FC Seraing - Lierse Kempenzonen [05-10-2019]
Re: FC Seraing - Lierse Kempenzonen [05-10-2019]
Zegt hij niet he. Hij geeft mee dat sommigen gewoon heel snel van het ene extreme naar het andere gaan. Ivm geld: ik denk dat niemand zicht heeft op het kapitaal van LVT dus ook daar kunnen we geen uitspraken over doen. Met deze kern moet je hoe dan ook meedoen voor de top 4. Dat we daar niet staan (verre van), dat is het probleem.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 12:43 amThomas is het dan goed voor u? je wil niet inzien dat het zeer slecht gaat met de ploeg ....
Zie je toch aan de stand en de nederlagen of niet?
Het is gewoon zo en is toch normaal dat er zeer veel beginnen te morren!
-
Ik gebruik vergif fb niet dus moet me er niet aan storen, maar vroegtijdig de tribunes verlaten door misnoegde supporters wijst toch dat je er niet mee eens bent en het in uw ogen eigenlijk niet zo slecht is ....met deze resultaten mag je niet kontent zijn en moet je wat critis zijn maar idd niet te en Thomas mag er zicht niet in laten meegaan als je er anders overdenkt.KRKN wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 9:22 amZegt hij niet he. Hij geeft mee dat sommigen gewoon heel snel van het ene extreme naar het andere gaan. Ivm geld: ik denk dat niemand zicht heeft op het kapitaal van LVT dus ook daar kunnen we geen uitspraken over doen. Met deze kern moet je hoe dan ook meedoen voor de top 4. Dat we daar niet staan (verre van), dat is het probleem.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 12:43 amThomas is het dan goed voor u? je wil niet inzien dat het zeer slecht gaat met de ploeg ....
ff laten overwaaien en zien dat je er in blijft zijn nu de grootste zorgen
-
Carl, tot op heden is er buiten wat opknapwerk van de accommodatie op het Lisp en de jeugdterreinen (deels door vrijwilligers waarvoor mijn dank) nog niet zoveel daarin geïnvesteerd.
Er is al wel het een en ander gezegd dat men wil doen maar effectieve plannen die uitgevoerd gaan worden? Nee dat nog niet.
Je hebt wel volledig gelijk over die spelers. Die hebben het slim gespeeld want iemand als Frans heeft een mooi contract terwijl hij bij hogere ploegen ook kon spelen maar voor minder.
Er is al wel het een en ander gezegd dat men wil doen maar effectieve plannen die uitgevoerd gaan worden? Nee dat nog niet.
Je hebt wel volledig gelijk over die spelers. Die hebben het slim gespeeld want iemand als Frans heeft een mooi contract terwijl hij bij hogere ploegen ook kon spelen maar voor minder.
Zal het blijven posten met het binnenhalen van RP heeft men de grootste stommiteit begaan, nog veel stommer was hem laten starten aan het nieuwe seizoen .. dat LK daar staat in het klassement is voor mij geen verrassing hopelijk voor sommigen hier ook niet!!! Dit mensen zag je toch al aankomen op het einde van vorig seizoen he komaan zeg. Remember de laatste drie wedstrijden vorig seizoen tegen RWDM-Luik en Heist ploegen die in een slechte periode zaten werd amper 2 op 9 behaald reken aub die eindronde niet bij want je speelde tegen twee uitgebluste teams nl Deinze en vooral Thes en tegen Virton de énige waardemeter 0 op 6. De lijn onder Peeters is enkel verder doorgetrokken. Laat hem nog paar maanden aanmodderen en degradatie wordt een feit. De cijfers van de oefenmeester 15 op 48 en een bekeruitschakeling dat kan tellen. Met deze kern beschamend en nog geen klein beetje. Hoog tijd maar eigenlijk te laat Rocky BUITEN aub voor degradatie logischerwijze volgt! Wat ik maar niet kan vatten is dat er nog supporters achter deze kerel staan, onbegrijpelijk hoor echt!Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Oct 06, 2019 12:43 amThomas is het dan goed voor u? je wil niet inzien dat het zeer slecht gaat met de ploeg ....
Er staan nog maar bijzonder weinig mensen achter Rocky, Ozzy.
Snap ik ook niet waarom dat bestuur Peeters blijven steunen tenzij het vriendjesgedoe is maar zo jaag je stilaan maar zekers het publiek uit het stadion. Nog zulk een dramatisch reeksje en er zit nog 1000 man in de tribunes.
Het interview van Spaenhoven is ontmoedigend.
Correct, maar ontmoedigend.
Verder moeten we eens even gaan kijken naar het parcours van Knokke. Je moet nu eenmaal met het ergste rekening houden.
Correct, maar ontmoedigend.
Verder moeten we eens even gaan kijken naar het parcours van Knokke. Je moet nu eenmaal met het ergste rekening houden.
Met Peeters aan het roer wisten we dat dit kon gebeuren he, mag geen verrassing zijn! In ieder geval je moet het maar doen met dezelfde kern waarmee het duo op de tweede plek eindigde degraderen .. het bestuur treft volledige schuld simpel!
Tsjah ik weet het niet. Is dit Rocky, of stelt Urbain de ploeg op? Het feit dat ik dit vraag moet stellen wijst al op een probleem vind ik.