Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
-
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Euhm, ik weet niet wat jij hebt gezien van de inkomende transfers maar het gros komt al niet uit de Kempen hé.Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 11:13 amInderdaad, dat hebben we al eens meegemaakt.
Eerst mochten de spelers enkel uit de befaamde voetbalacademie komen, nu heeft men besloten dat de spelers enkel "Belgen" mogen zijn, dat ze vanonder de eigen kerktoren moeten komen. Qua jezelf onnodige beperkingen opleggen kan dat toch wel tellen, niet ? Sorry, met alle respect voor de mensen die dat met alle goede bedoelingen hebben beslist, maar wat voor onzin is dat toch allemaal ? Dit is meteen jezelf als club serieuze beperkingen opleggen en qua sportieve ambities schiet je jezelf toch ook in je been ? Verder dan 1B ( als je daar al geraakt) ga je daar echt nooit mee komen, wees toch een keer realistisch en niet naief of ongezond idealistisch. Alsof mannen zoals Velikonja, Masika, Rekdal, Simmes, Menzo, Rudy, Kliouev, Zéfilho, Zdebel, Miljanovic, ... ons geen diensten hebben bewezen ? Dat we geen hele kern met buitenlanders meer moeten hebben zoals enkele jaren geleden, daar ga ik volledig mee akkoord. Maar enkel jongens vanonder de eigen kerktoren, te gek voor woorden. Ik ben ook heel blij dat we nog/opnieuw bestaan en dat er terug een club op het Lisp voetbalt, zeker weten. Maar ik zou toch ook graag wat ambitie proeven en dat mis ik, mede door zulke stupide regeltjes. Sorry.
Dat werd enkele maanden terug met een persconferentie aangekondigd. Help mij, maar buiten Frans zie ik niemand met Kempische roots.
Dus die beperking is in mijn ogen redelijk beperkt. Ik vrees dat er gewoon geen budget is om echt kleppers/goede profs aan te nemen.
Nu zit je met een mix van amteurspelers die per ongeluk nu prof zijn en enkele met wat profervaring.
Ik zou die amateurspelers niet direct afdanken maar in de toekomst nadenken over hun statuut. Voor mij hoeft niet heel die kern een profstatuut te hebben.
Je vindt het ok dat de club met een visie komt, naar Bilbao verwijst, maar daar pragmatisch, lees opportunistisch, mee omgaat? Dan ben je me even kwijt.KRKN wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 11:56 amIk ben het daar niet mee eens. Ik vind het goed om dergelijke visie te hebben, maar je mag daar best pragmatisch in zijn. Als er zich kansen voordoen mag je die niet laten liggen en dat doen we ook niet. Doumbia is daar het beste voorbeeldVergaaneglorie wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 11:29 amviola dat zeg ik hier al enkele maanden er zit geen swoem in! denk dat het kapitaal er niet voor is en men wil het niet laten uitschijnen voor de twijfelende supp.Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 11:13 am
Inderdaad, dat hebben we al eens meegemaakt.
Eerst mochten de spelers enkel uit de befaamde voetbalacademie komen, nu heeft men besloten dat de spelers enkel "Belgen" mogen zijn, dat ze vanonder de eigen kerktoren moeten komen. Qua jezelf onnodige beperkingen opleggen kan dat toch wel tellen, niet ? Sorry, met alle respect voor de mensen die dat met alle goede bedoelingen hebben beslist, maar wat voor onzin is dat toch allemaal ? Dit is meteen jezelf als club serieuze beperkingen opleggen en qua sportieve ambities schiet je jezelf toch ook in je been ? Verder dan 1B ( als je daar al geraakt) ga je daar echt nooit mee komen, wees toch een keer realistisch en niet naief of ongezond idealistisch. Alsof mannen zoals Velikonja, Masika, Rekdal, Simmes, Menzo, Rudy, Kliouev, Zéfilho, Zdebel, Miljanovic, ... ons geen diensten hebben bewezen ? Dat we geen hele kern met buitenlanders meer moeten hebben zoals enkele jaren geleden, daar ga ik volledig mee akkoord. Maar enkel jongens vanonder de eigen kerktoren, te gek voor woorden. Ik ben ook heel blij dat we nog/opnieuw bestaan en dat er terug een club op het Lisp voetbalt, zeker weten. Maar ik zou toch ook graag wat ambitie proeven en dat mis ik, mede door zulke stupide regeltjes. Sorry.
