Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]

Bespreek opkomende wedstrijden in dit forumonderdeel.
ozzy105
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]

Post by ozzy105 » Sat Sep 07, 2019 11:09 pm

Zovko wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:01 pm
Geen enkel kans he mannekes... Geen enkel... Ge hebt zoveel lengte in de ploeg, maar er kan geen deftige voorzet worden getrapt.
Nelissen, sorry, maar wat een klucht is me dat. Slechte controles, balverlies, fout inspelen en geen voorzet kunnen trappen. Waarom toch geen LB gehaald???

Maus is precies een ventje van 80 jaar als ge hem ziet lopen en koppen, mijnen bompa is wendbaarder en heeft meer startsnelheid. Daar komt ook het doelpunt van voort. Daarvoor moet Wils op de bank zitten jongens....

En sorry, ik ga mss tegenwind krijgen maar Vinck heeft ook veel van zijn pluimen gelaten hoor.
Van aerschot heeft inzet maar komt ook niks gevaar of aktie van.

Met het centrale duo Frans - Doumbia zit je op 1b niveau.

Rausin is een degelijke keeper, maar ook niet meer dan dat.

Da Silva is ook wel goed bezig maar vind van voor niemand die een opening induikt ofzo

Vermeiren is gene spits voor een kampioenenploeg sorry. Werkt kei hard maar komt voetballend toch zoveel te kort

Buyens was cava, maar ook niet meer dan dat, deed zijn job naar behoren.

De enige die het verschil kon maken blesseert zich dan bij zijn schwalbe na 20 minuten en wordt vervangen door een ventje dat nog veel bokes moet eten om een duel te winnen.

Te negatief na de zoveelste teleurstelling dit jaar? Mss wel, maar rwdm heeft een betere ploeg zo simpel is het. Wij zijn op dit moment met deze trainer geen promotiekandidaat volgens mij.
Bekijk de elf waarmee hij weer startte … vragen om een verlieswedstrijd één spits alweer de ' trage ' Vermeiren dus ook niks snelheid vooraan en dan begint hij zonder Wilske-Kargbo-Osei en Maesen-Delorge zelfs nog niet op de bank .. hij is momenteel enkele spelers aan het kraken. Weg ermee en zo rap mogelijk wil men nog iets van het seizoen maken dit is onhoudbaar! Wie heeft dien kerel eigenlijk gehaald? Moet verdomme in een zatte bui zijn geweest sorry hoor! Niet 100% maar 200% zekers van zet daar een degelijke ervaren trainer en het zal wel loslopen!

Flor

Post by Flor » Sat Sep 07, 2019 11:12 pm

Thomas1906 wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:03 pm
Vergaaneglorie wrote:
Sat Sep 07, 2019 10:20 pm
Ik heb nog steeds geen abbo gekocht, zag dit zo al aankomen! er zit geen stuwkracht in het bestuur voor meer en geen kapitaal genoeg voor 1B, het gaat blijven aanmodderen met af en toe is een icoon terug te halen voor te sussen.
mss ben ik verkeerd maar het voelt zo aan en de resultaten tonen mijn gelijk.
Goh dat kan,maar een trainer kan wonderen doen hoor.
Vond de opkomst ongeveer hetzelfde als vorig jaar,nog niet zoals ons laatste jaar in 1b,maar nu waren er ook veel meer jeugdspelers en ouders.
Jammer wel dat onze boarding vaste boardings zijn van sponsors die er vorig jaar al waren. Heel de kant van den berg met renomar, waarom gen led of van die rolboarding zoals vroeger? Zo lok je toch meer sponsors. Of zijn we zo duur?
Dat zijn veel uitspraken die op weinig gebasseerd zijn. We hebben toch geen zicht op het kapitaal? En met deze ploeg doe je hoe dan ook mee.

