Jeugdwerking

Alle algemene zaken over het reilen & zeilen binnen Lierse Kempenzonen kunnen hier besproken worden.
Thomas1906
Re: Jeugdwerking

Post by Thomas1906 » Wed Jun 05, 2019 7:41 pm

Maar die jongens gaan dus lekker gewestelijk sjotten en af en toe met de beloften mogen meedoen als ze daar te weinig volk hebben?
Ik heb ook horen waaien dat men tijdens de week wel oefenmatchen wilt spelen tegen elite-ploegen uit België of zelfs Nederland.
Wie daarvoor wilt rondrijden chapeau. Of zou LVT het nodige regelen en betalen?
Het zal ook moeten anders zie ik het niet goed komen want volgend jaar promoveren en je gaat er weer kwijt hebben..

KRKN

Post by KRKN » Wed Jun 05, 2019 8:34 pm

yellowblackgirl wrote:
Wed Jun 05, 2019 5:24 pm
Wel in ons geval hebben we 3 ex spelers van zijn vroegere ploeg terug ..waaronder er eentje 2 jaar bij Genk geweest is en 1 jaar Antwerp. Bij die laatste ploeg voelde hij zich niet goed.. hoe het tegenover Beerschot is .. wel Jelle was er kapitein en heeft er weinig bijgeleerd. Wat hebben we wel geleerd..het is niet omdat je het elitelabel draagt dat je een topopleiding hebt . Wat de vergelijking is wat ploeg betreft kan ik moeilijk zeggen.. Jelle kent alle toekomstige ploegmaten vanuit de voetbalwereld..de rest zal juli uitwijzen.

We hebben bij elke leeftijd een ploeg dus de toekomst is verzekerd..

Oja.. Sabir Bougrine ..zijn broers hebben de academie van zulte verlaten voor het lierseproject 😉
Merci om die ervaringen te delen! Das erg leuk om te lezen.
Ik wens Jelle al vast veel plezier en succes!

Flor

Post by Flor » Thu Jun 06, 2019 2:50 pm

Thomas1906 wrote:
Wed Jun 05, 2019 7:41 pm
Maar die jongens gaan dus lekker gewestelijk sjotten en af en toe met de beloften mogen meedoen als ze daar te weinig volk hebben?
Ik heb ook horen waaien dat men tijdens de week wel oefenmatchen wilt spelen tegen elite-ploegen uit België of zelfs Nederland.
Het zal ook moeten anders zie ik het niet goed komen want volgend jaar promoveren en je gaat er weer kwijt hebben..
Volgend jaar niet promoveren bedoel je?

Thomas1906

Post by Thomas1906 » Thu Jun 06, 2019 11:09 pm

Flor wrote:
Thu Jun 06, 2019 2:50 pm
Thomas1906 wrote:
Wed Jun 05, 2019 7:41 pm
Volgend jaar niet promoveren bedoel je?
Juist, ik was te snel.

Edsnirp

Post by Edsnirp » Fri Oct 04, 2019 5:15 pm

Kan er mij iemand het juiste adres van de site oosterwijk bezorgen aub.
Ik ben daar helemaal niet bekend en wil naar het eetfestijn van de jeugd gaan.
Dan bij voorbaat

Dakke

Post by Dakke » Fri Oct 04, 2019 7:58 pm

Edsnirp wrote:
Fri Oct 04, 2019 5:15 pm
Dan bij voorbaat
Bovemansstraat 20
2260 Westerlo

Flor

Post by Flor » Sun Oct 06, 2019 4:57 pm

Dakke wrote:
Fri Oct 04, 2019 7:58 pm
Edsnirp wrote:
Dan bij voorbaat
Bovemansstraat 20
2260 Westerlo
Tof dat ge gaat! Viel het mee?

