Jupiler Pro League
Re: Jupiler Pro League
Anderlecht weer onderuit tegen Antwerp 1-2 top zes mogen ze stilaan opbergen. Volgende week volgt uit Club Brugge zeer wss een logisch verlieswedstrijd en aldus 5 op 24 .. de laatste twee jaar onder frivole Coucke een wanbeleid gevoerd je ziet het wil niet zeggen omdat je een degelijke zakenman bent je ook een voetbalclub kan leiden nog maar ééns een goed voorbeeld!
Komt op termijn wel goed, maar ik denk dat ze dit seizoen door een erg zure appel heen gaan moeten bijten.ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 5:13 pmAnderlecht weer onderuit tegen Antwerp 1-2 top zes mogen ze stilaan opbergen. Volgende week volgt uit Club Brugge zeer wss een logisch verlieswedstrijd en aldus 5 op 24 .. de laatste twee jaar onder frivole Coucke een wanbeleid gevoerd je ziet het wil niet zeggen omdat je een degelijke zakenman bent je ook een voetbalclub kan leiden nog maar ééns een goed voorbeeld!
Op termijn wel maar eventueel het tweede jaar op rij zonder Europees voetbal zou een erg zure en dure appel zijn bovendien zal de kloof met oa Club Brugge alleen maar toenemen. Twee jaar wanbeleid op rij het ééns kritische Anderlechtaanhang heeft veel geduld het was nog niet zo lang geleden anders!Flor wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 5:17 pmKomt op termijn wel goed, maar ik denk dat ze dit seizoen door een erg zure appel heen gaan moeten bijten.ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 5:13 pmAnderlecht weer onderuit tegen Antwerp 1-2 top zes mogen ze stilaan opbergen. Volgende week volgt uit Club Brugge zeer wss een logisch verlieswedstrijd en aldus 5 op 24 .. de laatste twee jaar onder frivole Coucke een wanbeleid gevoerd je ziet het wil niet zeggen omdat je een degelijke zakenman bent je ook een voetbalclub kan leiden nog maar ééns een goed voorbeeld!
Ik zie coucke den boel nog verkopen !
Ben het wel eens met Ozzy wat betreft het eerste punt. Ik denk dat hij eerst succes wil.
Antwerp zie ik dan weer meestrijden voor de titel. Als Club en Standard vechten om een been..
Brugge zet Gent toch ook efkes met de voetjes op de grond. De scheids werkt wel goed mee moet ik zeggen.
Kompany voor de licentiecommissie. Ze lijken er toch aan te tillen. Daarom dat ik onze terugkeer van US echt niet snap. Nu heb je in de licentieperiode gewoon terug paniek.