsouperen aan creatievelingen.
Ik vond al van in het begin die profploeg en dito ambities fout. Maar goed, daar koop je nu niks meer voor.
Denken jullie echt dat LVT bij degradatie de handdoek werpt ?
De grote fout die men beging was om de huidige trainer aan te schaffen. Wat heeft dat ventje nu al bereikt in zijn trainerscarriére buiten Wijgmaal ? Nog een grotere fout die men beging is om hem aan een nieuw seizoen te laten starten terwijl men goed wist wat voor vlees ze in de kuip hadden! Deze kerel is te beperkt, te onervaren goed voor een club in een paar reeksen lager maar hoger? No way ..3970 wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 12:46 pmBij een degradatie gooit Luc de handdoek. Maar zo ver is het nog niet. Wel moeten we een haalbare ambitie vooropstellen en communiceren. Het behoud.
-
Gast bol het een gewoon af! Ge komt nooit zien en zit hier altijd te orakelen, hebde gij wel een leven?ozzy105 wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 12:28 pmPromoveren met deze trainer???Thomas1906 wrote: ↑Sat Oct 12, 2019 11:49 pmMet dit team kan je echt niet degraderen, dat kan niet!
Wie lost dit op?
Ondanks alle aflopende contracten hebben we volgend seizoen nog een paar die je echt niet in 2e amateur kunt veroorloven.
Ja spreken over 2e amateur, triestig dat ik dat moet doen in oktober.
Ik had dit jaar wel verwacht om te promoveren.![]()
- Justhomuch
Ik heb andere dingen gehoord. Positivere in ieder geval. Neemt niet weg dat degraderen echt heel zuur zou zijn.
Wij komen áltijd terug!
De echte schuldigen zijn diegenen die de transfers doen sinds het ontstaan van de ploeg. Vorig seizoen moest alles snel snel gebeuren en is het te begrijpen dat er niet echt een evenwicht zat in de ploeg. Maar voor het huidige seizoen mocht dit niet meer gebeuren. Contractverlengingen aan spelers die echt dit niveau niet aankunnen was het begin. Vervolgens is men bijna allemaal spelers gaan binnenhalen die men bij de andere ploegen niet meer nodig had( en daar reken ik ook Vinck en Frans bij). Van dit allegaartje moet je dan een evenwichtige ploeg samenstellen, begin er maar aan. Dus alle schuld bij de trainer of de spelers leggen vind ik totaal fout.
Toch straf dan dat het duo met dezelfde kern 33 op 48 behaalde voor Peeters het roer overnam .. Peeters had dus een mooie basis om te eindigen en te starten want alleen Bernier zocht andere oorden op! Neen aub zet daar een deftige trainer op dat bankje met ervaring en ééntje die vertrouwen geeft en je krijgt direct andere resultaten! Zo simpel kan het zijn ipv verder en verder blijven aan te modderen. Geen geld voor een ontslag? Communiceert dit dan aan de supporters, wees eerlijk tov de betalenden die nu iedere week teleurgesteld huiswaarts keren! Spelers zouden ook eerlijk uit de hoek moeten komen want de sfeer zal al wel maanden verziekt zijn en logisch ook de éne keer mag geef nu maar een voorbeeld Delorge in de tribune zitten de andere week mag hij starten twee weekjes nadien hopsakee terug de tribune in tja hallo ...het geval Marvin nog zoiets voor mij begon dan de miserie!Edsnirp wrote: ↑Sun Oct 13, 2019 2:52 pmDe echte schuldigen zijn diegenen die de transfers doen sinds het ontstaan van de ploeg. Vorig seizoen moest alles snel snel gebeuren en is het te begrijpen dat er niet echt een evenwicht zat in de ploeg. Maar voor het huidige seizoen mocht dit niet meer gebeuren. Contractverlengingen aan spelers die echt dit niveau niet aankunnen was het begin. Vervolgens is men bijna allemaal spelers gaan binnenhalen die men bij de andere ploegen niet meer nodig had( en daar reken ik ook Vinck en Frans bij). Van dit allegaartje moet je dan een evenwichtige ploeg samenstellen, begin er maar aan. Dus alle schuld bij de trainer of de spelers leggen vind ik totaal fout.
Kan je zo'n communicatie matchen met de ambities van de supporters? Als buitenstaander vond ik het al absurd hoeveel negativiteit en druk er gelegd werd nog voor er één competitiewedstrijd was gespeeld. Dat is ook een van de factoren die niet helpt in deze situatie. Krijg je onderling de gelederen gesloten om dat tegen te gaan en om te draaien? Moeilijke oefening als je het mij vraagt.