Edsnirp

Post by Edsnirp » Mon Oct 07, 2019 8:34 pm

Flor wrote:
Sun Oct 06, 2019 4:57 pm
Dakke wrote:
Fri Oct 04, 2019 7:58 pm
Edsnirp wrote:
Dan bij voorbaat
Bovemansstraat 20
2260 Westerlo
Tof dat ge gaat! Viel het mee?
Viel wel mee ja. Wij zijn zaterdag rond 17 uur geweest en ik had wel een beetje meer volk verwacht.

Lauwers

Post by Lauwers » Tue Nov 12, 2019 9:52 pm

Axassin wrote:
Wed Jun 05, 2019 1:35 pm
yellowblackgirl wrote:
Wed Jun 05, 2019 1:09 pm
Flor wrote:
Wed May 29, 2019 3:11 pm
Op de Facebook van LK staat er een sfeerverslag van de jeugd. Ziet er allemaal vrij goed uit, al is het maar een oppervlakkige indruk natuurlijk.
Als terugkomer na een jaartje Beerschot (van de moetes na het faillesement) komen wij bij u17 terecht en waren we uiteraard aanwezig op de kick off. Wat ik gehoord en gezien heb...wel het zat nog nooit zo goed in elkaar als nu. En ik kan het weten want mijn zoon speelde al van u8 bij Lierse . Het bestuur dat aanwezig was en zijn doelen kenbaar maakte..tot de speech van Dirk G. waar ik kippevel van kreeg. Zo een gedreven man die van dit project zijn missie maakt. Er is werk gemaakt van een meer dan degelijke en professionele trainersstaf. De visie is dat iedere speler speelgelegenheid krijgt , omdat deze als opleiding gezien wordt en is winnen dus minder belangrijk. De tornooien daar gaan de beste naartoe..daar willen ze winnen. U17 traint samen met de beloften en hebben ex prof Ante Tolic als coach met Naji en De Wree als T2 . Toch wel een motivatie voor die jongens om voor hun kansen te werken. Want het doel is om binnen dit en een 2-3 jaar eigen opgeleide spelers in het eerste team te zetten.
De spelers kregen een mooi voorbereidingsschema om te starten in juni, om er half juli te staan met 4 trainingen per week. Er liggen al een aantal matchen tegen Berchem, Kapellen, Hoogstraten en een uitdaging tegen onze eigen beloftenploeg vast.

Kessel is nu volledig rond en hier zal snel werk gemaakt worden van een nieuw kunstgrasveld en andere verfraaiingswerken.
Zoals LVT het verwoordde... als we zien welke talenten er in Kessel hun opleiding genoten hebben.. dan kan dat niet anders dan dat dat speciale grond is..er moet iets in de grond zitten daar :D

In ieder geval ..voor ons voelt het meer dan ooit goed om terug thuis te mogen komen en geloven wij 200% in het slagen van dit project . Zelfs al zou het voor onze zoon op termijn toch te hoog gegrepen zijn.
Leuk om te lezen, dat schept vertrouwen. Hopelijk mogen we jouw zoon binnen dit en een paar jaar op de heilige grond toejuichen! 8-)

Hoe ziet de rest van de ploeg eruit? Van waar komen de meeste gasten? En als je dat vergelijkt met zijn ploeg bij Beerschot?

Jelle komt er wel, ik ben nog even trainer geweest van hem toen hij begon op Lierse.
Hij was toen een al topspeler, met een top mentaliteit.

yellowblackgirl

Post by yellowblackgirl » Mon Nov 25, 2019 7:52 am

Dankuwel Coach ;) Wij vinden het nog steeds de juiste beslissing! De opleiding dat die jongens nu krijgen vind ik zelfs ongezien op eliteniveau wanneer ik dit vergelijk met bv Beerschot. Jongens die uit een lagere reeks komen groeien zienderogen en jongens die al iet of wat op niveau zijn omdat ze een andere opleiding hebben genoten krijgen de kans om al is van de beloften te proeven. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat die gewestelijke matchen minder leuk zijn aangezien ze daar totaal geen tegenstand hebben. Anderzijds amuseren ze zich ook wel op die wedstrijden maar er mag nog meer tegenstand komen.

Post Reply