Frustrerende avond. Ik ben niet zo negatief als de rest hier, maar ik baal wel. Eerste helft vond ik nog OK; matig begin van beide ploegen maar erg evenwichtig.
Ik vond Vermeiren serieus door de mand vallen. Ook Maus viel ferm tegen. Onze invallers wisten me ook niet te overtuigen.
Doumbia en Frans waren dik OK. Vinck heb ik al betere matchen weten steken.
Er zitten er bij RWDM wel die een stukske kunnen shotten, dat mag ook gezegd worden.
We zijn voetballend dik ok, maar durven dan precies geen dieptepas geven. Ik weet het niet zo goed, aanvallend had je dit spel kunnen spelen met Marvin; met Vermeiren heel wat moeilijker.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Sep 07, 2019 11:15 pm

Waarom hebben ze Delorge toch een talent-Maesen-Osei-Kargbo-Smolders eigenlijk gehaald? Iemand?

Eric

Post by Eric » Sat Sep 07, 2019 11:15 pm

Hopelijk Samyn niet te lang out trouwens, ferme tegenvaller.

Eric

Post by Eric » Sat Sep 07, 2019 11:16 pm

ozzy105 wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:15 pm
Waarom hebben ze Delorge toch een talent-Maesen-Osei-Kargbo-Smolders eigenlijk gehaald? Iemand?
Gaat ge Vinck eraf halen voor Delorge? En Smolders is geblesseerd.
Osei Kargbo viel direct in een speelde een vrij bleke partij. Maesen had hetzelfde probleem opgeleverd als Vermeiren, te traag.

ozzy105

Post by ozzy105 » Sat Sep 07, 2019 11:26 pm

Eric wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:16 pm
ozzy105 wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:15 pm
Gaat ge Vinck eraf halen voor Delorge? En Smolders is geblesseerd.
Osei Kargbo viel direct in een speelde een vrij bleke partij. Maesen had hetzelfde probleem opgeleverd als Vermeiren, te traag.
Waarom hebben ze dan Delorge vorig jaar gehaald? De wedstrijden die ik zag via facebook buitenshuis vond ik die goed meevallen!!! Smolders was ook niet de eerste keuze he Eric remember uit bvb Aalst waar hij ook op de bank startte!!! Osei-Kargbo mogen altijd bij een achterstand de meubels komen redden ook niet goed voor het vertrouwen hoor!!! En waarom zette hij nu weer Wils op de bank? Prutstrainer en de slechtste die ooit op de bank zat op het lisp! Als je jonge talenten haalt moet je ze laten opdraven en vertrouwen geven simpel iets wat deze trainer niet kan! Blijf nog wat wedstrijden aanmodderen tot het helemaal uitzichtloos is want ééns je onderaan bengelt … ingrijpen nu! Ze hadden nooit met Peeters aan het nieuwe seizoen mogen beginnen de voortekenen waren er al ..

Axassin

Post by Axassin » Sat Sep 07, 2019 11:56 pm

Ozzy, serieus gast. Hebt ge de match gezien? Gij blijft maar negatieve comments spuien zonder, correct me if i'm wrong, één minuut live gezien te hebben. Cutt the crap please.

Het was zeker niet top, maar één ding is wel duidelijk; er zit zoveel meer kwaliteit in deze ploeg. Dat vonden ook 2 maten die vorig jaar enkele matchen meepikten als RWDM die wereldgoal niet maakt, wordt dit een gelijkspel.

Probleem vind ik onze linkerflank. Nelissen was veruit onze zwakste man en van Aarschot is gewoon veel te plat. Rechts was, zeker int begin van de match, een plezier om te zien. Tot Samyn uitviel.

Hopelijk valt de blessure van Doumbia mee, heerser!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”

ozzy105

Post by ozzy105 » Sun Sep 08, 2019 12:03 am

Axassin wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:56 pm
Ozzy, serieus gast. Hebt ge de match gezien? Gij blijft maar negatieve comments spuien zonder, correct me if i'm wrong, één minuut live gezien te hebben. Cutt the crap please.

