Clubnieuws
Re: Clubnieuws
Knappe vorm van journalistiek.Thomas1906 wrote: ↑Sat Aug 24, 2019 7:51 pmVan kugu moet je geen al te kritische vragen verwachten. Dat is algemeen geweten omdat hij ook min of meer de "huisjournalist" is.
Dan is het ook een beetje begrijpelijk, voor je het weet moogde niemand meer interviewen.
Helemaal in lijn met onze laatste maanden zeker?
Voila. Ik snap LVT ergens wel. Akkoord, deze situatie weegt op de club (en aboverkoop), maar op de bekermatch na heb je niet al teveel reden om hem buiten te zwieren. Die oefenmatchen waren inderdaad niet goed, maar laten we het kostenplaatje niet vergeten en kijken naar de matchen met inzet. Ik vind het ergens goed dat ze wat bedeesder zijn dan de supporters. Ik lees wel dat hij mag opkrassen als matchen zoals tegen Aalst zich nog vaak voordoen.Berrem wrote: ↑Sat Aug 24, 2019 3:29 pmAxassin wrote: ↑Sat Aug 24, 2019 2:09 pmNog meer teleurgesteld na dat artikel. Ze lijken de ploeg en Rocky zwaar te overschatten terwijl ze de reeks onderschatten. Zelfs nen blinde ziet dat Rocky het niet kan. Bij de 10 op 18 in de eindronde schoot Rocky al gigantische tactische kemels. Dat het bestuur dat niet ziet, getuigd van weinig inzicht. Mij zij ze serieus aan het verliezen (en nee ik ga niet naar Berlaar)
Geef het nog een kans. Rocky heeft ook mij nog niet overtuigd maar misschien liever een bestuur met een lange termijn visie dan wispelturigheid en emotionele beslissingen zoals de laatste jaren.
Ik verwacht ook nog wel een huurling komende week. In de aanloop naar 31 augustus komen er in 1a en 1b nog wel een paar spelers op de huurmarkt.
In het artikel staat overigens ook letterlijk dat de trainer toch punten zal moeten pakken bij de seizoensopening.
Ik had wel graag iets over Marvin gelezen.
Tgog, als je eerlijk bent; zie jij dit goedkomen?
Als ik de opstelling van in Oudenaarde bekijk, heeft mij dit weinig zin om te komen kijken; Wils nog steeds op cv, Nelissen op linksback, een trio centraal op het middenveld (Sols, Buyens en Toon Janssen) dat nog geen pass vooruit kan geven en een Da Silva op de flank die klaar is voor het rusthuis.
Ergens half september moet ik kiezen; een trouw of match tegen RWDM. Keuze is gemaakt!
Als ik de opstelling van in Oudenaarde bekijk, heeft mij dit weinig zin om te komen kijken; Wils nog steeds op cv, Nelissen op linksback, een trio centraal op het middenveld (Sols, Buyens en Toon Janssen) dat nog geen pass vooruit kan geven en een Da Silva op de flank die klaar is voor het rusthuis.
Ergens half september moet ik kiezen; een trouw of match tegen RWDM. Keuze is gemaakt!
“Neen, Lierse kan niet op tegen de dollars of euro’s die God weet waar hun origine kennen, maar gebruikt andere wapens. Wie niet sterk is, moet slim zijn. No-nonsense, Vlaams, koppig, warm. Daar staan ze voor op het Lisp.”
Had ook wel niet veel keuze natuurlijk met blessures.Axassin wrote: ↑Sun Aug 25, 2019 8:24 amTgog, als je eerlijk bent; zie jij dit goedkomen?
Bon, tzou in ons aller interesse zijn als Rocky ons ongelijk kan bewijzen. Ik geloof er ook niet in, maar wie weet starten we goed.
-
Het is een feit dat blessures in amateur zwaarder doorwegen. Meestal is er geen waardige vervanger voor elke positie.
Maar dat van Wils op cv is waar, heb ik nooit gesnapt.
Maar dat van Wils op cv is waar, heb ik nooit gesnapt.
Zou graag een update van de abo's hebben. Benieuwd welke invloed de hele Rocky/Marvin situatie gehad heeft op de verkoop.
We zouden het door de kater van La Louviere bijna vergeten, maar gisteren viel er wel nog op commercieel vlak goed nieuws te rapen: Renomar pronkt nu ook boven de rugnummers op onze shirts.
Past niet zo mooi op het shirt, maar dus wel extra centen in de lade.
Past niet zo mooi op het shirt, maar dus wel extra centen in de lade.
-
Nja mooi is het idd niet. Maar inderdaad wat extra geld, al is het geen onbekende voor ons.
Erg benieuwd naar de update van de abo teller. Ik gok dat we er dit weekend voor de match nog veel gaan slijten (eerste thuismatch van het seizoen).
En dan vraag ik me af of de jeugd al bij de huisige abo’s geteld is of niet.
En dan vraag ik me af of de jeugd al bij de huisige abo’s geteld is of niet.