Ik ben er 1 van en mij kunnen ze nu zeker niet van overtuigen met deze gang van zaken.
Ik ben het meestal met je eens. Nu niet
Wat was Toon Janssen allemaal aan het uitsteken eigenlijk?
Stond na de wedstrijd heel erg opzichtig te discussiëren met Nico.
Stond na de wedstrijd heel erg opzichtig te discussiëren met Nico.
Ik denk dat hij zichzelf soms wat te geweldig voelt...
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Jep, die indruk heb ik ook. Begrijp ook de adoratie van het publiek voor toon Janssen niet altijd, ik vind dat op veel vlakken een heel beperkte voetballer terwijl die met een air op het plein staat alsof hij Pirlo is. Bah. Vorig jaar hadden Bernier, Vermeiren, Boulaouali, Smolders en Rausin meer recht op de titel van speler van het jaar.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Mee eens. Ik snap ook niet dat anderen daar zon fan van zijn.Axassin wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 3:42 pmJep, die indruk heb ik ook. Begrijp ook de adoratie van het publiek voor toon Janssen niet altijd, ik vind dat op veel vlakken een heel beperkte voetballer terwijl die met een air op het plein staat alsof hij Pirlo is. Bah. Vorig jaar hadden Bernier, Vermeiren, Boulaouali, Smolders en Rausin meer recht op de titel van speler van het jaar.
Hij speelt met veel inzet, maar mag best bescheiden zijn. De gezichtsuitdrukking van Nico leek dat ook te zeggen.KRKN wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 3:46 pmMee eens. Ik snap ook niet dat anderen daar zon fan van zijn.Axassin wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 3:42 pmJep, die indruk heb ik ook. Begrijp ook de adoratie van het publiek voor toon Janssen niet altijd, ik vind dat op veel vlakken een heel beperkte voetballer terwijl die met een air op het plein staat alsof hij Pirlo is. Bah. Vorig jaar hadden Bernier, Vermeiren, Boulaouali, Smolders en Rausin meer recht op de titel van speler van het jaar.
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Ik heb alle competitiewedstrijden dit jaar gezien,met beetje meeval hadden we 6 punten. Enkel tegen RWDM was het slecht.wat ik ook vind het als de meeste dat Rocky niks tactisch brengt vervangingen doet gewoon positie voor positie. Wat mij ook stoort dat het bestuur spreekt over promotie maar de middelen niet heeft dit waar te maken ! Bent dan ook eerlijk dat ons te vertellen !
Net de samenvatting gezien. Lijkt me wat hetzelfde verhaal als op La Louviere. Betere ploeg, maar deksel op de neus.Carlke wrote: ↑Sun Sep 15, 2019 5:32 pmIk heb alle competitiewedstrijden dit jaar gezien,met beetje meeval hadden we 6 punten. Enkel tegen RWDM was het slecht.wat ik ook vind het als de meeste dat Rocky niks tactisch brengt vervangingen doet gewoon positie voor positie. Wat mij ook stoort dat het bestuur spreekt over promotie maar de middelen niet heeft dit waar te maken ! Bent dan ook eerlijk dat ons te vertellen !
Ivm het bestuur: met onze ploeg moet je meedoen voor promotie. Je hebt samen met Deinze en RWDM de beste kern. Dan doe je mee en dat kan je het bestuur niet aanwrijven vind ik.
Bon. RP lijkt me niet een kwestie van 'of' meer. Louter van wanneer. Ik hoop echt dat we dan snel deze bladzijde kunnen omdraaien. Er is serieus oplapwerk nodig in de kleedkamer lijkt me. En er valt geen tijd meer te verliezen. Er wachten ons nog moeilijke partijen.
Hoe was Kargbo?