Ga je écht Delorge tegen zijn voet op de linksback zetten? Speelde daar tegen Aalst en was echt dramatisch (wissel nog in de eerste helft).ozzy105 schreef: ma aug 26, 2019 2:05 pm Boulaouali wordt toch gemist hoor, een speler met een actie en vooral pikt regelmatig zijn goal mee .. hopelijk snel terug want één van de betere ballers in de hoogste amateursreeks! Voorts zou ik toch beginnen te opteren voor achteraan Rausin-Vinck-Doumbia-Smolders-Delorge … heb je meteen ook de beste of één van de beste verdediging uit de reeks! Alleen moet je een trainer hebben die dit wil inzien ..
Boualouali is niet één van de beste ballers van de reeks. Is echt geen dribbelkont fzo hoor. Wel een degelijk rendement (7 doelpunten in de reguliere competitie).
Als we 4-3-3 gaan spelen, en iedereen fit, zou ik ze zo zetten;
Rausin
Vinck-Smolders-Doumbia-Nelissen
Buyens-Janssen
Da Silva
Osei-Berkoe Boualouali
Vermeiren
Daarmee speel je geen kampioen, maar da's nog wel ok (de kwaliteiten van de trainer buiten beschouwing gelaten). Als Din Sula komt, Vermeiren er instant uit voor hem. Die voelt zich te zeker van z'n plek. Als je ergens nog een spelmaker kan losweken/huren, dan heb ik er nog wat meer vertrouwen in. Bovendien kan je dan Vermeiren, Van Aarschot & Kindermans van de bank halen om je opstelling om te smijten.