Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Re: Lierse Kempenzonen - RWDM [07-09-2019]
Langs de kant van RWDM veel bekenden: Joeri Dequevy, Verboom, Vercauteren, Brouckaert, Cournet,...
Het wordt een toffe pot voetbal!
Het wordt een toffe pot voetbal!
Wat is er met Maesen? Delorge heeft altijd zijn plaats simpel .. benieuwd welke elf Rocky straks de wei zal insturen!KRKN wrote: ↑Sat Sep 07, 2019 7:37 amDe selectie:
Balen van Smolders, en hard voor Delorge en Van Der Veken. Das echter het gevolg van een brede kern.Voor onze eerste thuiswedstrijd van dit seizoen selecteerde trainer Rocky Peeters onderstaande 19 spelers:
Rosala, Nelissen, Doumbia, Vermeiren, Da Silva, Osei-Berkoe, Janssen, Vinck, Buyens, Wils, Samyn, Sols, Kargbo, Maus, Kindermans, Geens, Rausin, Frans en Van Aerschot
Delorge, Van der Veken, Maesen, Ben Hammou en D'Onofrio vielen naast de selectie. Kuijlaars, Smolders en Boulaouali zijn out met blessures.
Nu: VDV out betekent dat we of met Frans meteen starten, of Wils als CV?
Iemand een idee of ge met een los ticket ook op den L1 kunt? Vroeger kon dat niet dacht ik.
Excuus voor het quoten mensen maar Rocky flikte het hem weer weg ermee of degradatie volgt hoe ongeloofwaardig dit ook klinkt! Weer niet met de beste elf starten en nu ook Wils op de bank …. 12 op 33 mensen sinds zijn komst en eerste ronde BVB eruit tegen een ploeg uit een lagere reeks als ze het nu nog niet zien .. die opstelling alweer vanavond ...ozzy105 wrote: ↑Thu Sep 05, 2019 10:50 amIk hoop dat Kargbo-Osei mogen opdraven meer talent en snelheid-actie …. maar we weten al langer dat zelden de beste elf mogen starten! Hopelijk mogen ze weer pas niet opdraven wanneer het kind half verdronken is ..Eric wrote: ↑Wed Sep 04, 2019 7:37 pmHet is zaterdag wel een enorme kans om iedereen terug aan hetzelfde zeel te doen trekken; al zal er meer dan 1 overwinning nodig zijn om de twijfelaars over de streep te trekken.
Dat gezegd zijnde; met Fredje op bezoek gok ik op een 2-2.![]()
Goals van Van Aerschot en Vermeiren.
-
Ik heb nog steeds geen abbo gekocht, zag dit zo al aankomen! er zit geen stuwkracht in het bestuur voor meer en geen kapitaal genoeg voor 1B, het gaat blijven aanmodderen met af en toe is een icoon terug te halen voor te sussen.
mss ben ik verkeerd maar het voelt zo aan en de resultaten tonen mijn gelijk.
Toch zit hier veel meer in Vergaaneglorie veel meer bekijk de kern … met deze kern moet je altijd top zes halen minstens! Ervaring en talent zat alleen zit je met op zijn zachts gezegt een prutser van formaat! Heeft die al ooit sinds zijn aankomst op het lisp gestart met de beste elf? Denk het niet vanavond alweer Osei-Kargbo-Wils op de bank Maesen zelfs niet in de kern wat heeft die weer mispeuterd bij hem? Van deze kern kan je een mooi geheel maken maar niet met deze zeer beperkte trainer! Nul op Zes mensen het wordt ingrijpen vooralleer het te laat is! Weer puntenverlies op hoed van het bestuur men had nooit met Peeters aan het nieuwe seizoen mogen beginnen!Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Sep 07, 2019 10:20 pmIk heb nog steeds geen abbo gekocht, zag dit zo al aankomen! er zit geen stuwkracht in het bestuur voor meer en geen kapitaal genoeg voor 1B, het gaat blijven aanmodderen met af en toe is een icoon terug te halen voor te sussen.