Het was zeker niet top, maar één ding is wel duidelijk; er zit zoveel meer kwaliteit in deze ploeg. Dat vonden ook 2 maten die vorig jaar enkele matchen meepikten als RWDM die wereldgoal niet maakt, wordt dit een gelijkspel.

Probleem vind ik onze linkerflank. Nelissen was veruit onze zwakste man en van Aarschot is gewoon veel te plat. Rechts was, zeker int begin van de match, een plezier om te zien. Tot Samyn uitviel.

Hopelijk valt de blessure van Doumbia mee, heerser!
Volg de wedstrijden uit op facebook en daar kan je al veel uit uitmaken hoor. Hoeveel goede echt goede wedstrijden al onder RP gezien en hoeveel punten amper gesprokkeld sinds zijn komst? Hij stelt nooit de beste elf op daar ligt al een ferm probleem! Waarom Wils nu weer op de bank? Waarom krijgen Maesen-Kargbo en Osei geen eerlijke kans? Of zijn het duo Vermeiren- Van Aarschot dan zoveel beter? RP blijft maar wat aanmodderen met dit resultaat. Je kan niet blijven aanmodderen tot bv november want dan sta je zeer wss helemaal afgezonderd onderaan! De cijfers liegen er niet om zijn schandalig slecht ..

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 08, 2019 12:11 am

Zovko wrote:
Sat Sep 07, 2019 11:01 pm
Geen enkel kans he mannekes... Geen enkel... Ge hebt zoveel lengte in de ploeg, maar er kan geen deftige voorzet worden getrapt.
Nelissen, sorry, maar wat een klucht is me dat. Slechte controles, balverlies, fout inspelen en geen voorzet kunnen trappen. Waarom toch geen LB gehaald???

Maus is precies een ventje van 80 jaar als ge hem ziet lopen en koppen, mijnen bompa is wendbaarder en heeft meer startsnelheid. Daar komt ook het doelpunt van voort. Daarvoor moet Wils op de bank zitten jongens....

En sorry, ik ga mss tegenwind krijgen maar Vinck heeft ook veel van zijn pluimen gelaten hoor.
Van aerschot heeft inzet maar komt ook niks gevaar of aktie van.

Met het centrale duo Frans - Doumbia zit je op 1b niveau.
IJ
Rausin is een degelijke keeper, maar ook niet meer dan dat.

Da Silva is ook wel goed bezig maar vind van voor niemand die een opening induikt ofzo

Vermeiren is gene spits voor een kampioenenploeg sorry. Werkt kei hard maar komt voetballend toch zoveel te kort

Buyens was cava, maar ook niet meer dan dat, deed zijn job naar behoren.

De enige die het verschil kon maken blesseert zich dan bij zijn schwalbe na 20 minuten en wordt vervangen door een ventje dat nog veel bokes moet eten om een duel te winnen.

Te negatief na de zoveelste teleurstelling dit jaar? Mss wel, maar rwdm heeft een betere ploeg zo simpel is het. Wij zijn op dit moment met deze trainer geen promotiekandidaat volgens mij.
De nagel op de kop ! Delorge is niet slechter als vink. Maar delorge zou er voor kunnen spelen ook.

Carlke

Post by Carlke » Sun Sep 08, 2019 12:23 am

Match begint weeral heel raar,het spel was goed vorige week en veranderd op 4 plaatsen! Waarom ? Wils op de bank voor maus wist niet wat ik zag, maar ja trainer zal het weten. Van Aarschot wat een prutser. Nelissen geeft alles wat hij kan maar die voorzetten drama! Ik vrees er zijn er die zeggen speel met 2 spitsen. Ik denk dat het probleem is dat we er 3 dezelfde types hebben. Voor sommige posities hebben we te veel spelers voor andere te weinig. Ik denk dat het Deinze tegen de rest gaat worden !

Post Reply