Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Kunnen volgende week maar best winnen tegen de nieuwe club van Kasmi nl Visé want de wedstrijden daarop uit Dessel thuis Deinze en uit Seraing ...
Ik denk daarom dat ik ook niet zo ongerust ben. We gaan zonder al teveel kleerscheuren die eindronde ingraken. Daarin Deinze en RWDM verschalken, dat wordt andere koek. En ik weet niet of Rocky daarin gaat slagen.Axassin wrote: ↑Sat Sep 07, 2019 11:56 pmOzzy, serieus gast. Hebt ge de match gezien? Gij blijft maar negatieve comments spuien zonder, correct me if i'm wrong, één minuut live gezien te hebben. Cutt the crap please.
Het was zeker niet top, maar één ding is wel duidelijk; er zit zoveel meer kwaliteit in deze ploeg. Dat vonden ook 2 maten die vorig jaar enkele matchen meepikten als RWDM die wereldgoal niet maakt, wordt dit een gelijkspel.
Probleem vind ik onze linkerflank. Nelissen was veruit onze zwakste man en van Aarschot is gewoon veel te plat. Rechts was, zeker int begin van de match, een plezier om te zien. Tot Samyn uitviel.
Hopelijk valt de blessure van Doumbia mee, heerser!
Jammer dat er terug zoveel negativiteit is, ik heb ook dingen gezien die me niet aanstonden maar ik heb geelzwart al veel ergere matchen zien spelen. Na die goal tegen zo'n dubbele gordel spelen is enorm moeilijk.
En inderdaad, hopelijk snel nieuws over Doumbia en Samyn!
Er is veel te zeggen over deze match:
- de bal gaat bij momenten goed rond. Helaas ook dikwijls lateraal of terug naar achter. Wat geeft dat het allemaal vrij steriel oogt. Mensen willen drang naar voren zien.
- onze linkerkant is zwak tot zeer zwak.
- de tegenstrever scoort uit de bijna enige kans die ze echt krijgen. En doet dan alles dicht. Scenario dat we dikwijls gaan zien - vrees ik.
- er is een reden, he, waarom deze mannen in eerste amateur spelen: de snelheid van uitvoering en de precisie liggen nu eenmaal lager. Een paar kunnen eventueel een niveau hoger mee, maar dan stopt het ook.
- Doumbia is een meerwaarde, net als Frans.
- trainer heeft geen tactisch plan. Sorry, maar ik zie zelfs niet goed welk systeem die nu eigenlijk speelt.
- Da Silva laat mooie flitsen zien, maar vindt helaas weinig of geen aanspeelpunten.
- Vermeiren, sympathieke mens voorzekers, maar zoals hij nu ronddraaft (letterlijk): het doet pijn aan de ogen.
- paniek is nog niet nodig: voetbal zit zeker in deze ploeg. Hebben vertrouwen nodig om de trein te laten vertrekken. Hopelijk vertrekt die nu volgende week anders wordt het achtervolgen.
Enfin, als die goal niet uit te lucht valt, dan hadden we waarschijnlijk met een draw kunnen leven.
- de bal gaat bij momenten goed rond. Helaas ook dikwijls lateraal of terug naar achter. Wat geeft dat het allemaal vrij steriel oogt. Mensen willen drang naar voren zien.
- onze linkerkant is zwak tot zeer zwak.
- de tegenstrever scoort uit de bijna enige kans die ze echt krijgen. En doet dan alles dicht. Scenario dat we dikwijls gaan zien - vrees ik.
- er is een reden, he, waarom deze mannen in eerste amateur spelen: de snelheid van uitvoering en de precisie liggen nu eenmaal lager. Een paar kunnen eventueel een niveau hoger mee, maar dan stopt het ook.
- Doumbia is een meerwaarde, net als Frans.
- trainer heeft geen tactisch plan. Sorry, maar ik zie zelfs niet goed welk systeem die nu eigenlijk speelt.
- Da Silva laat mooie flitsen zien, maar vindt helaas weinig of geen aanspeelpunten.
- Vermeiren, sympathieke mens voorzekers, maar zoals hij nu ronddraaft (letterlijk): het doet pijn aan de ogen.
- paniek is nog niet nodig: voetbal zit zeker in deze ploeg. Hebben vertrouwen nodig om de trein te laten vertrekken. Hopelijk vertrekt die nu volgende week anders wordt het achtervolgen.
Enfin, als die goal niet uit te lucht valt, dan hadden we waarschijnlijk met een draw kunnen leven.
Deze ploeg verdiend een veel betere trainer, iemand die niet taktisch onbeholpen is.
Elke wedstrijd die je nu nog gaat afwerken met Rocky Peeters is naar mijn mening puur verloren tijd in onze strijd voor promotie.
Meer woorden ga ik er echt niet meer aan vuil maken.
Elke wedstrijd die je nu nog gaat afwerken met Rocky Peeters is naar mijn mening puur verloren tijd in onze strijd voor promotie.
