Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
- Justhomuch
Re: Lierse Kempenzonen - Deinze [29-09-2019]
Met alle respect voor Oosterzonen, maar welke Oosterzonen bedoel je? Valt weinig van te merken op het Lisp.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:31 pmMaar daar zijn we dan net aan het punt; die "echte supporters " omdat het op het krot lisp is en niet meer, ben je mss een supporter maar ik eigenlijk nog niet,te veel oosterzonen trekken nog in het geheel!Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:18 pmEchte supporters haken niet af omdat ff niet meezit Ozzy![]()
![]()
![]()
Wij komen áltijd terug!
Ik vond de invalbeurt van Buyens zeer geslaagd met een sublieme assist.
Sommigen vinden Janssens beter, ik vind het jammer dat hij als prof niet voldoende in conditie is om een ganse match te spelen...
Sommigen vinden Janssens beter, ik vind het jammer dat hij als prof niet voldoende in conditie is om een ganse match te spelen...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Snap ik niet. Geen idee wat die Oosterzoontrekken dan zouden moeten zijn. Het wordt tijd dat mensen zich achter de ploeg zetten. Niet teveel in het verleden blijven hangen. Hoe meer er terugkomen hoe meer het op het oude Lierse begint te trekken. Zo kunt ge zelf deel van het probleem/oplossing zijnVergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:31 pmMaar daar zijn we dan net aan het punt; die "echte supporters " omdat het op het krot lisp is en niet meer, ben je mss een supporter maar ik eigenlijk nog niet,te veel oosterzonen trekken nog in het geheel!Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:18 pmEchte supporters haken niet af omdat ff niet meezit Ozzy![]()
![]()
![]()
Die assist van Buyens is sjiek. Rare speler tich met momenten.
-
Vergaaneglorie
Is mijn gevoel en bevinding, moet jij niet volgen.Flor wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 6:50 pmSnap ik niet. Geen idee wat die Oosterzoontrekken dan zouden moeten zijn. Het wordt tijd dat mensen zich achter de ploeg zetten. Niet teveel in het verleden blijven hangen. Hoe meer er terugkomen hoe meer het op het oude Lierse begint te trekken. Zo kunt ge zelf deel van het probleem/oplossing zijnVergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:31 pmMaar daar zijn we dan net aan het punt; die "echte supporters " omdat het op het krot lisp is en niet meer, ben je mss een supporter maar ik eigenlijk nog niet,te veel oosterzonen trekken nog in het geheel!Justhomuch wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:18 pm
Echte supporters haken niet af omdat ff niet meezit Ozzy![]()
![]()
![]()
Die assist van Buyens is sjiek. Rare speler tich met momenten.
Ik kan je ook wel volgen hoor. Maar zoiets kan alleen groeien met resultaten. Van de 15 waar wij vroeger mee gingen, schieten er nu ook nog maar enkelen over. In geval van 1B, weet ik dat er heel wat zullen terugkomen. Als je elke week wint, dan is het gevoel helemaal anders. Nu worden de negatievere zaken continu uitvergroot.Vergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 8:10 pmIs mijn gevoel en bevinding, moet jij niet volgen.Flor wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 6:50 pmSnap ik niet. Geen idee wat die Oosterzoontrekken dan zouden moeten zijn. Het wordt tijd dat mensen zich achter de ploeg zetten. Niet teveel in het verleden blijven hangen. Hoe meer er terugkomen hoe meer het op het oude Lierse begint te trekken. Zo kunt ge zelf deel van het probleem/oplossing zijnVergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 5:31 pm
Maar daar zijn we dan net aan het punt; die "echte supporters " omdat het op het krot lisp is en niet meer, ben je mss een supporter maar ik eigenlijk nog niet,te veel oosterzonen trekken nog in het geheel!![]()
![]()
Die assist van Buyens is sjiek. Rare speler tich met momenten.maar er zijn er veel als ik met deze gedachtengang. De groep van meer als 20 in den tijd waar we elke week mee gingen kijken zijn er nu nog maar enkelen die gaan.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Ik denk dat de samenwerking tussen Kargbo en Vermeiren wel snor zit. Kargbo is heel sterk met de rug naar doel (en nog vrij snel ook) waardoor Vermeiren in de ruimte kan lopen. Als die nu nog in vorm geraakt, heb je best een gevaarlijk duo. Al mis ik daar, en in de rest van de ploeg echt wel wat snelheid. Ik weet dat we met heel wat gekwetsten zitten maar met Janssen en Kindermans op de flanken heb je daar echt wel weinig diepgang. Kindermans kan je er op dit moment echt wel niet uithalen, lijkt volledig bevrijd na een rotjaartje RWDM en onze enige creatieve speler in de ploeg. Van mij mag die bijvoorbeeld naar het middenveld naast Wils als Samyn en Boulaouali fit zijn.KRKN wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 1:20 pmEn hoe was onze formatie tout court? En Da Silva en Buyens eruit, viel dat mee?
Kargbo ziet er ook wel ne stevige gast uit trouwens. Hoe gingen hij en Vermeiren samen?
Buyens was duidelijk geprikkeld. Zijn bankstatuut was 100% terecht na afgelopen weken. Ik heb het verder al gezegd, maar ik begrijp echt niet wat iedereen in Toon Janssen ziet. Osei-berkoe kwam er op in zijn plek en bracht direct veel meer snelheid en acties, ook al was hij soms wat ongelukkig.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Iemand idee blessure kargbo ? Had precies zwaar verband aan hamstrings na match !
Deinze had ongeveer 75% balbezit. Met het middenveld Tarfi - Me Postollec quasi volledige controle over de wedstrijd. Mooi spel, mooi verleggen,... Zegt genoeg zeker.
Delorge zelf was ca va. Beter dan Mathiece.
toch even zeggen met balbezit ben je niet altijd iets he ! kijk naar anderlecht die hebben ook altijd veel balbezit. het gaat erover dat je de bal hebt dan iets mee doet. nu zeg ik niet dat deinze dat niet deed hoor verre van maar qua kansen moesten we vandaag niet echt onderdoen voor hen. al hadden zij mischien wel iets betere doelkansen. maar ja als we het zo bekijken als de ploeg wint met meeste doelkansen hadden we nu al 6 of 7 punten gehad !Gerda wrote: ↑Sun Sep 29, 2019 11:34 pmDeinze had ongeveer 75% balbezit. Met het middenveld Tarfi - Me Postollec quasi volledige controle over de wedstrijd. Mooi spel, mooi verleggen,... Zegt genoeg zeker.
Delorge zelf was ca va. Beter dan Mathiece.
Ik denk sowieso dat we iets uitgekookter gaan moeten zijn om Deinze iets te maken. Laten we eerst maar naar de middenmoot opschuiven en dan naar een eindrondeplek. Het seizoen is nog lang.
Blij dat Delorge meeviel. Zal hem goed gedaan hebben om nog eens wat minuten te maken.
Blij dat Delorge meeviel. Zal hem goed gedaan hebben om nog eens wat minuten te maken.