Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
-
Re: Lierse Kempenzonen - Visé [14/09/2019]
Wel een penalty gemist 

-
Ach kan gebeuren, al bij al geen slechte uitslag.
En ze hebben zelfs nog extra minuten gespeeld.
En ze hebben zelfs nog extra minuten gespeeld.
Mijn 11:
Rausin
Smolders-Frans-Doumbia
Vinck Maus Wils Nelissen
Da Silva
Kargbo Vermeiren
Rausin
Smolders-Frans-Doumbia
Vinck Maus Wils Nelissen
Da Silva
Kargbo Vermeiren
Wat mij mateloos stoort aan Buyens is altijd die keuze voor de zekere pass. Links, rechts, achteruit. Balleke bij Maus, de 20-jarige die dan de bal met risico moet gaan spelen.
Daar hebt ge wel een punt. Misschien is het ook geen slecht idee om hem op scherp te krijgen.
Trouwens: Doumbia zelfs niet in de selectie voor Antwerp. Blessure?
Doumbia er inderdaad niet bij. Smolders wel (met masker). Verdedigend zouden we hoe dan ook wel OK moeten zitten.
Hoe het ook zij: we moeten meer kansen maken én ze afwerken. Dat moet niet met flitsend combinatiespel. Met het gestalte in onze ploeg moeten we uit stilstaande fases toch wat kunnen klaarspelen.
Dat gezegd zijnde: eigenlijk heb ik wel een goei gevoel bij deze match. Met een driepunter zijn onze zorgen niet van de baan, maar wie weet zorgt het wel voor wat ademruimte. Niet alleen voor RP maar ook voor de spelers, die hun start van het seizoen toch ook anders zullen hebben voorgesteld.
2-0. Ik ben er niet bij, dus jullie zullen voor het kabaal en de nodige aanmoediging moeten zorgen
Goals van Da Silva en Kargbo.
Hoe het ook zij: we moeten meer kansen maken én ze afwerken. Dat moet niet met flitsend combinatiespel. Met het gestalte in onze ploeg moeten we uit stilstaande fases toch wat kunnen klaarspelen.
Dat gezegd zijnde: eigenlijk heb ik wel een goei gevoel bij deze match. Met een driepunter zijn onze zorgen niet van de baan, maar wie weet zorgt het wel voor wat ademruimte. Niet alleen voor RP maar ook voor de spelers, die hun start van het seizoen toch ook anders zullen hebben voorgesteld.
2-0. Ik ben er niet bij, dus jullie zullen voor het kabaal en de nodige aanmoediging moeten zorgen

Goals van Da Silva en Kargbo.
De pa van FF is overleden. Erg triest nieuws. Hopelijk steken de fans hem een hart onder de riem voor de match!
Sterkte, kapitein.