Formerly known as Lisp-boy
Volmondig ééns met je Lisp-boy .. je zag vorig seizoen al toen hij overnam welk vlees je in de kuip had toch als je een klein beetje van het spelletje af kent! Amper 2 op 9 tegen Luik-RWDM en thuis Heist. De eindronde leek wat beterschap te brengen maar vergis niet je speelde ook toen tegen een Thes dat uitgeblust was en niks meer te winnen of te verliezen had, je had Deinze dat toch ook van haar pluimen verloren waren getuige hun terugval in de eindronde terwijl ze die aan kop begonnen! Virton was dus de echte waardemeter en de 0 op 6 loog niet! De voorbereiding was verre van goed en die lijn wordt gewoon doorgetrokken! Het rapport onder RP sinds zijn aankomst op het lisp eindronde ga ik nog meerekenen anders valt het nog slechter mee nl 12 op 33 en daarbij een uitschakeling in de eerste ronde BVB tegen Aalst notabene een club die een reeks lager speelt. Conclusie nog geen klein beetje gefaald en niks verbetering in zicht harde realiteit. Mss en hopelijk gaat nieuwkomer Visé voor de bijl maar wie durft daar zijn hand vandaag in het vuur voor steken wie? Niks tegen de persoon Peeters maar de realiteit is ook dat dit de minst geschikte trainer is die ooit op de bank zat op het lisp. Ook raar zeer raar dat dit bestuur vertrouwen blijft geven met zulk voorlopig rapport consequent zijn ze allerminst en nog verbazender eigenlijk dat zoveel supporters nog achter deze trainer staan ...Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 11:01 amDeze ploeg verdiend een veel betere trainer, iemand die niet taktisch onbeholpen is.
Wie in de plek van Vermeiren dan?ozzy105 wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 1:14 pmVolmondig ééns met je Lisp-boy .. je zag vorig seizoen al toen hij overnam welk vlees je in de kuip had toch als je een klein beetje van het spelletje af kent! Amper 2 op 9 tegen Luik-RWDM en thuis Heist. De eindronde leek wat beterschap te brengen maar vergis niet je speelde ook toen tegen een Thes dat uitgeblust was en niks meer te winnen of te verliezen had, je had Deinze dat toch ook van haar pluimen verloren waren getuige hun terugval in de eindronde terwijl ze die aan kop begonnen! Virton was dus de echte waardemeter en de 0 op 6 loog niet! De voorbereiding was verre van goed en die lijn wordt gewoon doorgetrokken! Het rapport onder RP sinds zijn aankomst op het lisp eindronde ga ik nog meerekenen anders valt het nog slechter mee nl 12 op 33 en daarbij een uitschakeling in de eerste ronde BVB tegen Aalst notabene een club die een reeks lager speelt. Conclusie nog geen klein beetje gefaald en niks verbetering in zicht harde realiteit. Mss en hopelijk gaat nieuwkomer Visé voor de bijl maar wie durft daar zijn hand vandaag in het vuur voor steken wie? Niks tegen de persoon Peeters maar de realiteit is ook dat dit de minst geschikte trainer is die ooit op de bank zat op het lisp. Ook raar zeer raar dat dit bestuur vertrouwen blijft geven met zulk voorlopig rapport consequent zijn ze allerminst en nog verbazender eigenlijk dat zoveel supporters nog achter deze trainer staan ...Lisp-boy wrote: ↑Sun Sep 08, 2019 11:01 amDeze ploeg verdiend een veel betere trainer, iemand die niet taktisch onbeholpen is.
Het positieve nieuws: 4500 man aldus gva. Veel jeugd, akkoord, maar toch een klets meer als vorig jaar 
Maar die ben je zonder resultaten ook snel weer kwijt. Bovendien - voor wat ik zaterdag gezien heb - is dit ook niet het soort voetbal waarvoor mensen naar het stadion trekken. Allemaal vrij steriel.
De vaste, die hard supporters blijven komen natuurlijk, maar die paar honderd extra die je omwille van andere redenen (Frans, begin seizoen,...) aantrekt, ben je zo weer kwijt.
LK zal altijd wel boven het gemiddelde van 1am uitsteken.
Feit. Tis tijd voor minstens ne 6 op 6. Met de tegebstanders moet dat lukken.Fiero67 wrote: ↑Mon Sep 09, 2019 7:40 amMaar die ben je zonder resultaten ook snel weer kwijt. Bovendien - voor wat ik zaterdag gezien heb - is dit ook niet het soort voetbal waarvoor mensen naar het stadion trekken. Allemaal vrij steriel.
De vaste, die hard supporters blijven komen natuurlijk, maar die paar honderd extra die je omwille van andere redenen (Frans, begin seizoen,...) aantrekt, ben je zo weer kwijt.
LK zal altijd wel boven het gemiddelde van 1am uitsteken.
Twas inderdaad vrij steriel. Wat meer lef en loopacties zouden mogen. En als dat niet lukt, wat meer corners uitlokken bv.
Ik neem aan dat dit inclusief RWDM supporters + gratis abo's (jeugd + ouders) + gratis uitgedeelde tickets is? Zou graag het aantal betalende supporters weten.