Geen enkel kans he mannekes... Geen enkel... Ge hebt zoveel lengte in de ploeg, maar er kan geen deftige voorzet worden getrapt.
Nelissen, sorry, maar wat een klucht is me dat. Slechte controles, balverlies, fout inspelen en geen voorzet kunnen trappen. Waarom toch geen LB gehaald???
Maus is precies een ventje van 80 jaar als ge hem ziet lopen en koppen, mijnen bompa is wendbaarder en heeft meer startsnelheid. Daar komt ook het doelpunt van voort. Daarvoor moet Wils op de bank zitten jongens....
En sorry, ik ga mss tegenwind krijgen maar Vinck heeft ook veel van zijn pluimen gelaten hoor.
Van aerschot heeft inzet maar komt ook niks gevaar of aktie van.
Met het centrale duo Frans - Doumbia zit je op 1b niveau.
Rausin is een degelijke keeper, maar ook niet meer dan dat.
Da Silva is ook wel goed bezig maar vind van voor niemand die een opening induikt ofzo
Vermeiren is gene spits voor een kampioenenploeg sorry. Werkt kei hard maar komt voetballend toch zoveel te kort
Buyens was cava, maar ook niet meer dan dat, deed zijn job naar behoren.
De enige die het verschil kon maken blesseert zich dan bij zijn schwalbe na 20 minuten en wordt vervangen door een ventje dat nog veel bokes moet eten om een duel te winnen.
Te negatief na de zoveelste teleurstelling dit jaar? Mss wel, maar rwdm heeft een betere ploeg zo simpel is het. Wij zijn op dit moment met deze trainer geen promotiekandidaat volgens mij.
Nelissen, sorry, maar wat een klucht is me dat. Slechte controles, balverlies, fout inspelen en geen voorzet kunnen trappen. Waarom toch geen LB gehaald???
Maus is precies een ventje van 80 jaar als ge hem ziet lopen en koppen, mijnen bompa is wendbaarder en heeft meer startsnelheid. Daar komt ook het doelpunt van voort. Daarvoor moet Wils op de bank zitten jongens....
En sorry, ik ga mss tegenwind krijgen maar Vinck heeft ook veel van zijn pluimen gelaten hoor.
Van aerschot heeft inzet maar komt ook niks gevaar of aktie van.
Met het centrale duo Frans - Doumbia zit je op 1b niveau.
Rausin is een degelijke keeper, maar ook niet meer dan dat.
Da Silva is ook wel goed bezig maar vind van voor niemand die een opening induikt ofzo
Vermeiren is gene spits voor een kampioenenploeg sorry. Werkt kei hard maar komt voetballend toch zoveel te kort
Buyens was cava, maar ook niet meer dan dat, deed zijn job naar behoren.
De enige die het verschil kon maken blesseert zich dan bij zijn schwalbe na 20 minuten en wordt vervangen door een ventje dat nog veel bokes moet eten om een duel te winnen.
Te negatief na de zoveelste teleurstelling dit jaar? Mss wel, maar rwdm heeft een betere ploeg zo simpel is het. Wij zijn op dit moment met deze trainer geen promotiekandidaat volgens mij.
-
Goh dat kan,maar een trainer kan wonderen doen hoor.Vergaaneglorie wrote: ↑Sat Sep 07, 2019 10:20 pmIk heb nog steeds geen abbo gekocht, zag dit zo al aankomen! er zit geen stuwkracht in het bestuur voor meer en geen kapitaal genoeg voor 1B, het gaat blijven aanmodderen met af en toe is een icoon terug te halen voor te sussen.
Vond de opkomst ongeveer hetzelfde als vorig jaar,nog niet zoals ons laatste jaar in 1b,maar nu waren er ook veel meer jeugdspelers en ouders.
Jammer wel dat onze boarding vaste boardings zijn van sponsors die er vorig jaar al waren. Heel de kant van den berg met renomar, waarom gen led of van die rolboarding zoals vroeger? Zo lok je toch meer sponsors. Of zijn we zo duur?