A-kern
Re: A-kern
Las het ook net een godsgeschenk zou het zijn maar wat gaat die daar zoeken? In hoogste klasse terwijl hij nog geen 1Amateursclub kan leiden mensen toch ...
Ik denk dat de goesting van LVT om zijn portefeuille open te trekken om Rocky buiten te zwieren inderdaad niet heel groot gaat zijn. Ik denk dat hij tot oktober afwacht. Met Deinze, RWDM en de promovendus heb je genoeg examens die Rocky delibereren.Berlaar wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 3:32 pmWas helemaal niet stokend bedoeld hoor voor alle duidelijkheid, was een oprechte denkpiste.Flor wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 3:30 pmOp een ander forum zou een LKer nu overladen worden met 5 man die dat stoken zou noemen
Ik vermoed dat ze inderdaad niet veel buiten hun begroting willen kleuren, iets wat we alleen maar kunnen aanmoedigen. Dat is niet noodzakelijk hetzelfde als ‘het geld is op’.
Verder vind ik dat je het bestuur over heel de Rocky situatie niet veel kan verwijten; ze kozen voor een jonge ambitieuze trainer die het in een lagere reeks erg goed deed. Das een gok, sowieso, maar niet 1 die je noodzakelijk moet afkraken. Het draait voorlopig niet goed uit, maar we zijn 1 officiele wedstrijd ver dit seizoen. Als dit zo blijft duren en het betert niet, dan mag je uiteraard wel actie verwachten. En nee Ozzy, laten we Urbain er niet bij betrekken
Tenzij WB ons een groot plezier doet. Stel je voor. Daar durf ik echter niet op te hopen.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Hopelijk vertrekt hij want dit was echt wel een serieuze blunder om hem ooit in dienst te nemen maar met wat zijn ze in Beveren bezig?
Vaak wel een dubieuze bron.
Als het niet waar is: ook een slechte afleiding voor de spelersgroep dan. Hopelijk snel nieuws hierover. Ik neem aan dat WB ook snel duidelijkheid wil.
Ik denk dat er een paar in de groep al een feestje aan het plannen zijn. Marvin zorgt voor den drank heeft hij beloofd. Hopelijk moeten ze het niet afblazen!KRKN wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 4:05 pmVaak wel een dubieuze bron.
Als het niet waar is: ook een slechte afleiding voor de spelersgroep dan. Hopelijk snel nieuws hierover. Ik neem aan dat WB ook snel duidelijkheid wil.
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Misschien wel een ruiloperatie voor de spits? Als Rocky Peeters zelf zou weg gaan is dit wel een propere manier om deze problematiek op te lossen.Axassin wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 4:13 pmIk denk dat er een paar in de groep al een feestje aan het plannen zijn. Marvin zorgt voor den drank heeft hij beloofd. Hopelijk moeten ze het niet afblazen!
Lierenaars, strijk uw krijgsbanier in ruil voor eerherstel en een streep voetbalplezier.
Jep, maar pakt dat we ook al content zijn als we hem zonder ontslagpremie van de hand kunnen doen.Berrem wrote: ↑Wed Aug 28, 2019 4:26 pmMisschien wel een ruiloperatie voor de spits? Als Rocky Peeters zelf zou weg gaan is dit wel een propere manier om deze problematiek op te lossen.
Staat ook op gva nu trouwens.