Croky Cup
Re: Croky Cup
Union pakt de plek van kv in. Mooi meegenomen voor hen.
Rupel Boom ook sterk bezig 4-2 winst en ronde verder .. hadden vorig jaar al een goede kern en nu met oa de twee aanwinsten en oude bekenden Binst-Daeselaere ..
-
Normaal hadden we nu thuis tegen AA gent gespeeld.
Goed bezig de vernedering had vorige week bijna geweest ! Tegen 2 de provinciale 0-3 voor nog 3-3 laten maken. Pas in blessuretijd verlengingen 3-4.
Pikt inderdaad. Had ook goed voor de centjes geweest. So be it. Volgend jaar een reekske hoger inschuiven
Virton er dus ook al uit trouwens.
Aalst had een vol huis tegen Gent, tof.
Beerschot Anderlecht het toch knap lastig gemaakt.
Beerschot Anderlecht het toch knap lastig gemaakt.
- Justhomuch
Van de sfeer op Beerschot heb ik toch ook wel genoten, als je dan ziet wat die allemaal al hebben meegemaakt blijft het toch wrang nasmaken want er bij ons is gebeurd.
Wij komen áltijd terug!
Mee eens. Wij hadden ook zo’n verhaal kunnen schrijven. Nu, dat kan nog, alleen op kleinere schaal. Binnen een jaar of 3 weten we meer.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 26, 2019 4:00 pmVan de sfeer op Beerschot heb ik toch ook wel genoten, als je dan ziet wat die allemaal al hebben meegemaakt blijft het toch wrang nasmaken want er bij ons is gebeurd.
- Justhomuch
Dat betwijfel ik, ik denk ook in het geval van wel dat Lyra-Lierse met Lierse Kempenzonen moet fusioneren en ik denk dat de kloof ondertussen al te diep is geworden.KRKN wrote: ↑Thu Sep 26, 2019 4:59 pmMee eens. Wij hadden ook zo’n verhaal kunnen schrijven. Nu, dat kan nog, alleen op kleinere schaal. Binnen een jaar of 3 weten we meer.Justhomuch wrote: ↑Thu Sep 26, 2019 4:00 pmVan de sfeer op Beerschot heb ik toch ook wel genoten, als je dan ziet wat die allemaal al hebben meegemaakt blijft het toch wrang nasmaken want er bij ons is gebeurd.
Wij komen áltijd terug!
Zag ik Vince alweer niet coachen op het bankje? Heeft die eindelijk zijn diploma? ..